Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dela schreef:waar het kruis stond of niet?
ik heb dat witte hek niet zien liggen even als de paarden niet..
terwijl ik hoorde dat veel paarden daar op de rem sprongen
tientjeh schreef:misschien voor de L er dan wel voorgelegd!

.Nou hij kwam in de ring en zag dat zijn vriend er net uitging,en vond dat echt niet de bedoeling.Meteen op hindernis 1 een weigering,daarna eropaf en sprong die en draaide die snel naar links,waardoor ik er meteen afviel. Oke kan gebeuren,maar toen sprong ik wéér en ging het veiligheidsklipje van de beugel los
jeetje wat baalde ik toen zeg! Daarna 3 hindernissen zonder beugels gesprongen en na de 1e van de dubbel gestopt,hij wou al weigeren dus toen maar gestopt.Vond het genoeg geweest want de rest ging wel gewoon goed!

TeeGee schreef:Mn zadel is weer schoon en mn moeder heeft de was er ook door
Zit zelfs op de rand een gaatje in van de slijtage. Chariklia schreef:Ik ben ook net terug. Was voor mijn hengst de eerste wedstrijd ooit! Eerst had hij erg moeite met zijn hormoontjes, maar daarna deed hij het super! De cross was fantastisch! Hij sprong alles foutloos zonder weigering of aarzeling! Met springen haakte hij op sprong 4 af. Maar dat vond ik niet erg. Het was genoeg geweest voor hem! Hij had het super gedaan en was doodop!
Heb ondanks de regen toch een hele leuke dag gehad!
Heeft iemand misschien nog foto's genomen van een brullende zwarte arabische volbloedhengst? haha
Groetjes!