[SGW] SGW Ysselsteyn - Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Crosskip

Re: SGW Ysselsteyn - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:11

Volgens mij doe ik je dat niet na hoor Paul, om met een beugel de cross uit te rijden. Tong uitsteken
Jammer dat het even duurde voordat Rose in het ritme kwam...
Tja een onritmisch dagje? Jij met de dressuur en Rose met de cross?? Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:12

En gewoon nog M hindernissen springen met 1 beugel Haha! Haha!. Zelfs met 2 beugels kom ik niet over een M hindernis Haha!.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:14

Heee, vond het een erg mooie cross en een prachtig parcours..
Was erg leuk om er foto's te maken,
wil je foto zien? roep je startnummer maar en zaterdag of zondag Tong uitsteken

ik rij waarschijnlijk als me pony het aankan ook mee.. een onwijs eind rijden maar het zeker waard!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:19

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:22

Beterschap Sjaan & Ibonn! Ach gut
Gelukkig hebben jullie paarden er niks aan over gehouden!

Toch wel eng hoor Ibonn, dat je een stuk kwijt bent! Goed rusten en dan volgende week een vertrouwens rondje Ach gut

Paul: Knap hoor, met 1 beugel een M-cross uitrijden! En fijn dat het 2e gedeelte toch nog lekker ging! Lachen

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:22

Simmie schreef:
NinaTijger, er is een speciaal topic voor fotograven.

viewtopic.php?f=96&t=840902

Knipoog

Geen idee dat die bestond Knipoog
Heb der een berichtje achtergelaten Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:25

Aiii dat is minder nieuwd Ibonn.. de val die jij hebt gemaakt klinkt nog een stuk ernstiger als die van mij. Sterkte.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:37

@ Sjaan en Ibonn: wordt gauw weer beter. Ibonn: ik ken het rare gevoel van een gat in je geheugen; dat overkwam mij een paar jaar terug toen ik tijdens een crosstraining erg hard van mijn paard afviel.

@Crosskip: "out of tune" is ook een aardige typering.

Groeten, Paul

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:53

Apple schreef:
En gewoon nog M hindernissen springen met 1 beugel Haha! Haha!. Zelfs met 2 beugels kom ik niet over een M hindernis Haha!.

Braaf paard Cool helpt een heleboel.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 07:35

Lielle schreef:
volgens mij is die weg, maar uitslagen staan ook al online.

Vera, jammer van je paard, goed gedaan met je pony.

Bianca, ik heb jou gezien op de wei insprong, dat zag er goed uit.

bedankt, maar ik heb 2 pony's Haha!
beterschap ibon

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 07:52

Voor mij was gisteren echt een grote teleurstelling.
Nadat de laatste twee crossen beter gingen en Os er eindelijk zelf weer aan begon te trekken moest ik gisteren alles alleen doen leek het wel.

Ik moest er werkelijk bij elke hindernis heel hard aan werken en dat hou ik ook geen 18 hindernissen vol dus 1 stop bij 9 (kromme buis), 2 stops op eendenkooi voor het water en nog 1 stop op de gastank en toen kon ik naar de finish stappen. Ik was zelf helemaal op ook.

Misschien toch maar een andere hobby zoeken want ik zou niet weten hoe ik uit dit dal moet komen.

Ibonn, veel sterkte, ik vind het erg heftig hoor wat je hebt meegemaakt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:00

Sorry Vera Bloos!

MJ, ik heb je door de dubbel zien gaan (6ab) en dat zag er goed uit. Maar de rest is wel knap K* Verdrietig

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:11

Lielle schreef:
Sorry Vera Bloos!

MJ, ik heb je door de dubbel zien gaan (6ab) en dat zag er goed uit. Maar de rest is wel knap K* Verdrietig

Oh voor mijn gevoel moest ik hem daar ook al flink overtuigen op a...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:15

Ik stond een stukje verderop op het pad, zag het dus op de rug, maar het toonde heel vloeiend.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:41

Ibonn: Veel beterschap... Ach gut
Sjaan: Super dat je je eerste Z cross uitgereden hebt, gefeliciteerd! Wel balen van je val. Heb je een idee waarom Cheval ineens begon te struikelen?
MJ: Wat ontzettend balen dat je er nu weer zo'n rotgevoel aan over moet houden......

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:48

Balen MJ! Ach gut

WENDYBASTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:51

iedereen heeeel goed gereden! en jammer van de mensen die dan niet zo goed gereden hebben, volgende x beter
Loes. nogmaals gefeliciteerd. súper hoor!
Ibonn. veel beterschap! Ach gut
Nickeltje. wij hebben jou ook nog aan gemoedigd, samen met scum en bitwise, bij de waterbak, ging ie erg fijn doorheen he? Haha!

nu myn verslagje.
zaterdags de hele dag hindernisjury geweest, (H11 voor Bponys H13 voor Bpaarden/Lponys) alles liep er lekker overheen, maar 4 weigeringen op de hele dag gehad!
nog lang gepraat met Scum en Bitwise en veel bokkers gemeet Clown
zondags was het dan voor my te doen,
dressuur ging goed, kwam 1xtje tegen de hand maar had nog 47 pnt en stond 2e.
springen was ik foutloos ging ook goed.
toen nog veel mensen van de M paarden aangemoedigd, waaronder Madelene en Suus Duivel
alles met de cross liep lekker, heb 1 foto van H3, de piano liep ook zoooo fijn, stonde allemaal fans Clown Tong uitsteken
het puntje ook zo in een x gesprongen, daarna kwam de greppel met het smalletje, 1stop op het smalletje en meteen doorgereden naar het alternatief, daarna ging het niet zo goed meer Boos!
de weideingsprong met de kar erachter zegmaar. schoot Mendely nét op het laatste moment erlangs, en knalde ik met mn voet tege de kar aan, deed ontzettend pyn, maar ik met mn stomme kop rij gewoon door. toen ik daarna door de bocht moest om naar de buis te kunnen, stonde daar weer myn fans (:P) en schreeuwde, mendely schrok en stond in één x stil. lag er bijna langs omdat ik niet kon steunen Gaaaap meryaa, terug gepakt en doorgereden. voet ging steeds meer pijn doen, gelukkig ging het daarna goed tot de finish (de waterbak ging zoooo fijn Haha!)
toen ik door de finish was, stapte ik af en kon kniet meer staan, Scum ging met me nee naar de EHBO. (nog bedankt Scum!!) zodat myn moeder met de pony kon stappen

bij de EHBO dachtten ze dat er een scheurtje in kon zitten, maar gister geen tijd meer gehad om naar het ziekenhuis tegaan Bloos, dus nu gaan we naar het ziekenhuis toe, hopelijk valt het mee Boos!!
wil arendonk graag rijden voor vertrouwen enz. Duivel !!
maar ik vond het wel heeeeel gezellig Haha! !

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:57

Ach gut voor Sjaan, Wendy en Ingrid

Knap gedaan Sjaan Ja het Z was niet simpel.

Paul, volgende keer beter Ja

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:14

Ach, ik heb geen vervelend gevoel aan de dag overgehouden; Rose en ik hebben met veel plezier gereden. Alleen (1) was het wedstrijdresultaat niet best, en (2) kom ik mijn grenzen als crossruiter wat vaker tegen dan in de L. Ook dat is geen probleem. Groeten, Paul

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:28

Wendy, Ibon en Sjaan, hopelijk huppelen jullie snel weer rond Vriendjes zijn?

MJ zonde dat je er zo aan heb moeten werken. Zag foto van foto topic en dacht gaaf die gaan echt lekker, jammer dat het niet zo was Ach gut

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:39

Altos, heb was een bospad met wat uitstekende wortels. Dat had ik met cross lopen wel gezien. Dus ik had Cheval er goed bij met zijn gedachten in dat bospad. Helaas struikelde hij toch over 1 van de wortels en dan is de grond wel erg snel dichtbij...

Wendy.. sterkte met je voet. Hopelijk valt het wel mee! Wel goed dat je de cross toch hebt kunnen uit rijden.

Bij mij is alles goed stijf en blauw, maar ik loop nog! Ga vanmiddag gewoon proberen te rijden.. Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:51

MJ: ik stond net bij de zwarte buis toen je eraan kwam en Os had er idd geen zin in. Even later hoorden we omroepen dat het afgelopen was, balen!!

Wendy en Sjaan: Ach gut

Altos: ik stond zaterdag bij hindernis 3 en 4 en daar kwam je strak doorheen. Was niet te zien dat het je eerste cross was Pling Hindernis 5 konden we ook nog net zien en ook alternatief ging daar goed en je verloor niet veel tijd met draaien. We hebben daar anderen gezien die ongeveer tot aan het landhek van de M/Z stormden voor ze hun paard weer onder controle hadden Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:02

Goeiemorgen. Ik ben echt bekaf Dromen

Allereerst: Suus, gefeliciteerd met het kampioenschap Go jij! Go jij!
Ibonn: ik heb het van Wendy gehoord dat jij gevallen was. Klinkt als een hersenschudding wat je beschrijft, maar doe voorlopig toch maar rustig aan Ach gut
MJ: ik hoorde omroepen dat jij het parcours moest beeindigen. Daar zat je natuurlijk niet op te wachten Hoe gaat het gewone springen met Os eigenlijk (springparcours)? En op welk punt (welke cross) is het ergens mis gegaan?
Paul; jij stond vlakbij ons met je trailer. Ik zag je wel terugkomen maar er stond iemand bij ons te kletsen dus ik kon niet naar je toe komen.
Wendy; ik hoop maar dat het goed gaat met jet enkel. Gefeliciteerd met je kader plaats! OK dan!

En dan nog een verslagje van gisteren. Online liep echt heerlijk dressuur. Ik vond het wel de beste dressuurproef ooit op een SGW. Helaas vielen de punten heel erg tegen. 187 en hij stond zelfs nog onder het midden. Ik vond de hele ring trouwens komisch gejureerd Lips are sealed
Daarna de cross verkend. Er stond wel duidelijk iets heel anders dan een L cross waarbij je nog gewoon kunt meeliften met je paard. Het stond natuurlijk wat flinker, maar ook een stuk technischer. Ik vond het een mooie M-cross. Bitwise vond het gat met het smalletje wel moeilijk, vooral omdat je het 2e smalletje erachter niet mocht doen, en je toch moet rijden op dat gat. Hij besloot toch om overal rechtdoor te gaan.
Springen ging echt heerlijk. Fijn ritme en niks aangeraakt.
En toen dus de cross in. Ik ben bij de Amsterdamse wal gaan staan met het huisje met mijn fototoestel. Helaas kon ik de omroeper niet verstaan dus ik probeerde stiekum via de walkie talkie van de hindernis controleurs te luitsteren of nummer 266 voorbij kwam. Op een gegeven moment hoorde ik dat 266 goed over 7 was. Het gat was 6 dus hij was er iig overheen! OK dan!
En opeens kwam hij eraan! Snel fotootjes gemaakt en terug naar de finish. Hij bleek 1 stop te hebben op het puntje. Daar heeft hij zelf niet echt op gereden. En de rest allemaal gewoon fijn gedaan. Alleen bij de wei-insprong met de mallejan erachter, daar kwam hij groot op in. En toen is hij over de wielen gesprongen (beetje hoog Nagelbijten / Gniffelen Ik was natuurlijk super trots! Go jij! Go jij! Volgens mij kon het hele terrein wel aan mij zien hoe trots ik was Haha! We hebben niet meer op de uitslag gewacht en zijn lekker naar huis gegaan om Banta te verzorgen.

Ik ben toch wel blij dat Y'steyn de debuutcross was. Dit geeft wel vertrouwen om volgend jaar lekker in het M verder te gaan.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:09

Klinkt als een geslaagde dag super Scum en Bitwise!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:11

Altos: Netjes zeg!!!!
Scum: Jammer van de dressuur en het springen van Kaat, wel knap gecrossed! Wanneer
komt de rest van het verslag??
Loes: Gefeliciteerd!!!! OK dan!
Simmie: Goed gereden, balen van die tijdwaarneming!
Nickeltje: Goed gedaan zeg! Moest wel lachen toen ik gisteren je sms kreeg! Nagelbijten / Gniffelen
Bianca: Balen! Maar wel een geluk bij een ongeluk dat je nu nog wat langer in het L mag blijven... Clown
Sjaan: Knap zeg, je eerste Z cross helemaal rond! Ik doe het je voorlopig niet na! Gelukkig
dat het goed gaat met Cheval.Sterkte met je blauwe plekken! Ach gut
Ibonn: Auw! Dat is een flinke klap geweest! Kan me wel voorstellen dat je het niet erg vind dat je niet alles meer weet. Kun je er geen schrik aan overhouden ook! Ach gut
Paul: Stoer hoor, een M cross uitrijden met 1 beugel! Wel jammer dat jullie je dag niet hadden. Ach, als je maar lol hebt gehad! Ja
M_J: Wat K* zeg, dat Os je weer zo liet zitten! Dan is een cross lang hè, als je ze er steeds overheen moet duwen? Niet opgeven hoor!! Ach gut
Wendy: Ik hoop dat het meevalt met je voet!
Bitwise: Wauw, wat een super debuut!!!Gefeliciteerd!!!! Go jij! Go jij!