Weet wel dat er in het Z-pony's maar 2 rond zijn gekomen.. En dat meisje dat gevallen is ja.. Weet verder niet wat het is. Hoop ook niks ernstigs!
Aah balen zeg Paul..

Poffertjes waren inderdaad heel lekker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
, hihi.
hyppolyte schreef:Balen joh, nou ja volgende keer beter maar.
@funky jazz
Ik stond inderdaad tegen het eind van de middag bij de poffertjeskraam (met scum en BW), na de hele dag dat geroken te hebben, vond ik toch wel dat ik daar zin in had.
Heb trouwens nog wel een paard uit het crossparcours gevist, die kwam ineens heel verward aanrennen, net op het moment dat ik naar de hindernisjury wilde lopen om te vragen of die volte van scum niet per ongeluk als een volte gerekend zou worden. Had ik zomaar ineens een crosspony in m'n handjes, hihi.
whitje schreef:iemand enig idee waar je de uitslag kunt vinden van de oefencross paarden?
, ben ook wel benieuwd naar foto's maar heb niet echt veel fotograve ngespot onderweg, niet dat ik daar tijd voor had om ze te spotten, maar toch.
) 19, 22 voor M paarden, 21 Z paarden.. Scum schreef:NOg even over de fotografen. Die kunnen zich melden in het fotografentopic op SGW. Dat hebben we daar geplaatst om te voorkomen dat het verslagentopic helemaal vol komt te staan met vragen over fotografen
maar ik blijf toch schieuwenierig wie het waren
psst schreef:Bij de afsprong het bos in zaten allemaal mensen met honden! Piepen en blaffen!
Gelukkig intresseerde het Max niks dus kon lekker verder hobbelen![]()
echt he, waren drie van die kleine irritante hondjes en die gingen helemaal los
, wat onwijs balen van die balken.
.
Ilsje_ schreef:psst schreef:Bij de afsprong het bos in zaten allemaal mensen met honden! Piepen en blaffen!
Gelukkig intresseerde het Max niks dus kon lekker verder hobbelen![]()
echt he, waren drie van die kleine irritante hondjes en die gingen helemaal los