[SGW] SGW-Wieringerwerf - Wedstrijdverslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

Re: SGW-Wieringerwerf - Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:45

ladyzwien schreef:
heb lielle, sannysunny, nelis,reeskees nog gesproken.

en mij ook nog Knipoog

Na 2 weken geen fatsoenlijk rondje kunnen rijden ging Lars nog vrij lekker door het dressuurproefje!! Echt 200% boven verwachting. Helaas met teugels oppakken ging ie wel weer de lucht in.. Eventjes een partij verzet Bloos Uiteindelijk mooie score en 2e plaats daarmee( 227 pnt hadden we)

Het springparcours was uiteraard bagger (inspringen was ook al niet echt top). Eerst een balk op nr. 3, daarna een stop op 8a Boos! en nog 2 tijdfouten. Totaal 10 strafpunten die ik echt even NIET kon hebben van Lars (tenminste niet in het springen!!!!!) Balk oké, maar dat stoppen hadden we net uit ons woordenboek gehaald.

Toen met kl*te gevoel de cross in (nog beetje ziek zwak en misselijk... donderdag net griepig geworden). Eerste hindernissen gingen ook wat met huppelpasjes ertussen. Veel hindernissen tikte Lars ook aan maar verder was ie top. Foutloze ronde met mn mooiste sprong op de laatste van Hartog, die nam hij even op groot en met extra power! Zooo wat een gevoel!! Hij was nog lang niet op dus Knipoog

Uiteindelijk uitslag: 1e prijs (stoer Hartog dekentje) geldprijsje en weer 2 wp in de M Haha! (en dit was mn 3e M cross.. ) (en toch weer stiekem als Fries boven de NH kampioen Knipoog )

@sfranken: reeskees en ik gingen net bij het springparcours kijken toen jij ergens op de grond lag.. Kreeg kippenvel Ach gut Hebben heeeeeel lang afgewacht tot de ambu het terrein weer af ging.. Jeetje.. minne boel! Snel opknappen! Hoop dat alles nu weer goed zit Lachen
@Lielle: heb je nog zien springen geloof ik!! Rode combinatie Knipoog Netjes gedaan!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:12

Van LBfotografie.tk:

Afbeelding

Reeskees over de tonnetjes:
Afbeelding

Ook een bokker meende ik :
Afbeelding

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:18

thanks lady zwien!!!

ben ik rijk ??? Tong uitsteken

sbine heel veel beterschap en hopelijk volgend jaar wat meer geluk!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:28

Sabine: Beterschap. Het zit je echt niet mee dit jaar...
Die foto van gvdt ziet er ook niet echt fijn uit.
Iedereen die wel mooie resultaten had Gefeliciteerd!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:37

wie waren er eigenlijk als fotograven? weet iemand dat?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:32

sorry hester!! klopt hahaha
die foto in de waterbak heb jij in het groot he Haha! haha zag dat jullie hem kochten

nelis: zo door de envelop zag ik 10 euro geloof ik en een lintje haha

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:46

Klopt Knipoog kwam mams mee aanzetten Knipoog was er wel trots op, Larsje kijkt zo cool Haha!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:35

Hoi Bokkers,

Ik ben net lid geworden van bokt, ik las het altijd wel maar wist niet dat het zo'n leuke gezellige groep was, mede dankzij Jenga ben ik helemaal enthiousiast geworden op bokt dus nu ook een profiel, ik hoop dat ik er een beetje uitkom, foto ed zal nog komen.

Ik was er ook op Wieringerwerf in de L paarden, ik ben 3e geworden, het was mijn 3e L cross. Ik ben vorig jaar begonnen in de B SGW, was toen 1ste in Wieringerwerf, en heb verder een aantal hele leuke wedstrijden gereden en prijzen gewonnen met als afsluiting derde in Hattem 2006.
Ik vond wieringerwerf erg mooi voor de L en had een heerlijke fijne rit, geen twijfel bij mijn pony wat mij een goed gevoel gaf.

Ik rij met een pony bij de paarden, dus dat vind ik best wel een prestatie van mijn beessie gelijk bij de grote, maar ja we moeten wel, ben allang geen 18 meer...hahaha.
Ik rij altijd in het knalgeel, dus best wel herkenbaar met een kleintje van 1.51, Mijn pony Rebecca is donkerbruin zwarte manen en staart. Heb dit jaar een Kasparow veulen bij haar gehad, waarvan ik hoop dat hij over een aantal jaren ook SGW wil lopen.

Ik hoop tzt ook wat meer bokkers te leren kennen, ik ben altijd alleen op de wedstrijden weg dus voor een bakkie koffie is dat niet zo gezellig. Ik ga ook naar Gorssel en daar heb ik echt heel veel zin, daar was ik vorig jaar eerste in de B, ben heel benieuwd naar de L dit jaar.

Groetjes Bianca en pony Rebecca

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:37

haha dan heb ik je gezien
ik rijd namelijk ook in het geel Haha!
had je ook gele dingen door de manen heen?
gefeliciteerd met je prijs

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:48

Hester, die laatste: Dat ben ik Knipoog

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:49

Ja dat klopt, zij heeft zulke lange manen dat ik tijdens dressuur een hengstenvlecht doe maar tijdens crossen en springen de manen altijd met 4 vlechten invlecht anders zit ik er steeds met mijn handen en teugels tussen vast. Later kwam ik bij een zaakje met allemaal linten en dat bracht me op het idee de manen met lint te vlechten....en het versterkt onze cross kleur !!! hahaha altijd duidelijk te herkennen ook op foto's.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:52

ja idd, ja dan weet ik wie je bent
heb je vorig jaar dan ook gezien.
toen viel je idd op, ik cross zelf oko in het geel en ja dan let je wel op haha

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:30

Hallo allemaal Lachen ik ben superr tevreden over mijn B-debuut met de pony Haha! t komt vanavond hier !!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:35

bianca1980 schreef:
Ja dat klopt, zij heeft zulke lange manen dat ik tijdens dressuur een hengstenvlecht doe maar tijdens crossen en springen de manen altijd met 4 vlechten invlecht anders zit ik er steeds met mijn handen en teugels tussen vast. Later kwam ik bij een zaakje met allemaal linten en dat bracht me op het idee de manen met lint te vlechten....en het versterkt onze cross kleur !!! hahaha altijd duidelijk te herkennen ook op foto's.

Dan heb ik jou ook nog wel zien rijden Lachen Naast het inspringterrein onder de boompjes.. Zag je stappen. Valt inderdaad wel op! Echt cool dat je met je pony tussen de paarden rijdt! Je past er ook nog wel netjes op. Gefeliciteerd met je prijs en welkom op bokt uiteraard Haha!

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:27

Ik heb vandaag zitten posten op hindernis 13 en 14, geen weigeringen gehad ( behalve de allerlaatste combinatie)
Wel heel veel die na 14 de verkeerde kant opgingen, waaronder ook een paar bokkers volgens mij!
Vandaag zijn er gelukkig geen rare dingen gebeurt zover ik weet, dus dat is wel fijn!

En ik had gister toch nog een 4e prijs ( niet slecht voor een M debuut al zeg ik zelf)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:31

oh dan zat je bij die hindernis was een soort dak, en dan kon je daarna rechtdoor maar heel veel gingen links of niet?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:41

welke hindernis was dat?

En goed gedaan met je 4e plek, er was slecht gereden gisteren!
Dennis, stapte jij rond kwart over elf naar de dressuurterreinen?

Hester, nelis, Bianca, gefeliciteerd!
Goed gedaan, Jenga, SannySunny (je zag er goed uit op het water), Ladyzwien (jammer van et springen)

Judenjul, volgens mij had ik ook geen fijne afstand op 3, beetje kort.
SGWukkie, hopelijk ging het vandaag beter.
En Ach gut voor Madelene en Roos, hopelijk voelen jullie je niet al te beroerd vandaag.
Sabine, ik had je vader nog even gesproken maar wat ontzettend K zeg Knipoog Ik was er erg van geschrokken, en ik snap helemaal dat het niet goed is voor je vertrouwen.

Wb de waterbak, degene die ik er heb zien vallen (L, startnr ergens in de 80) reed gewoon veeeeeel te hard in. Anderen heb ik niet gezien, dus daar kan ik nits over zeggn, maar ik van meer mensen gehoord dat de bodem niet goed was.

En ik was dus zelf super tevreden. Liep de eerste hindernissen in de cross nog wat te prutsen met afstanden omdat ik zeker voorwaarts wilde blijven rijden en daarn gin het super. Picknicktafel was mlastig aan te rijden, maar als je even rechts ging door de bosjes kon j een super rechte lijn krijgen. Aleen kwam dus toch wat te langzaam in maar hij pakte toch heel goed aan. En de rest ging super, ondanks dat ik bij 13 (waaier voor de kasteelhekken) werd gestopt door de val van Madelene. Ik was echt blij, dit gevoel had ik het hele seizoen nog niet gehad *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:34

waar blijven de verslagen van vandaag?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:50

Heb niet mee gereden, alleen gekeken & foto's gemaakt.
Zitten weer leuke foto's tussen, vond het vooral leuk om naar de A/B pony'tjes te kijken! Lovers
*worden steeds foto's toegevoegd aan de site van mijn onderschrift Ja *
Laatst bijgewerkt door Joscaa op 26-08-07 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:54

@ Lielle, volgens mij kwam je nog voorbij onze trailer, toen we aan het afzadelen waren en toen je couponnen ging halen wist het alleen niet zeker of jij het was. Ik denk dat we echt shirts moeten gaan maken met erop "Ik ben van Bokt.nl, en jij?"

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:55

Wat een verschillende resultaten zeg...
Sabine heeft dit jaar wel heel veel pech, of heb ik dat even verkeerd meegekregen? Beterschap in elk geval!
En ben benieuwd naar meer verslagen!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:56

SS: Inderdaad, ik ga er 1 laten maken! Pling
Herkent iedereen mij! Cool

Sabine: BETERSCHAP! Kusje

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:57

SannySunny schreef:
@ Lielle, volgens mij kwam je nog voorbij onze trailer, toen we aan het afzadelen waren en toen je couponnen ging halen wist het alleen niet zeker of jij het was. Ik denk dat we echt shirts moeten gaan maken met erop "Ik ben van Bokt.nl, en jij?"

Briljant idee!
Heb er ook al een tijdje over gedacht om achterop mijn paarse cross-bloes zoiets te laten borduren...

Lielle

Dat kan best, was rond 5 uur. Ik ben iig al herkenbaar aan mijn canter equipment T shirt Knipoog

Nickeltje

Ja maar Lielle, wie kent jou nou nog niet???