Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Je kunt gewoon kijken op de eventing site. Daar staan oefenterreinen met telefoonnummers. Zo heb ik weleens een training afgesproken bij Wendela in Ede, en ik ben ook eens in Putten geweest bij HenkJan.

rowo schreef:Scum schreef:Je kunt gewoon kijken op de eventing site. Daar staan oefenterreinen met telefoonnummers. Zo heb ik weleens een training afgesproken bij Wendela in Ede, en ik ben ook eens in Putten geweest bij HenkJan.
Okee, bedankt! Maar laat het maar eerst 2008 worden, dan zie ik wel weer
Maar idd, laat het maar eerst 2008 worden! 

Crosskip schreef:@ rowo en Teegee, in principe regelt Lielle de trainingen bij Rob en van te voren is vaak ook bekend waar er getraind wordt. Dan kun je je zo opgeven. Heb afgelopen jaar 1x meegetraind in Lunteren met de groep. En je kunt ook zelf naar Rob, hij heeft ook wel een leuk terrein bij huis!

. Paul_H schreef:Ach, ik ga met Rose geloof ik zo goed als hetzelfde doen als zoveel van jullie: rustig aan, wel in (lichte) dressuur- en springtraining houden, een enkele wedstrijd, en dan opbouwen naar Chaam en Etten-Leur (maart en april). Heel misschien ga ik ook een zelf gefokt paard in de SGW-wereld introduceren, dat is nog niet zeker. En ik organiseer samen met een vriendin een paar overwinteringstrainingen in Moordrecht waar ook pure beginners kennis kunnen maken met wat crossen inhoudt.
Ik denk niet dat ik de gelegenheid heb mezelf een dipje toe te staan: het tweede deel van de grootschalige verbouwing van ons huis komt eraan, de binnenstallen moeten ingericht, het land ... de drafbaan ... kortom ...![]()
Groeten, Paul
? nelis schreef:Paul_H schreef:Ach, ik ga met Rose geloof ik zo goed als hetzelfde doen als zoveel van jullie: rustig aan, wel in (lichte) dressuur- en springtraining houden, een enkele wedstrijd, en dan opbouwen naar Chaam en Etten-Leur (maart en april). Heel misschien ga ik ook een zelf gefokt paard in de SGW-wereld introduceren, dat is nog niet zeker. En ik organiseer samen met een vriendin een paar overwinteringstrainingen in Moordrecht waar ook pure beginners kennis kunnen maken met wat crossen inhoudt.
Ik denk niet dat ik de gelegenheid heb mezelf een dipje toe te staan: het tweede deel van de grootschalige verbouwing van ons huis komt eraan, de binnenstallen moeten ingericht, het land ... de drafbaan ... kortom ...![]()
Groeten, Paul
geen gevorderde groepje?
;bovendien weet ik dat jij belangstelling hebt.
Paul_H schreef:@ Apple: ik houd je op de hoogte.
Groeten, Paul
miss_jumpy schreef:mag ik ook op dat lijstje.....?
(alleen 18-2 kan ik niet ivm RK)