[SGW] SGW maarsbergen Wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien_

Re: SGW maarsbergen Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:27

evenementenfoto.Lachen ik weet niet of dat dat de enige was.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:32

@BerdientJ: Nee jou heb ik niet meer

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:49

ja sta er op Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:15

Plaats je de foto hier nog?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:25

was bij hindernis 3

Afbeelding
Afbeelding

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:33

knabbelgirl heb je toevallig ook foto;s van startnummer 25

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:34

nee toen was ik er nog niet, pas bij 50 ofzo

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:35

Die eerste foto is mooi LZ!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:19

Ik heb vandaag gehindernisrechterd bij de waterbak. Leuke dag gehad, veel goede dingen gezien en ook heel wat enge dingen Verdrietig en dingen die niet mochten Verder veel gekletst, geslaagde dag Ja

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:24

Hindernisrechteren bij de waterbak lijkt me een stuk leuker dan je ervaring vorige week Haha!.

Wat doe je als hindernisrechter bij dingen die niet mogen? Geef je dat dan door en wordt de combinatie er later op afgerekend?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:40

Als het goed is worden ze aangesproken door de federatievertegenwoordiger. Moet je er wel melding van maken en moet de persoon ook nog aanwezig zijn ( en geen kenis van de federatievertegenwoordiger Lips are sealed )

Heb 1 keer meegemaakt ( was secretariaat) dat iemand gruwelijk tekeer ging tegen zijn paard. Poster vroeg of het wat minder kon en de ruiter sloeg met zweep naar de poster, of de poster geraakt is weet ik niet. Dit is gemeld bij de federatievertegenwoordiger, persoon was al naar huis en er werd niks meer ondernomen. Waren ze van de organisatie best boos over en imo terecht. Je slaat geen mensen met een zweep

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:44

Mijn dressuur ging goed, 2de plek. Springen ging ook fijn, hij was lekker enthousiast, zo ook bij het losspringen voor de cross. Vond het een mooie cross, met best wat lastige dingen.

Hindernis 1 en 2 gingen heel fijn, op 3 komt hij helemaal terug en springt ie na een tik uit stilstan, 4 staat ie bijna stil, 5 weer, toen wilde hij het water niet in, uiteindelijk toch maar, 7 en 8 redelijk maar niet van harte, dus ik snapte er al niks van. Water de 2de keer gaat ie altijd heel braaf, maar nu weer bijna een stop op dat ding ervoor. Hondenhok weer bijna uit stilstand. Omdat ie vroeger ook weleens heel kijkerig was heb ik hem een paar klappen gegeven en ben doorgereden. Dacht steeds van "op de volgende sprong ritme en been en dan moet ie gewoon aan pakken". Dikke dubbel met puntachtige ding gingen wel goed, maar niet van harte. Dubbel met water ging wel goed. Daarna een stop op de boom voor de coffin en vanuit draf de opsprong op.

Kortom, ik snapte er helemaal niks van en had nog nooit zo'n verrotte cross gereden. Hij pakte behalve op 1 en 2 gewoon nergens aan. (En dan is zo'n hindernis 3 hoog en breed Nagelbijten / Gniffelen )

Kom ik bij de DA loopt hij hartstikke kreupel Verdrietig

Verklaart wel waarom het zo bagger ging (hij wilde gewoon niet landen, zeker bij het tweede water merkte ik dat goed achteraf), maar ik baal er wel gigantisch van. Zowiezo omdat ie nu kreupel is, maar ook omdat ik door ben gereden...al kun je jezelf niet veel verwijten. Hij zal zich na 2 wel verstapt hebben. Been was ook ietsjes dik en warm.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:49

Marieke dat is balen.
Volgens mij heb ik een hele hoop goede resultaten en positieve verhalen gelezen.
En een hoop leuke foto's voorbij zien komen.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:56

jeeetje dat is wel balen zeg sgwuppie! Ach gut

en LZ, stoere foto's hoor! je knalde zoo gaaf over die hindernis heen! Haha!

ben benieuwd wanneer de foto's van B paarden op evenementenfoto komt Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:56

balen marieke zeg!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:09

@ sgwuppie: wat enorm balen zeg. Ik ken je gevoel, alleen ging mijn paard gewoon wel super door en kwam stokkreupel uit de cross tot 2x toe..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:18

Balen Marieke Verdrietig Wat sneu voor Wup

Apple, je meldt zoiets op de hindernisstaat en ik heb het nog tegen de TA gezegd.

Verder veel goede resultaten gelezen Ja

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:44

Balen zeg Marieke!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:47

Vind het ook zo zielig voor Wuppie, hij doet altijd zijn uiterste best voor mij.....morgen maar even een grote zak appels voor hem kopen!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:15

Ik heb een heerlijk foutloos L rondje gereden.
Morgen schrijf ik een verslag en lees ik alles bij! Haha!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:14

ff kort en bondig verslag:

dressuur: niet slecht maar ook niet heel byzonder goed toch 5e
springen: echt super!! heerlijk rondje gereden, foutloos!
cross: mijn zorgen vooraf--> 3, water, 10 en waterbak na hooiruif en coffin.
1. ging goed, 2. ook prima, 3. met wat aanmoediging ook top!, 4. no problem, 5. no problemo, 6. beetje twijfelagtig maar goed, 7. makkie, 8. beetje oliebol bodem ervoor maar hindernis ok, 9. helemaal ok! 10. daar moest ik m echt motiveren(met de karwats), 11. hekkie geraakt, maar verders ok, 12. zag pas later dat er water in zat dus sprong 2x zo hoog, 13. coffin, stond ie toch ineens stil, bale, ik had beter moeten opletten!!! toen geloof ik op sprong, ook geen blobleem en toen richting finish!!! yeah! vond het een hele pittige cross en ben blij dat ik hem zo heb uitgereden. Heb ik toch nog een puntje!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:37

@SGWukkie: Wat naar zeg! Verklaard het inderdaad wel
@Jenga_8: Fijn dat het goed ging, jammer van de weigering maar gefeliciteerd mt je puntje

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 23:10

jenga. top dat je zon fijne cross hebt gereden!! Haha!

sjaan, ook super!! nog mooie foto's kunnen maken?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 07:11

Verslag van het slagveld van Nickje:
Dressuur deed ze heel erg braaf en echt heel netjes. Bij 1 galop overgag gleed ze in de overgang weg en sprong ze overkruisd aan dus ben opnieuw aangesprongen.
174 punten en commentaar waar ik helemaal niks mee kan. Die galop fout komt er niet in voor en er staan dingen bij waarvan ik me niet kan herinneren dat Nick dat gedaan zou hebben...

Met springen was ze erg enthousiast en we hebben simpelweg te weinig routine, dat kostte 4 balken. Nick heeft wel lol gehad in het rondje...

In de cross begon ze heerlijk, maar bij 3 sprong ze vol overtuiging zo scheef er over heen dat ik rechts van het bordje de andere hindernis genomen heb (van het B?) heb aan juri gevraagd of ik wel door mocht en sprong hem toen gewoon lekker.
Water deed ze zonder twijfel, maar ik zat niet echt netjes mee, dus slordige landing...
Verder alles super tot de boom bij 14 met daarna 2 greppeltjes en dan 15. Ik had bedacht om die greppels heen te sturen, maar terwijkl ik al op rechts zat om daar heen te sturen sprong Nick heel netjes de eerste greppel. Gevolg was dat ik aan de andere kant van greppeltje naast Nick op de grond landde...
Goed, opgestapt en weer lekker doorgereden, maar nu wel heel veel over de tijd heen...
Ik vraag me af of ik nu wel een winstpunt heb?

Marieke wat balen dat Wuppie nu kreupel bleek na de rit. Hopelijk niks ernstigs!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 07:18

heb nog even eea gelezen, maar Sjuulie (en Nickeltje zie ik net, want een hindernis van een andere klasse springen mag ook niet) mag niet mopperen, want volgens mij ben je uitgesloten als je een hindernis vergeet en de volgende springt. Verder Ach gut voor Marloesjuh, springcrack , OK dan! voor chantal, jiska, sgwukkie, berdien, jenga, LZ, Ilse .

Marije, je hebt volgens de uitslagen maar 1 weigering, dus 1 wp.