[SGW] verslagen topic indoorcross Lisse 29&30 maart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zamero

Re: verslagen topic indoorcross Lisse 29&30 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:18

Ik was echt super trots op mijn Topper Ja
Was zijn aller eerste cross, en we hebben paarden hoog gedaan.
1 x eerder gecrosst (geoefend) in Lunteren.

Eerste rondje hindernis 1 geen probleem.
Hetzelfde met 2 en 3 toen na 4 die vond hij wel heel eng, want hij zag ineens de kantine langs de sprong.
Deze toen 2 keer geweigerd en er toen netjes over heen.
En gewoon alle andere in 1 keer allemaal goed gesprongen, bij de laatste nummer 15 nam hij wel een strobaal mee Clown

Tweede rondje, had hij er super veel zin in toen we de bak in kwamen, en toen alles netjes en foutloos gesprongen Haha!

Nu afwachten tot de regio trainingen beginnen en dan zijn vlietlanden en keukenhof geen probleem denk ik meer voor ons (na de trainingen), maar we wachten gewoon rustig af Tong uitsteken

Verder was Jen_Elegance voor mij, en heb ik miss_jumpy ook gezien volgens mij,
Want die reed vroeger (als ik het goed heb).
En apple en haar vriend stonden toe te kijken Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:29

Wat was jouw startnummer?

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:34

Zo, Iedereen (nou ja, bijna) heeft plezier gehad. Ik ook met mijn monster. Het losrijden duurde hem net te lang dus ging hij van de weeromstuit kletteren en klieren (niet té erg maar toch Extreme duivel ). In de ring heeft hij zijn ogen uitgekeken op al dat nieuws. De eerste omloop stopte hij op één en wilde langs 8 (de skyjump in de kleine bak) lopen maar was verder braaf en gehoorzaam; het tweede rondje ging vlot en in een goed ritme. Hij zou zomaar een echt wedstrijdpaard kunnen worden Cool . Groeten Paul

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:38

Mijn startnummer was 96 Knipoog

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 11:38

Oh was jij dat Zamero! Samen met Vasthi? Dat heb ik me helemaal niet beseft, dom!
Net als dat ik er nu ook achter kom dat ik te paard heb lopen beppen met gomir. *LOL*
Heb op dat moment alleen psst herkend.
Iedereen die nog moet, succes!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 12:17

Leuke verslagen iedereen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:08

Zeer mooie rondjes allemaal zeg Haha!

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 15:09

Vandaag moest ik super vroeg me bed uit om op tijd in lisse te zijn Slapen . Omdat Jobbes
ziek was en ik toch heel graag mee wilde doen hebben we Blidur de ijslander meegenomen.
Hij is nu al weer 20 jaartjes oud maar heeft vandaag toch reuze zijn best gedaan

2 rondjes foutloos gereden en heeft er hier en daar wat van de hindernis gesloopt. Ben nog
tegen een boompje aan geknald omdat blidur dus de sluiproute wilde nemen Tong uitsteken Voor de rest
het pacour met een beetje tölt gecombineerd en hebben we het tweede rondje een leuke
tijd van 2.54 neer gezet.Hij heeft gewoon geen 1 keer geweigerd en dat was al helemaal
goed van hem Haha!

conclusie ijslanders kunnen best leuk springen Pling

basje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 15:34

Ik heb foto's gemaakt zaterdag 29 maart, van de nummers: 54, 60, 61, 62 en 63
Jullie kunnen PB-en als je wilt.

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 15:59

Ik deed mee met paarden-laag vandaag. Orlinde (fjordje, ik had blauwe cap) deed het super, nergens geaarzeld en in een leuk tempo. Weinig buiging in de bochten, dat had beter gekund, ze was erg druk en hard aan het gaan. Maar erg leuk gereden. Geen prijs, dan hadden we nog wat sneller gemoeten (ik had geen afsnij-routes gebruikt).
Volgende keer ga ik voor paarden-hoog, of voor een snellere tijd (of allebei?).

Ik vond het parcours super leuk, prachtig aangekleed, daar was veel werk van gemaakt. En alles goed geregeld, snel na een rubriek de prijzen, printje met eindlijst ook meteen. Complimenten!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:24

is er een site met foto's ?? ben benieuwd naar de soorten hindernissen etc..

@ iedereen.. gefeliciteerd met jullie foutloze rondjes

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:07

Gister ging het bij mij ook erg goed Lachen

Twee foutloze rondjes. De eerste iets buiten de tijd, de tweede presies de ideale tijd Knipoog Cannie was echt braaf, geeft weer wat vertrouwen voor Etten-Leur volgende week!

Ik was derde in paarden hoog Lachen Ik had trouwens een 8,5 en een 8.8 voor m'n stijl.

Leuk dat het zo goed ging bij iedereen!
Laatst bijgewerkt door Apocalatch op 30-03-08 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 17:12

basje123 schreef:
Ik heb foto's gemaakt zaterdag 29 maart, van de nummers: 54, 60, 61, 62 en 63
Jullie kunnen PB-en als je wilt.

ik heb ook wat foto's, maar de batterij van de camara was vrij snel op Clown
ik heb op zaterdag enkele foto's van de nummers: 32, 33, 34, 35, 36, 37 (?) 38 (?) 40 en 41. en mn moeder heeft na mijn rondje nog 1 foto van nummer 2 gemaakt
ze zijn niet erg goed gelukt maar mocht iemand ze willen pb Vork

ZilverLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:20

hallo, is het erg dat ik nog niet eerder heb meegekletst?
maar toch wil ik wel neerzetten wat ik vandaag heb meegemaakt in Lisse!!
ik heb meegeren in pony's laag (zondag)
en het ging heel goed, in de eerste ronde iets van 4 weigeringen en de 2de ronde foutloos in 2.08!!
had een van de kleinste pony's!!!
was 7de, dus net buiten de prijzen...
(van de ongeveer 24??)
ik heb dus alles gesprongen en ben super trots op Zilver!!
aangezien ik vorig jaar maar 7 hindernissen had gesprongen ofzo!!
ik was trouwens startnummer 14

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:35

ik ben ook net thuis Lachen Die hengst sprong braaf Lachen hij kan niet springen, maar hij heeft een groot hart dus overal goed overheen gegaan Lachen

Die van Kev ging ook lekker, en wat ik het fijnste vond is dat Kevin gewoon netjes reed (dat kan wel eens anders zijn Lachen ) maar de wagen op was weer een drama Lachen naja

Sammy is hard van Luna af gegaan, maar toch de tweede ronde gereden Lachen vond ik wel stoer van haar Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:50

sasika schreef:
Vandaag moest ik super vroeg me bed uit om op tijd in lisse te zijn Slapen . Omdat Jobbes
ziek was en ik toch heel graag mee wilde doen hebben we Blidur de ijslander meegenomen.
Hij is nu al weer 20 jaartjes oud maar heeft vandaag toch reuze zijn best gedaan

2 rondjes foutloos gereden en heeft er hier en daar wat van de hindernis gesloopt. Ben nog
tegen een boompje aan geknald omdat blidur dus de sluiproute wilde nemen Tong uitsteken Voor de rest
het pacour met een beetje tölt gecombineerd en hebben we het tweede rondje een leuke
tijd van 2.54 neer gezet.Hij heeft gewoon geen 1 keer geweigerd en dat was al helemaal
goed van hem Haha!

conclusie ijslanders kunnen best leuk springen Pling

en ik heb alles op film staan, zal eens kijken of ik dat op youtube krijg!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 17:51

cool, wil ik wel zien Haha!
mijn moeder heeft ook een ijslander, maar die springt niet Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Jetske op 30-03-08 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:56

idd stoere ijs Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:59

een van de filmpjes heb ik per ongeluk op zijn kant gemaakt, weten jullie hoe ik dat kan herstellen??

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:06

heeey! ik heb gestart bij pony's hoog en 2x een foutloos rondje! Haha!
mijn eerste tijd was 2.39 beetje sneller mocht dus wel en mn 2e tijd was 2.18 dus maar 6 sec over tijd Haha!
ik ben echt supertrots op mn stoere crosspony!
oja ik ben derde geworden! Haha!

ja dat fimpje wil ik ook wel zien!

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:55

ojee Tong uitsteken mijn oduers hadden ook gefilmd whaha wat ben ik ana het bleren zeg onder de cros Tong uitsteken

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:07

Ik ben ook alweer een tijdje terug.
Vanochtend vroeg pony's laden, Nero laatste. Na het eerste stapje de vrachtwagen op bedacht hij zich dat dit toch geen gewone wandeling was en had even de bibbers.
Maar met uithalen was hij gewoon heel braaf, dekentje om.
Maarja, vastzetten is er natuurlijk niet bij dus maar rond blijven lopen,
Andere meisje van stal dat pony laag reed moest heel stom na 2 min sprong nemen en dus omvallen met paard, wat betekende dat daar veel aandacht naar uit ging en ik veel zelf moest doen..
Uiteindelijk rond kwart over erop gestapt, iemand vast houden en iemand hangen Tong uitsteken Meteen aangesingelt. Meteen begonnen met dribbelen+eind van de hoefslag gek doen/bokken. 1x kruisje genomen met stilstaan->giga sprong, daarna 3 weigeringen en vervolgens er gewoon braaf overheen.
Eerste rondje 3 weigeringen. Buitenbak nog bijna afgebroken (2x naar de rand trappen Schijnheilig )
OP hindernis 2 wat twijfelachtig aangereden, 2e keer gewoon netjes gesprongen, Hindernis 8 was hij niet zeker of hij nou moest springen of overheen galloperen dus werd het er maar midden in Vork
Hindernis 9 was eng+smal dus 2 weigeringen, 3e keer wel overheen. Uiteindelijk rond gekomen met een tijd van 3.28.
Tweede rondje was het niet eng meer Haha! Eerste paar sprongetjes nog beetje twijfel maar daarna was dat weg, In tegenstelling tot eerste rondje had ik dit keer wel controle over het tempo Vork En heb hem dus ook niet laten gaan van 5 naar 6 aangezien het risico groot was dat ik hem niet terug zou krijgen, netjes uitgereden zonder fouten in een tijd van 2.34. 12e geworden daarmee.

Stalgenoot die paarden laag start 3e geworden. Smal vosje in het blauw Tong uitsteken )
4 stalgenoten gestart in pony hoog. Merlijn ging redelijk goed, niet in de prijzen, Ali natuurlijk top met haar pony Vork was in het felgroen, netjes gesprongen net zoals gister en 2e geworden, 3e ging écht heel hard voor ons gevoel, en zat dan ook op 2.05 geloof ik eerste rondje, paardje vond het echt leuk Vork 4e had problemen met kennen van het parcours dus wij met zijn 3e de bak in om aan te geven+moedigen. 2e rondje is zij over de opgestapelde bollenmanden ipv de naast elkaar liggende gegaan dus disc. Nog 2 in het paard hoog. 1 donkerbruine in het roze, geloof ik weigering op hindernis 8. En de grote witte, van meetje Vork 1e rondje aantal weigeringen, maar 2e rondje super rondgekomen zonder weigeringen met 2.11 Vork Heb alleen geen uitslagen daarvan doorgekregen aangezien wij eindelijk naar huis gingen Vork

Ik kwam er ook nog eens achter dat dit de eerste keer was dat hij de vrachtwagen op ging en van het terrein af ging, dus was extra trots Vork
Laatst bijgewerkt door xShanty op 30-03-08 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:07

[SGW-ITP] Os @ indoor oefencross Lisse (29-03-2008)

Mijn foto/film verslag!

Sas, jouw filmpje staat bijna op youtube, is hartstikke leuk toch?!!
Ik vond het helemaal geen blunder, je rijdt 2 keer foutloos met een pony die nooit springt of uberhaupt op vreemd terrein komt!!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 19:32

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:33

Ik ben ook alweer een tijdje thuis maar heb vandaag voor de 1e keer met mijn paardje een cross gereden. Ik ben in de paarden-laag gestart en ben 2 keer foutloos rond gekomen. (Naja naar een paar blokken hout van de houtstapel en een flinke klap op nummer 4.) Alleen het had wel iets sneller gemogen. Van de 1e tonde weet ik mijn tijd niet en de 2e was 2.56.

Ben super trots op mijn meissie