billy1 schreef:Er zijn in Bathmen elk jaar wel een aantal veranderingen, ook dit jaar zijn er weer enkele nieuwe hindernissen. In grote lijnen zal het wel ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar.
Was de cross vorig jaar moeilijk..?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
billy1 schreef:Er zijn in Bathmen elk jaar wel een aantal veranderingen, ook dit jaar zijn er weer enkele nieuwe hindernissen. In grote lijnen zal het wel ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar.
Scum schreef:jenga_8 schreef:Hey, nog geen foto's?? Ik hoorde dat het bouwen al aan de gang is......... Er is niemand die daar in de buurt toevallig al de paparazzi heeft uitgehangen???
Ik krijg nu echt beelden voor me van iemand in een bruine regenjas, kraag rechtop, lange zwarte broek eronder, zwarte glimmende schoenen, zo'n gangster hoed op en een zonnebril. Die dan in Bathmen tussen de struikjes stiekum hindernissen zit te fotograferen
WHAHAHA Ezumii in een regenjas!!!!Caatje1986 schreef:Nee vorig jaar was de cross niet moeilijk

GvdT schreef:Caatje1986 schreef:Nee vorig jaar was de cross niet moeilijk
Ik vond het M nu niet echt simpel. Vooral die boom dan lager landen en op 2 of 3 galopsprongen (inc bocht) een smalletje was lastig. Bodem was daar vorig jaar in de landing ook niet goed.

Simmie schreef:B is ook geen M.
Ik hoop dat de B wat zwaarder is en meer RK waardig. Of juist niet, dan heb ik meer kans om te winnen

GvdT schreef:Dat was nou de enige trakhener waar ik niet tegenop heb gezien
Ik denk dat als je al langer M rijd het ook wel steeds normaler wordt. Ik houd het nog ff bij de B

Het lijkt niet echt een moeilijke cross voor de b-pony's. Ben echt benieuwd hoe de hindernissen dit jaar zijn..
Ezumii schreef:Willen jullie foto's van de hindernissen?
Mijn paard staat er echt bijna naast. Kom er heel vaak.
?

miss_jumpy schreef:Jenga dat viel wel mee. Alleen de dubbele op- en afsprong en de waterinsprong vond ik pittig, verder ook een aantal makkelijkere sprongen.