[SGW] SGW Vrouwenpolder; Wedstrijdverslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: SGW Vrouwenpolder; Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:08

Alsnog beterschap Sabine, maar dat heb ik je al gezegd. Nu heb je vast wat meer tijd om te bokken Knipoog.

Ollie: in iig proficiat met je wp! Ik vond in de cross ook aardig wat scherpe bochtjes zitten. Dat lijkt me wel lastig na die rechte stukken! Had je nou echt een roze caphoes op?

Tezz: chips, alweer niet gemeet...

MirjamN: fijn dat je deze sport nog mooi vindt ondanks dat je gelijk de mindere kant hebt gezien!

Ik ben benieuwd wat de bokkers vandaag hebben gemaakt!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:39

weet iemand wie er foto's hebben gemaakt gisteren?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 19:46

In ieder geval evenementenfoto.com Nelis!

AnneMieKe_89Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:46

Sabine wat balen dat je zo lang uit de running ligt zeg..
Heel veel sterkte!!

Nelis: mijn oom heeft foto's gemaakt: http://www.evenementenfoto.com

Dan kort mijn verslagje..
Ben heeel erg trots op Toffee Haha!
Ze ging met springen heel lekker, foutloos rondje gereden.
En met de cross ging ze ook onwijs fijn!
Bij de start moest ik haar even wat aanmoedigen, maar ze ging dan ook gelijk lekker.
Nergens twijfel gevoeld! Alleen op de waterbak stond ik even stil..
Dat vond ze toch wel een raar bakje. Toen maar even op de volgende gewacht, en toen ging ze er zo achter aan.
Afsprogetje had de voorganger een stop op, dus toen ben ik maar gewoon doorgereden, ging ze zo af, en ook de laatste top!

Marcella had me zien springen, en zei tegen mijn vader dat ze hem wel wilde kopen, en dat ze zo in de cross ook wel even zou kijken.
Maar dat doen we niet natuurlijk Haha!
Ben net helemaal blij!!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:02

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:18

AnneMieKe_89 schreef:
Dan kort mijn verslagje..
Ben heeel erg trots op Toffee Haha!
Ze ging met springen heel lekker, foutloos rondje gereden.
En met de cross ging ze ook onwijs fijn!
Bij de start moest ik haar even wat aanmoedigen, maar ze ging dan ook gelijk lekker.
Nergens twijfel gevoeld! Alleen op de waterbak stond ik even stil..
Dat vond ze toch wel een raar bakje. Toen maar even op de volgende gewacht, en toen ging ze er zo achter aan.
Afsprogetje had de voorganger een stop op, dus toen ben ik maar gewoon doorgereden, ging ze zo af, en ook de laatste top!

Marcella had me zien springen, en zei tegen mijn vader dat ze hem wel wilde kopen, en dat ze zo in de cross ook wel even zou kijken.
Maar dat doen we niet natuurlijk Haha!
Ben net helemaal blij!!

Tof zeg van Toffee!!!
Echt leuk dat ie zo'n fijn debuut maakte en dat je een geinteresseerde Marcella achter je aan had!! Ik snap dat wel, vind Toffee ook heeeel erg leuk maar dat wist je al Haha!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:22

tofee rules! gefeliciteerd annemiek!

kan je niet ff je oom pushen dat er foto's online komen...?? Bloos

ik wil mijn knollie zien en heb nog steeds plek aan de wand Tong uitsteken

AnneMieKe_89Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:55

Tineke en Nelis, dankje Bloos
Was zeker een fijn debuut!

Nelis, mijn oom stond vandaag op een ander evenement. Maar ik weet zeker dat hij de foto's er zo snel mogelijk op gaat zetten!

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:24

Gefeliciteerd voor iedereen die lekker heeft gereden in VP en ging het niet zo lekker, dan kop op en de volgende keer beter. Sabine sterkte en snel beterschap gewenst. Annemiek, wat een leuke pony heb je, maar daar ben je het helemaal mee eens, gezien die brede glimlach die je bleef houden Knipoog. Juriaan is trouwens ook goed vooruitgegaan in het afgelopen jaar. Vond het een leuke cross, makkelijk springparcours en ook belangrijk: het is droog gebleven tot de laatste combinatie, daarna begon het te miezeren. Dochterlief (voor degenen die tot laat bij de cross hebben gekeken, was pony met het gele hoofdstel) heeft het super gedaan, foutloos springparcours en alle hindernissen in de cross gesprongen. Alles op dr gemakkie gedaan en van de omgeving genoten, wat ook aan de tijd te merken was Tong uitsteken . Toch 3e bij de CDE-ponys oefen, hopelijk in Ede de 1e x officieel mocht er plek vrijkomen. Weet iemand wie er vandaag gefotografeerd heeft en de foto's online plaatst?

AnneMieKe_89Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:38

Dankje Arabendu!
Is een paardje, maar dat geeft niet haha!
Jurian is zeker vooruit gegaan. Maar hij zat vandaag wel heeel erg te slapen, sufkop.
Gefeliciteerd voor Samara, toch leuk Lachen

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:50

het was erg leuk afgelopen 2 dagen, wij hebben heel erg veel foto's gemaakt.

ze zullen allemaal op mijn site ww.sgwzuidwest.nl komen, maar dat kan wel eventjes duren, de uitslagen gaan natuurlijk voor en ik moet nog gaan uitzoeken wie wie is.

maar als jullie af en toe eens een kijke zullen nemen, dan zullen jullie de foto's vanzelf tegenkomen

AnneMieKe_89Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:56

Leuk! Ben benieuwd.
Uitslag heb ik ook nog niet gezien!

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:05

haha ikzelf ook niet. ik moet de uitslagen nog ontvangen!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:15

Ik weet alleen dat Vivian Wolf met Habanera de oefen heeft gewonnen.

Arabendu; ik heb jouw dochter nog wel gezien ja, die ging echt als een speer he!

Ik heb van een enkeling wel foto's gemaakt, het mislukt-percentage ligt op ongeveer 99eneenbeetje %.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:17

Wij hebben een super dagje gehad vandaag! Legato liep zowel het springparcours als de oefencross foutloos. Ik heb helaas wel de grond van iets te dichtbij geinspecteerd. Na hindernis 3 vlogen we de (ook wel erg scherpe en wat gladde) bocht uit. Legato bleef braaf staan en ik ben er snel weer opgeklommen en verder gereden. We hadden daardoor wat tijdfouten en waren derde geworden.

Ik hoorde van Canter dat Wollie haar penny-imago gisteren toch echt bevestigd heeft Clown (foto??)

Loesjoery: Volgens mij zag ik jou in een grote vrachtwagen zitten toen jullie van het terrein afreden????

Lielle nog even heel kort gezien en gehoord dat haar crossoutfit met rode spoorriempjes nu volgens mij echt compleet is (of zou je nog meer in het rood kunnen krijgen?)

Oh ja ik heb ook nog fotos, maar die komen later wel Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 22:49

Fijn dat het goed ging Altos, jammer van je val. Wanneer ga je officieel?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:58

Het najaar pas. Ik rijd in Ede nog de oefen en denk dat ik Princenhage en IJsselstein B inschrijf.

AnneMieKe_89Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 00:07

Gefeliciteerd Altos!!
Was indd een krappe bocht..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:06

Leuk om de verslagen te lezen!

Nelis: gefeliciteerd met je winstpunt!!

MJ: balen van Os zeg! Ik zou zo 1,2,3 niet weten wat je er aan kan doen. Met Wup had ik in het begin dat hij niet door het water wilde en dat is heel veel beter geworden door hem veel beter aan het been te zetten. Met dressuur en dan vooral thuis lijkt hij best goed aan het been, maar ik word snel zelf te laks. Probeer superconsequent te zijn, zodat hij eigenlijk een beetje bang wordt voor je been, zodat je hem ALTIJD naar voren kunt krijgen, juist ook op momenten dat hij in de ankers gaat. Af en toe met wielsporen rijden werkt ook wel. Maar vooral helemaal niks meer van hem pikken.

floor: goed gegroomd hoor Haha!

Wollie: jammer van die stop en het ritme. Soms heb je dat weleens he...volgende keer gaat het vast weer fijn! En wat had je nou voor capcover??

sabine: veel beterschap! Klinkt als een hele nare val! Wel een meevaller dat het "maar" een gebroken sleutelbeen is en je paard niets heeft!

Annemiek: goed zeg van Toffee! Ben benieuwd naar foto's, heb Toffee nog nooit gezien volgens mij!

Arabendu: leuk van je dochter! En de omgeving bekijken is ook heel leerzaam Tong uitsteken

Altos: goed van Legato! Dieseltje kwam dus al vrij snel op stoom! En nou volhouden!!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:33

eerst...sabine...beterschap he meid..hopelijk heb je vanacht al wat meer kunnen slapen.

dan..proficiat voor al diegene die lekker gereden hebben...

en dan mijn klein verslagje...ik had een super dag!! lekkere dressuur gereden
tijdens het wachten toen de cross stillag in het losspringterrein met Albert Voorn gekletst
daarna 1 balk eraf
en de cross foutloos met 16 sec buiten de tijd.

Ik hebde 1ste plaats gehaald!!...niet te geloven...ik stond helemaal te stuiteren van blijdschap, want tussen zoveel mega goede ruiters had ik dit echt niet verwacht.

Aan al mijn grooms...floor...iris en chauffeur armand...ontzettend bedankt voor een mega gezellige dag...wat hebben we gelachen!!!

AnneMieKe_89Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:46

Gefeliciteerd Madelene!!
Goed hoor Lachen

Marieke: kan wel kloppen, als er foto's zijn zet ik hem wel even neer natuurlijk Lachen

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:21

Nu mijn verslagje. Voor het eerste in mijn GSW carrière twee paarden gestart op een wedstrijd.

p zaterdag online in het L. Na het het afkeuren door een hoefkeuzing in Chaam de eerste cross dit jaar. Dressuur ging best goed op een klein incident na. Ik wilde rechtsaf waar ik linksaf moest. Conny schreeuwt nog een keer LINKERHAND!, LINKERHAND! De (groom/vriend/man)* van SGWollie kwam na afloop nog vragen hoeveel linkerhanden ik had. Ik antwoord "ik heb twee linker handen". Slechts 12e plek na de dressuur en dat viel wel een beetje tegen. In het springparcours had ik een balk. Daarna de cross. Bij het losspringen voor de cross had Online al de smaak te pakken: ik kreeg hem met moeite weer uit de galop. Op naar de start. Bij de start druk in mijn horloge in en ik zie dat ik de tijd helemaal verkeerd had ingesteld : 4uur 47minuten i.p.v 4m35s ! Grrr. Ik had geen zin om onderweg steeds te rekenen dus maar verder zonder klok. Online pakte lekker aan. In de bocht na hindernis 3 gleed Online met een achterbeen een beetje weg. Op de rechte stukken maar veel snelheid maken. De waaier lag in een bocht en daar wilde ik een naar rechts uithalen. Online had daar niet zo veel zin in en wilde liever recht op de hindernis af. Vervolgens kreeg hij de M hindernis in het vizier. Kon Online nog snel omtrekken en was even bang voor een langsloper. Toch goed gesprongen. Verder een superrit zonder fouten. Na afloop bleek ik zelfs nog een 5e prijs te hebben gehaald.

* SGWollie moet doorhalen wat niet van toepassing is.

's avonds met een groepje uit geweest eten in een pannekoekenhuis. Supergezellig!

Dag erop Cabanta met de eerste keer officieel B. Dressuur ging niet zo best. Daar is nog wat huiswerk te doen. Springen ging super. Het is een geweldig springpaard die heel goed meedenkt. In de cross kwam ze op de eerste hindernissen te dicht onder de hindernissen en wilde niet lekker doorspringen. Net voor het bruggetje ging de focus op de railing er wilde daar overheen springen. Met een beetje stuurwerk toch de brug genomen. Vanaf daar ging het super. Op het water ging het nog een beetje twijfelend maar toch goed gesprongen. Uiteindelijk goed voor een 9e plaats!

Ik ben heel trots op beide paarden!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:28

Dat zijn de betere berichten Lex! Mooi!!

Madelene gefeliciteerd!!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:39

Goed gedaan lex!
Madelene gefeliciteerd.
SGWuppie schreef:
Altos: goed van Legato! Dieseltje kwam dus al vrij snel op stoom! En nou volhouden!!

Jep, de turbo injectie stond gisteren aan. Ja

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:46

@Altos. Ik je gisteren nog voorbij zien komen op de piano. Ik denk dat je wel toe bent aan het B.