Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWOllie schreef:Heb GvdT voor het eerst live gezien!Heb je zien springen, wat springt jouw paard fijn zeg! Kwam nog even met Lielle naar jou toe bij het losrijden van de cross maar toen ik aankwam reed jij net weg
![]()
Gefeliciteerd met je goede resultaat!
en bedankt voor het compliment.Volgens mij heb ik Ollie los over het parkeerterrein zien gaan, kan dat? Ik heb je dus wel gezien maar zonder paard en zonder crosskleding zou ik je niet herkennen.
GvdT schreef:Ik bedacht me vanacht dat je idd eens flink je stem moet gebruiken.
!
!
miss_jumpy schreef:GvdT schreef:Ik bedacht me vanacht dat je idd eens flink je stem moet gebruiken.
![]()
dat jij nou 's nachts wakker ligt van mijn problemen, dat hoeft toch ook weer niet?? Of had je een nachtmerrie![]()
Sterkte met Rabette d'r been, ik zou ook mooi eerst een dagje koelen, grote kans dat het dan al snel wegtrekt toch?!
GvdT schreef:SGWOllie schreef:Heb GvdT voor het eerst live gezien!Heb je zien springen, wat springt jouw paard fijn zeg! Kwam nog even met Lielle naar jou toe bij het losrijden van de cross maar toen ik aankwam reed jij net weg
![]()
Gefeliciteerd met je goede resultaat!
Dat heb ik niet bewust gedaanen bedankt voor het compliment.Volgens mij heb ik Ollie los over het parkeerterrein zien gaan, kan dat? Ik heb je dus wel gezien maar zonder paard en zonder crosskleding zou ik je niet herkennen.
Citaat:Ik denk vast wel...ben snel door de B heen gegaan...toen door de L en inmiddels had ik 15 winstpunten in de L en vond zelf de M te snel gekomen...heb toen besloten mijn schimmeltje te verkopen...Ik ben pas op m'n 30e begonnen met crossen, maar het ging altijd zo goed (niet altijd met dressuur hoor, maar crossen wel bijna altijd foutloos) dat ik zo M moest
We rijden de laatste crossen alleen maar verliespunten.

SGWuppie schreef:En Jits, ook netjes van je zusje! Wilde je niet mee gaan kijken? Weet trouwens niet of ik nog prijs had, heb Rob gezegd dat ie een eventuele prijs mocht ophalen en mocht houden, dus ik denk dat ik wel eerste ben![]()
- weer eens werken. 
fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden! Waarom startte Josien niet?
) afviel, maar fijn dat je tevreden bent over de cross van allebei de pony's!

vera_pino schreef:Alles wat niet goed ging waren de onderdelen die ze heel erg moeilijk vindt en gewoon nog moet leren.