Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Ik heb overigens ook geen moeite gedaan om de tijd te halen.. ging meer voor een fijn safe rondje.
Ik ging overigens na de berkensprong (ooievaars) ook eerst te ver rechtdoorStuur was ff zoek.

tientjeh schreef:nee 41 sec is wel erg lang voor het laatste stuk. 30 sec komt dan eerder.
Ik reed er al heel rustig op af zodat ik daar in draf af zou kunnen. Kwam ook wel goed, maar de ooievaar stond wel iets in de weg!

rowo schreef:Maar bij jou ziet het er ook niet roekeloos uit... bij dat meisje wel. Ze ging na de finish in volle galop over die straat en ging zowat met paard en al onderuit. Daarnaast vloog ze ook uit de bocht na de waterbak. Sommige mensen hebben geen verstand
Die heeft niet echt goed opgelet denk ik.. 
) gevonden en toen naar de dressuur, het was echt megaslecht, met gevolg een (te) voorzichtig proefje van zowel paard als ruiter maar vond ik niet zo erg,.. 185 en 6e stonden we.
, rest ging goed, iets twijfel op voederbak, zweepje erbij en mooi eroverheen. Water komt ie nog erg op terug, gedraafd (net als van de bulten af, ook in draf en toen weer aangegalloppeerd) had tijd over (tja, we gingen echt niet keihard, maar hij galoppeerd erg ruim, hard was het niet) na de waterbak rechtsaf even gedraafd en toen weer verder. 
)

. Voor de pony's stond de dubbel op 8 meter, wat dus allemaal noodsprongen werden. De combinatie voor mijn zusje ging tijdens het springen vol onderuit met pony en al. Toen maar besloten dat ik gewoon rustig rond ging rijden tijdens het springen en een gecontroleerd rondje rijden. Parcours hadden ze volgens mij na de pony's niet meer aangepast, dus de dubbel stond nog net zo
. In het parcours was ze lekker enthosiast
Uiteindelijk op de laatste een pechbalkje en 5 wegens tijd.
moet ik hier ook weer af?
ladyzwien schreef:ja idd.
Hier in het noorden ook mooi weer, alleen ze verwachten vannacht en morgen het ergste in het oosten, dus dat is niet gunstig.