Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Ik ga ook naar Gorssel én Vlietland. Normaliter doe ik niet 2 weken achter elkaar. In dit geval maak ik dus een uitzondering.
. GvdT schreef:Simmie schreef:Ik ga ook naar Gorssel én Vlietland. Normaliter doe ik niet 2 weken achter elkaar. In dit geval maak ik dus een uitzondering.
Ik heb het ook wel eens gedaan toen ik nog L reed. Voor het M vind ik het wat anders, maar misschien gebeurt het toch wel een keer dat ik 2 weekenden achter elkaar start. Voor mij wordt het dan 3 weekenden achter elkaar en dat is echt te gek.
Simmie schreef:Voor het M is het idd wat anders. Dat heb ik ooit 1 keer gedaan. In principe loopt ze dan of 2 keer B of 1 keer B en een keer L. Dat is niet een te grote belasting voor Sims, hoop ik.

Hopelijk wordt dat Oro's M debuut.
(en Wwerf had ik ook liever 1 week eerder gehad). floor01 schreef:Ik ben wel blij dat de B op zondag is, dan is Hercules denk ik net even wat rustiger..
. Dan heb ik de kans om hem alweer twee daagjes te hebben gereden. Dan is de grootste joligheid er weer af hoop ik
. 
Ik heb 3 M paarden, ben nu M+1, M+5 en M+6