en ja dan zal ik jullie alle maal wel gezien hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij was druk druk druk. En hij heeft iets nieuws uitgevonden => bokken. Beetje lastig was hij vandaag.
. Ze was gewoon niet te rijden. Heel heftig maar ook wel terug komen en stuiteren op de plaats. Wonderbaarlijk 0 fout.
. En ik hoorde dat er een filmpje was. Tja bij de piona was ze nogal heftig dus ben benieuwt. Uiteindelijk ook 0 fouten in de cross. Ook geen tijdsfouten. En een 2e plek. Want tja ik moest Ilse met haar dressuur krack voor laten gaan. Maar Roden was 1 en 2 en natuurlijk is dit goed voor drenthe
.
)
justSaar schreef:ik vind het mooie foto's hoor
. Dat werkt wel een beetje. 
) Na wat gemuts en gehups lukte dat, dus tegen de tijd dat ik mocht starten kon ik probleemloos die kant op. Junior ging wat twijfelend van start, maar wel gelijk over hindernis 1! Vervolgens even opzij springen voor mensen die aan de kant zaten, maar keurig door over 2, 3 en 4. Na 4 kwamen we op de open vlakte en zag hij vanuit de bocht in de verte al de hindernissen en mensen en bosjes enz. enz. En dat is ENG! Omdraaien dus en stuiteren maar. Gelukkig was er een aardige meneer die even voor me uit ging lopen, Junior er sluipend achteraan. In een drafje op de hindernis af, er overheen en weer vol goeie moed verder, raar paard! Voor de rest een super cross gelopen, op het heksenoog het alternatief genomen omdat ik hem verder niet wilde afbluffen, water ging hij wel gewoon in 1x in draf in.
Uiteindelijk natuurlijk wel bijna 2 minuten tijdsoverschrijding, maar hij pakte eindelijk gewoon echt aan. Als het goed is kunnen ze me het gehups niet aanrekenen omdat ik nog heel ver van de hindernis af was, en dan heeft Junior gewoon zijn eerste foutloze cross gereden!
Er is nog hoop!

en tien en nummer 75 ( ff denken hoe ze ook alweer heet haha)
. Maar super dat alles eigenlijk zo goed ging.
)
dus daar heeft ze volgens mij iets van 6 minuten over gedaan 
Kylyco schreef:Anthea: Ja Groenthe heeft aan Roden twee goeien gehad(al zeg ik het zelf)
K probeer het morgen nog wel een keer