[SGW] Domme ruiter acties

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: Domme ruiter acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:37

In Ambt-Delden heb ik een keer een hindernis overgeslagen in het springparcours waardoor ik dus niet mocht crossen Gestoord . Nou, dan kan je echt heel erg boos zijn op jezelf!!!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:46

Ook voor de bok-"helden" is dit een kostelijk topic om te lezen.
Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen en het beelddenken.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:01

Leuk topic !

Ik was dit jaar in de vlietlanden er lekker bij, zitten we in de auto vraagt mijn moeder heb je je BP? nee. Bloos
Terug rijden ging niet meer, dus maar van iemand geleend.
De dressuur en springen gingen voor het weer heel goed en de cross ook, maar na de waterbak moest je door zo'n smal paadje en daar langs was een mega stuk gras. Ik had dus dat paadje niet gezien en ik heb gewoon de meeste hoefsporen gevolgd die dus doodliepen Clown ik had net op mijn klokje gekeken en zag dat ik een supertijd had. Ik ben meteen omgekeerd en in een flink tempo naar de finish gereden. Toen had ik zoveel tijdfouten dat ik niet meer in de prijzen was.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:24

anderhalf jaar geleden in Vlietland vergaten heel veel ruiters in het springparcours door de startlijn te gaan....
(die dus ook niet heel logisch lag maar toch)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:25

net zo goed zijn als die gene die 1ste was,maar hogere stijlpunten hebben( B) maar zelf veelste vroeg binnen komen en dan zelf 7e worden en dat nog wel op de noordelijke kampioenschappen

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:26

Ik heb weken met mijn (western) sporen ondersteboven gereden Bloos

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:27

ik ging eens op jumping en daar aangekomen wou ik mijn pony opzadelen ,doe de kopfferbak open en wat denk je.
was ik mijn zadel en hoofdstel vergeten.en mijn papa vroeg nog zo of ik alles bij had en ik zei nog ja hehe

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:28

Haha geweldig topic dit *LOL*
Echt super om te lezen!

In Heino ben ik een keer met mijn c-pony vast komen te zitten. Het was nogal een scheiterd en toen hij een enge hindernis zag besloot hij zomaar af te slaan het bos in. Er kwam toen een tak tussen mijn rugnummer te zitten en ik kon geen kant meer op. Zit je daar vast in het bos Clown

In Diepenheim ook een keer een stomme actie gehad. Hier kon ik zelf echt niks aan doen. Was alleen wel erg stom van de organisatie.. Achter de afsprong stond opeens een taxi op het zandpad Bloos! Ik kon er met geen mogelijk langs en het duurde echt wel even voordat de taxi weer van het pad was. Sommige hinderniscontroleurs ook Gestoord Op de video hoor je mijn ouders zich al afvragen waar ik toch in godsnaam bleef.. Achteraf wel heel erg om gelachen maar op het moment zelf vond ik het echt niet leuk

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:31

hahaha wat een grappige dingen hier Haha!

Ik heb zelf nog maar 1x een domme actie gehad. Dat was in Heino in de L en toen ging ik heel goed en er was 1 meisje voor mij die kwam halverwege achtermij aan en toen moest je voor de L ergens rechtsaf slaan maar ik gallopeerde rechtdoor en sprong de B hindernis Clown (gelukkig zat hier ook geen hindernisjury meer dus het werd me niet aangerekend) Dus dat meisje achtermij gilde heel hard: je springt de verkeerde hindernis! Maar ik ging best hard en kon niet direct omkeren dus dat koste me heel veel tijd. Was uiteindelijk 3e, anders waarschijnlijk 1e

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:32

iemand bij ons op de rijvereniging ging op jumping en hun paard stampte altijd heel erg veel op de vrachtwagen.
maar die dag was hij erg rustig,daar aangekomen deden ze de klep open en........waren ze het paard vergeten te laden..die stond dus nog lekker thuis Haha!

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:35

kan nog wel effe door gaan hoor,mijn pony was een echte grappenmaker.
op buiten jumping waren de pistes vaak afgezet met een touw.
en als ik dan mijn parcours had gereden wou hij vaak nog niet stoppen en sprong dus regelmatig over de omheining.
of heel hard lachen als iemand die je kende verkeerd parcours reed,en vervolgens dan zelf ook verkeerd rijden.

oOliesjeOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:36

ja of je kan zoals ik gewoon je hoofdstel vergeten. en er pas achter komen een uur voor je moet starten:P

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:38

solina schreef:
iemand bij ons op de rijvereniging ging op jumping en hun paard stampte altijd heel erg veel op de vrachtwagen.
maar die dag was hij erg rustig,daar aangekomen deden ze de klep open en........waren ze het paard vergeten te laden..die stond dus nog lekker thuis Haha!

Echt heel grappig!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:45

Zo ging een kennis op wedstrijd en kwam er op de wedstrijd achter dat ze de trailer vergeten waren! Die stond thuis met het paard erop! Haha! ROFL

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:47

Kylyco schreef:
Zo ging een kennis op wedstrijd en kwam er op de wedstrijd achter dat ze de trailer vergeten waren! Die stond thuis met het paard erop! Haha! ROFL

haha die is nog erger ROFL ROFL ROFL

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:57

Wow dit is echt geweldig, vooral die van de trailer met het paard erop en die van het paard dat ze vergeten waren!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:14

viefdepief schreef:
Haha geweldig topic dit *LOL*
Echt super om te lezen!

In Heino ben ik een keer met mijn c-pony vast komen te zitten. Het was nogal een scheiterd en toen hij een enge hindernis zag besloot hij zomaar af te slaan het bos in. Er kwam toen een tak tussen mijn rugnummer te zitten en ik kon geen kant meer op. Zit je daar vast in het bos Clown

Haha! Deze is ook wel heel mooi!
Ik zie al een kleine Vief in de boom hangen Tong uitsteken

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:26

leuke acties Tong uitsteken

ik heb er zelf nog niet zoveel meegemaakt...

met mijn pony op crosstraining in Nokere,staat er een redelijk hoge bank met een haagje tussen en een vriendin durfde er niet naartoe rijden (ookal sprong die haar pony dubbel zo hoog als de mijne en keek naar niets). dus hadden we afgesproken,als ik het deed dan zij nadien ook de hindernis sprong. mijn pony had nog nooit gestopt maar op de bank stopte hij en begon gewoon aan de haag te eten (stoptte dus enkel om aan de haag te kunnen eten) en ik sloeg met men zweep en hij sprong met vier benen en ik zat op de grond en pony was weg en nadien durfde men vriendin zeker niet meer...

met Tene (mijn paardje ondetussen) heb ik me eens vergist van "verplichte doorgang". in minderhout roepen ze 5 minuten voor de cross start af dat doorgang 1 niet meer genomen moest worden want die berg was veel te steil geworden. wat ik niet wist was dat ze die stokjes uit de grond getrokken hadden,dus ik ben WEL die berg opgereden,voorbij doorgang 1 gereden (dat dus eigenlijk doorgang 2 was en ik wel moest nemen) en daar heb ik dus een mooie plaats aan verspeeld.

heb ook eens een parcourbouwer omver gereden tijdens de jumping van de cross,maar die mens was klein en Tene begon zot te worden...

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:28

Ik heb ook al wat domme acties op mijn naam.
Ben als twee keer vergeten mijn stopwatch in te drukken...
De eerste cross die ik met Schimmel reed dacht ik dat ik veel been moest geven bij het water (moest met mijn pony ook) Schimmel had alleen al iets meer ervaring dus die remde totaal niet af op het water. We gingen beide met een flinke plons het water in Tong uitsteken

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:31

Whaha, dit is veel leuker dan al die gewone wedstrijdverslagen!

Ik heb er ook nog wel eentje,

Toen ik een jaar of zestien was reed ik m'n eerste onderlinge cross. Ik dacht dat je zo hard mogelijk moest, dus dat deed ik ook. Je moest een heel stuk over de hei, kon dus lekker doorgalopperen. Na dat stuk heide was er een hindernis het bos in en vlak daarna moest je met een scherpe bocht naar links. Ik ging veeel te hard en miste die bocht volkomen, gevolg: ik keihard met m'n hoofd tegen een boom en op de grond. M'n paard ging er vandoor.
Weet nog wel dat ik het meest kwaad was dat mijn paard door degene die hem gevangen had naar de finish was gebracht ipv naar mij, ik had de cross nog wel uit willen rijden, ondanks dat ik erg duizelig was!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:50

Vooruit dan maar, nogmaals dan mijn domme actie in beeld gebracht:

Er mag NIET gelachen worden!!!! Haha!

Van de andere kant was ie geen probleem en zo kun je goed zien wat voor hindernis het is (stenen muur met greppel ervoor/achter)
Afbeelding

Ook de 1e keer was de muur/greppel geen probleem
Afbeelding

Maar daarna "pas op voor het greppelmonster!!!"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik kan je vertellen, deze greppel is wel diep maar ik zie echt geen monsters hoor!
Afbeelding

Afbeelding

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:55

Hahahahahahaha Nagelbijten / Gniffelen Ik moest echt ff heel hard lachen! Hij is echt te komisch. Clown

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:57

is dat het muurtje met de greppel in Minderhout ?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:00

tenemieken schreef:
is dat het muurtje met de greppel in Minderhout ?

Ja!

Rowo: ik zei nog dat er niet gelachen mocht worden. Knipoog

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:01

ga er 1 van iemand noemen die ik ken..

we gingen met een aanspanningsclub naar hartje leidsedam ringsteken bij de winkels erg druk!
gaat hij koffie drinken staat voor zijn paard(fries) en heeft hem niet vast gaat ze paard ervandoor over de weg erg gevaarlijk!
politie erachter aan hij is een vreemde auto gestapt en op het laatst kreeg hij hem zelf te pakken..
paard en kar hadden niks een paar auto's geraakt..

en altijd zo'n domme blunder dat je bandage losschiet op wedstrijd Bloos