Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxitsmexx schreef:zullen we straks als de tijden bekend zijn even een lijstje maken in 1 quote zodat we maybe bij elkaar kunnen kijken en meeten
. Dus het is niet nodig om hier te gaan quoten.
MelanieB schreef:Ik ben nummer 28 en amber 27 ik val wel op, rijd met een Tinker (Profiel)
Ik spring 70 cm. ik doe denk ook mee aan hoogtespringen, ookal is het maar 1m ofzo, om te laten zien dat ie het kan
.

xxitsmexx schreef:Ja de mijn is wachten in preciepe ook wel gewent maar denk toch als hij al zo zijn best heeft gedaan mag hij ook wel beloont worden met rust die hij dan toch ook wel nodig heeft maar ik kom zeker wel kijken naar het hoogte springen ben benieuwdja is ook wel zo..maar vind het wel jammer..
maar die van mij is wel wat gewend op de SGW wedstrijden is het ook hele dag hangen en wachten tot je een keer mag
.. maar mijn pony staat op holthuizen dus ik kan der al lekker in der stalletje zetten en dan rustig gaan kijken.
(oranje dekje/polo en bruin netje met oranje bies of rood dekje/polo en netje)
, maar er zijn hier dus mensen die mee doen aan deze cross met al aardig wat ervaring??
, of Donkerblauw Scapa of Wit Camouflage
! Maar foto komt nog wel.
!