Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jen_Elegance schreef:Die op-z'n-kont-zitter is trouwens mijn stalgenootje, ze eindigde als 5de
Jen_Elegance schreef:Die op-z'n-kont-zitter is trouwens mijn stalgenootje, ze eindigde als 5de

Gefeliciteerd met je prijs!
Dat paard dat gaat zitten is wel heel apart

.
. Gelukkig werd dat naarmate de ochtend vorderde een stuk minder, dus ook minder stops, maar we hebben er een aantal toch wel met enige overredingskracht in moeten helpen (gelukkig hadden we appels
). Apple schreef:Ah Bonnieponnie, jullie hebben die hindernis op de foto waar nog wel wat weigeringen op waren. Geloof dat het zaagsel op dat puntje de hindernis kijkerig maakte
.

CoriienRN schreef:loes_youry hoe laat moes jij dan volgens mij heb ik jou gezien![]()
ik heb ook vet veel bokkers gezien
star_lover
snoekej
psst
apple
zamero
creano
tomcat
canter
nog nog meer
gemaakt van nr. 9 ???
): Nou, hebben we toch niet voor niets gewacht, en nu naar huis!
LAAT! Terwijl ik al om Half 1 starte
, bij Terreinrit Ponys.
! En onze tijd was 4 minuut 42, en Ideale tijd was 4 minuut 27. Dus dat werd beloond met een EERSTE PRIJS :D
!Jen_Elegance schreef:Gefeliciteerd broertje. Volgens mij stond ik dan naast jou. Heb je toen niet herkend.
Paps (of in ieder geval het mannelijke figuur): Nou, hebben we toch niet voor niets gewacht, en nu naar huis!
Amber_ schreef:Ik ben nu pas thuisLAAT! Terwijl ik al om Half 1 starte
, bij Terreinrit Ponys.
Ging super, alles foutloos, alleen de waterbak beetje twijfel, maar toch nog in galop! En onze tijd was 4 minuut 42, en Ideale tijd was 4 minuut 27. Dus dat werd beloond met een EERSTE PRIJS :D
Ik heb ook veel mensen gezien
Als mensen foto's hebben van mij graag!
Ik reed op een Fjord, nummer 71 (bijna laatste in oefencross).
!! Toch niet voor niets zo lang gebleven, vervoer was beetje hectisch.
! bonniepony schreef:ik plaats hier opnieuw, omdat nu het goede topic er is.
Het was vreselijk fotograferen in het bos!
ISO waarden al opgekrikt, maar het bleef moeilijk.
Daarvoor hebben we nog foto's van nrs 19, 20, 23, 26 en 28
Daarna zijn we doorgelopen en hebben op verschillende hindernissen nog een foto van nrs 31, 33, 34, 35, 39 en 40
http://www.xs4all.nl/~boonmc/128.jpg
breda mischien?
!!
! Ik ga het gewoon proberen
! CoriienRN schreef:psst kom je vast nog wel een x tegenbreda mischien?