Sjaan: jeetje wat balen zeg
RK: voor jou ook heel erg balen, en beterschap
San: super van je foutloze cross
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, hopelijk durft hij op een andere bodem weer wel gewoon te springen.
volgende keer beter!
.
. 

. Je blijft er gelukkig wel nuchter onder.
.

. Scum schreef:Dat heeftie zeker gehadEdit; Ik vermoed dat Jan van Beek een top-weekend heeft gehad
hahaha!

floor01 schreef:Ik zag dat jan van Beek twee titels heeft opgeeist. Toch wel knap, maar je kunt je natuurlijk afvragen of het eerlijk is ten opzichte van de amateurs als een 3* ruiter meedoet met deze kampioenschappen.
Balen van Nienke trouwens! Die gaat altijd zo goed met al haar paarden!
. AnneMieKe_89 schreef:floor01 schreef:Ik zag dat jan van Beek twee titels heeft opgeeist. Toch wel knap, maar je kunt je natuurlijk afvragen of het eerlijk is ten opzichte van de amateurs als een 3* ruiter meedoet met deze kampioenschappen.
Balen van Nienke trouwens! Die gaat altijd zo goed met al haar paarden!
Is wel een beetje zo, hij kan gewoon supergoed rijden!
En zijn ervaring is toch makkelijk.
Maar hij rijdt toch niet met die paarden op 3* niveau? Het ligt niet alleen aan de ruiter, dat zie je wel in de uitslagen. Want ik zie ook bekende namen als Alice Naber, George Kluinhaar, Chantal Megchelenbrink, Marcella de Kam, en die hebben helemaal niet zo goed gepresteerd.
Wat ik wil zeggen, de bekende naam zegt niet altijd alles, je moet het toch met ieder paard maar weer zien, of het loopt of niet. En het knappe aan Jan vind ik, dat hij met heel veel paarden altijd wel goed kan presteren.
Wat bestaan er toch een brave paarden!AntheaV schreef:Bento: super gedaan! Gefeliciteerd
Jenga: netjes van je foutloze cross. Jammer dat de dressuur zo bepalend was. Was er echt niemand met een fout in de cross in het L??

) 
: we misten je al in de cross....
en hij is zo eerlijk hé. In Maarbergen vd week, stopte ie de eerste keer op dat hondenhok, toen ik m aanpakte wilde ie er zo bovenop springen
zo eerlijk is ie!
Eenmal terug op stal hebben Simmie en ik nog tot iets na enen met de staleigenaren zitten te kletsen
was wel echt tof.
In de cross heeft Ungaro wel al vaker trakheners/greppels gesprongen, maar deze vond ik toch nog wat te veel van het goede voor hem! Verder vond ik het Holle pad en de afsprongen ook best netjes voor het L! De rest ging wel
) al dat ik voor het alternatief ging. Toen ik echter in de wending voor de hindernis kwam stonden daar nog n paar mensen te kijken
MIJN lijn was helaas tussen n boom en struiken en aangezien paarden mensen toch liever niet omver rennen schampten we links flink n boom
maar ik merkte er gelukkig niks van....
Goede afsluiting van het seizoen dus, wel jammer dat ie zich weer zo sterk maakte. Mijn chaps waren trouwens echt flink beschadigd! Ik was wel erg blij dat t 'maar' mijn chaps waren en dat ik nergens last van had....
Daarna losgesprongen en toen ging het helaas n beetje mis: ik was lekker aan t stappen toen er een paard voorbij kwam gegalloppeerd en Pasjha dus n mega wapper de lucht in maakte
Ik kon me absoluut nergens aan houden en maakte n flinke smak op de grond.... ik stond direct weer op en wilde natuurlijk direct naar Pasjha, maar (gelukkig) hielden n paar mensen me tegen. Dus effe n paar minuutjes rustig aan gedaan en daarna weer erop. Ik was op m'n hoofd/nek geland, maar voor mijn gevoel goed uitgerold op m'n zijkant. Eenmaal terug op Pasjha was ik dus wel echt pissig op hem en dan resulteerde helaas in een balk in t parcours... Mijn fout.
Met verlicht zitten deed t pijn in m'n bekken.... maar t ging nog enigzins dus ben ik toch gestart.
Al met al helaas wel 10. sec. te laat binnen maar dat maakte me niks. Ik was foutloos rond! Eenmaal door de fninsh wist ik wel niet hoe snel ik ervanaf moest komen en ik was blij toen m'n vriend kwam om met Pasjha te stappen. M'n bekken deed echt zeer
Ik baalde van die tijdfouten, die waren normaal echt niet nodig geweest, maar aangezien de omstandigheden had ik dus gewoon pech.... Pasjha heeft me super geholpen! Heel eerlijk van hem. Ik zat natuurlijk wel verlicht in de cross, maar hij merkte natuurlijk dat ik niet lekker zat.
ben echt super trots op hem, was toch zomaar effe pas zijn eerste crossseizoen!! Met Pasjha was ik 10e in het M, met 8 prijzen. Baal echt van die val want dat heeft veel uitgemaakt (als ik alleen die 4 strafpt vd tijd niet had gehad was ik geloof ik al 5e geweest! maar oliebol happens)
dus 2 pijnstillers en wat coolinggel erop gesmeerd en na n half uur ging t weer. Toen we bij m'n ouders waren was m'n rechter been opeens zo stijf dat ik t nog nieteens meer omhoog de auto uitkreeg
Eenmaal thuis maar snel n heet bad genomen en daarna direct in bad en in bed gegaan. Vanmorgen had ik gelukkig niet meer zo'n last van m'n voet, maar vanmiddag begon m'n nek pijn te doen en kreeg ik flinke hoofdpijn
Nu gaat t weer enigszins, dus morgen nog maar effe afwachten, anders toch maar even naar de huisarts.
Echt gaaf. Het was een heel gezellig weekend! Op naar volgend seizoen
Scum schreef:LZ; gefeliciteerd meid!
Maareh... wrom kon je nou niet 2e worden? Dan had ik in de poll gewonnen?!
Suus; waar blijft je verslag? Ik lees hier iets van pech, maar volgens mij heb je met beide paarden heel goed gereden. Vooral met de Cantos (hoe kan het ook anders)