Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was al een hele tijd geleden rowo schreef:Op jou plek was het idd wel goed vol te houden. K had medelijden met de mensen in het bos..
Ik wist trouwens niet dat de prijsuitreiking in offieel tenue moest. En aangzien ik gister al had gedressuurt had ik geen witte rijbroek, handschoenen, plastron en jasje bij me. In 5 minuten echt overal van alles vandaan gehaaldViel dat nog op ??
anders was het echt niet opgevallen hoor
.

en naar links ipv. recht
...
namelijk :: UTRECHTS KAMPIOEN
Lielle schreef:nee, en bovendien zou dat ook niet uitmaken voor het NK.
Goed gedaan Sim! Jammer van je balk.
Skygirl schreef:Toch goed gedaan Urose!Wel balen van die weigering op de laatste hindernis.. Was jij toevallig na mij eigelijk? Ik was nummer 96.
Zat alleen nog zo'n jongen tussen. Hoeveelste ben jij geworden uiteindelijk? Danique1990 schreef:Hai hai
De dressuur ging goed alleen 2 foutjes van mij.. doorzitten ipv. lichtrijdenen naar links ipv. recht
...
maar alsnog 203 punten
een foutloos springparcours.
en een foutloze cross,.. alleen 10 seconde te langzaam....
maar uiteindelijk toch heel hoog geeindigtnamelijk :: UTRECHTS KAMPIOEN
![]()
Gefeliciteerd
Tussen 4 en 5 drie galopsprongen gereden maar dat paste niet erg fijn. 7 gewoon gepakt, ging lekker. Toen op naar hindernis 8, het stomme slootje waar ze nog best wel eens op stil zou kunnen gaan staan. Goed verzameld voor het smalletje, daarna flink been eraan en ze sprong em alsof ze nooit anders had gedaan
Ze sprong er echt ruig in had ik het idee, vol vertrouwen, en daarna moest ik haar echt voor die boomstam in het water wegsturen want daar trok ze op aan
Na 20 galoppeerde ze richting de trailer ipv de laatste hindernis dus daar heb ik een grote lus gemaakt, zal er wel heel dom uit hebben gezien
We komen nu dus wel helaas 1 (!!!!) punt tekort voor Hattem.

De cross ging lekker, bij 3 en 10 paste het niet helemaal lekker, maar verder erg fijn gereden. Uiteindelijk foutloos en binnen de tijd. Ik was 7e, en er waren helaas 6 prijzen..
Ze heeft haar eerste 4 crossen foutloos uitgelopen, dus heb niks om over te klagen