Scum schreef:Bitwise wil ook mee komen kijken (als het weer goed is)
En ik misschien ook nog wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Bitwise wil ook mee komen kijken (als het weer goed is)
breunis schreef:Eventinggek volgens mij hebben we elkaar nog gesproken zondag het was nogal al hectisch met je starttijden.Jij startte voor Robin.Ik heb het nagekeken er zijn 2 stallen voor je.
het was heel chaotisch, echt jammer want normaal vind ik juist de vaste starttijden zo fijn van SGW's!
Florence1986 schreef:Weet iemand waar de stallen staan? Gewoon op het terrein?
Nickeltje schreef:Vind het toch wel spannend worden of er bij mijn mijn wel een A komt te staan....
Gitta1977 schreef:Is er ook nog geen schatting van hoe laat de eerste deelnemer in de cross van start gaat? Mijn paard wordt 's ochtends teruggebracht van de wei en daar wilde ik (als het kan) toch wel even bij zijn... Anders wacht ik braaf tot woensdag op de startlijst hoor, maar als er een indicatie is van die tijd: graag!
Ik kom foto's maken dus (ligt in de planning)!
Bedankt voor t snelle antwoord! Maar... is het dan eigenlijk wel nog lang genoeg licht?
Jullie zullen vooral met het L toch zeker zo'n 2-3 uur bezig zijn.... sorry voor mijn vervelende vragen, maar dat schoot me net te binnen
)! Mooi. Dan hoeven we op z'n vroegst rond 11.30-12.00 te vertrekken
Ben zo'n 2 uur onderweg.
Sodera schreef:Vorig jaar in PH waren alle klassen al op vrijdag ad beurt voor dressuur.@ Eventinggek: niet alle dressuur wordt op vrijdag verreden, alleen een deel van (ik denk) het L, deze beginnen zaterdags als eerste met de cross, er is niet genoeg tijd om iedereen voor het begin van de cross te laten dressuren en dan ook nog iedereen in het licht te laten crossen!
Meestal wordt dan een deel van de laagste klasse vrijdag 's middags verreden!
Heb er in ieder geval heel veel zin in