. Nou, dan kan je echt heel erg boos zijn op jezelf!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Nou, dan kan je echt heel erg boos zijn op jezelf!!!
ik had net op mijn klokje gekeken en zag dat ik een supertijd had. Ik ben meteen omgekeerd en in een flink tempo naar de finish gereden. Toen had ik zoveel tijdfouten dat ik niet meer in de prijzen was.

Ik kon er met geen mogelijk langs en het duurde echt wel even voordat de taxi weer van het pad was. Sommige hinderniscontroleurs ook
Op de video hoor je mijn ouders zich al afvragen waar ik toch in godsnaam bleef.. Achteraf wel heel erg om gelachen maar op het moment zelf vond ik het echt niet leuk
(gelukkig zat hier ook geen hindernisjury meer dus het werd me niet aangerekend) Dus dat meisje achtermij gilde heel hard: je springt de verkeerde hindernis! Maar ik ging best hard en kon niet direct omkeren dus dat koste me heel veel tijd. Was uiteindelijk 3e, anders waarschijnlijk 1e
solina schreef:iemand bij ons op de rijvereniging ging op jumping en hun paard stampte altijd heel erg veel op de vrachtwagen.
maar die dag was hij erg rustig,daar aangekomen deden ze de klep open en........waren ze het paard vergeten te laden..die stond dus nog lekker thuis
Kylyco schreef:Zo ging een kennis op wedstrijd en kwam er op de wedstrijd achter dat ze de trailer vergeten waren! Die stond thuis met het paard erop!![]()
viefdepief schreef:Haha geweldig topic dit
Echt super om te lezen!
In Heino ben ik een keer met mijn c-pony vast komen te zitten. Het was nogal een scheiterd en toen hij een enge hindernis zag besloot hij zomaar af te slaan het bos in. Er kwam toen een tak tussen mijn rugnummer te zitten en ik kon geen kant meer op. Zit je daar vast in het bos

Ik moest echt ff heel hard lachen! Hij is echt te komisch.

tenemieken schreef:is dat het muurtje met de greppel in Minderhout ?