Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.
! 

.
Kan me voorstellen dat je trots bent op je peerd! 

Gelukkig valt het mee!
. 
yvonnepuntnl schreef:Zo wij zijn ook weer thuis. Het verslag komt er straks aan, met foto's, filmpjes helemaal compleet. Ik was flink geschrokken van de val van Caatje(wist toen natuurlijk alleen nog maar dat het startnr. 103 was). Was erg heftig, want we moesten 3 kwartier wachten bij de start (waar je erg zenuwachtig van wordt voor je eerste L cross). Kreeg bij de desbetreffende hindernis flink de kriebels in mijn buik!!
Het was trouwens niet Gert Boonzaaijer maar Jan van Beek die die hindernis kapot sprong volgens mij.
Simmie schreef:yvonne.nl Denk je er aan dat de foto's in het fototopic moeten?![]()
1 of 2 ter illustratie mag wel, maar meer niet.

AnneMieKe_89 schreef:Klopt, wij vonden het ook wel pittig, maar toch vind ik het wel apart dat de L-pony's het zo goed gedaan hebben dan. Niet één uitgesloten en heel veel foutloos, terwijl de eis voor het NK slechts L+2 was. Zij hebben het dus heel netjes gedaan!Yvonne.nl: is wel aan het einde van het seizoen, maar toch wel wat paarden die nog niet zo ervaren zijn. En wat Simmie zegt, deze was toch ook wel pittig.