Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Ingrid, lisse heeft ook een indoor (april) en outdoor (september) oefencross en ik rij daar vanuit wassenaar in 35 minuten heen!
Dus die kan misschien ook nog op je lijstje worden toegevoegd!!
bedankt miss_jumpy schreef:Ingrid, lisse heeft ook een indoor (april) en outdoor (september) oefencross en ik rij daar vanuit wassenaar in 35 minuten heen!
Dus die kan misschien ook nog op je lijstje worden toegevoegd!!
miss_jumpy schreef:
AaronYve schreef:Weet iemand van jullie of er oefencrossen zijn in limburg?
Of moet ik ff een nieuw topic openen? Ik wil ook namelijk beginnen, maar ben nu dus echt nog een leek op gebied van cross
floor01 schreef:AaronYve schreef:Weet iemand van jullie of er oefencrossen zijn in limburg?
Of moet ik ff een nieuw topic openen? Ik wil ook namelijk beginnen, maar ben nu dus echt nog een leek op gebied van cross
Die zijn er helaas niet. Als het goed is komt er volgend jaar in Mechelen wel weer een oefencross. Maar dat is meer om iedereen er kennis mee te laten maken dan dat het op een 'echte' cross lijkt.
. GinnyBanshee schreef:kan iemand mij meer vertellen over dijkgatbos, waar en wanneer? want het staat niet op startlijsten.nl
en biddinghuizen, hoe kan je daar voor opgeven?
bedankt!

Je eigen veiligheid voor alles
Jolienn schreef:GinnyBanshee schreef:kan iemand mij meer vertellen over dijkgatbos, waar en wanneer? want het staat niet op startlijsten.nl
en biddinghuizen, hoe kan je daar voor opgeven?
bedankt!
Dijkgatbos is altijd het eerste weekend van augustus
En de officiele cross het 3e weekend
Je hebt idd een wp in de dressuur nodig,

Lielle schreef:Er is iig 7 juli Ede en Maarsbergen.