Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ik ben richting hindernissen 7 en 8 gelopen om foto's te maken en heb Fleur en Easter bij de start achter gelaten. Ze hebben alles mooi gesprongen, alleen de waterbak ging wat moeizaam: Easter wilde niet harder dan stappen en ging dus wat moeilijk over het hindernisje heen. Heb trouwens nog niet eerder mee gemaakt dat bij de B pony's een hindernis in het water gesprongen moest worden. jullie wel?

Leliaardje schreef:Ik heb die hond wel zien liggen, toen hij gehecht werd. De veterinair die bij de finish stond, heeft het ter plekke gedaan. Weet niet hoe het verder afgelopen is. Wel sneu zeg.
Fleur en Easter hebben een lekkere dag gehad. Dressuur ging goed, vooral het eerste deel van de proef. Ze werden 3e met 196 punten.
Daarna zijn we de cross gaan verkennen. Zag er mooi uit en hier en daar beetje indrukwekkend. Vooral voor Fleur: is pas haar tweede cross. Easter heeft twee jaar geleden L gecrosst, dus die heeft al iets meer gezien.
Het verkennen kostte best veel tijd, dus we moesten meteen opzadelen en richting springring: daar bleken ze meer dan een kwartier ingelopen te zijn, dus dat was even slikken. Fleur moest ook nog verkennen! Maar gelukkig werd er aardig gereageerd en hoefden we niet meteen de ring in. Het springen ging goed: een foutloos rondje.
Daarna richting cross (kon ik weer dat hele eind lopen). Ik ben richting hindernissen 7 en 8 gelopen om foto's te maken en heb Fleur en Easter bij de start achter gelaten. Ze hebben alles mooi gesprongen, alleen de waterbak ging wat moeizaam: Easter wilde niet harder dan stappen en ging dus wat moeilijk over het hindernisje heen. Heb trouwens nog niet eerder mee gemaakt dat bij de B pony's een hindernis in het water gesprongen moest worden. jullie wel?
Maar al met al zijn ze mooi foutloos er door heen gekomen. Fleur dacht dat ze veel te snel was, dus nam wat gas terug, maar dat bleek iets te veel te zijn: 6 seconden te langzaam. Dat was wel jammer, maar toch nog steeds een mooie 3e prijs!
Hier is een foto van Fleur en Easter op hindernis 8.
Ik heb trouwens nog meer foto's (moet ik nog wel uitzoeken). Waar kan ik die kwijt (of de nummers melden)?
Leliaardje schreef:Er lagen briefjes van Dig-Action Fotografie. http://www.digi-action.nl

Die pony is echt helemaal debiel als ze die fluitjes hoort, als ze maar eenmaal van start is, wordt ze wel rustiger..