miss_jumpy schreef:Ben erg benieuwd naar je foto, maar die krijgen we vast nog wel te zien toch?
Tom heeft wel leuke foto's van mij gemaakt bij het water, zal er vanavond eens wat opzetten.
wordt voor gezorgd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Ben erg benieuwd naar je foto, maar die krijgen we vast nog wel te zien toch?
Tom heeft wel leuke foto's van mij gemaakt bij het water, zal er vanavond eens wat opzetten.
g0otje schreef:
Lielle schreef:even heel snel, 2 * foutloos in de cross, 2 * 1 balk met springen, 2 * slecht gedressuurd, en super tevreden.

. toch maar gestart in de cross. Ik heb op me gemak gereden, paardje liep dit keer niet zo hard vanuit zichzelf. Ik heb heel ontspannen gereden, nergens problemen gehad. Tot het puntje. Ik kwam al heel mooi verzameld terug, maar ik kan mijn paard echt niet in de laatste galopsprong nog sturen dus had een langsloper. Daarna in draf aangereden, want had echt zoiets van hier ga je niet nog een keer voor stoppen. Vanuit draf ging het super en zo recht door naar de finish. Uiteindelijk nog 14de geworden, dus mag niet klagen.
miss_jumpy schreef:g0otje schreef:
Hee Gootje, heb jij nou gisteren een foutloos Z-debuut gereden![]()
Wow, gaaf zeg!

Ook dat gaf weer een lekker gevoel. 

(behalve dressuur dan haha). Dressuur ging niet lekker, wel nog in de middenmoot. Springen ging heel netjes foutloos. De cross ging ook heel netjes en zelfs helemaal foutloos! Was door alle slingerpaadjes wel bijna aan de opsprong/rots combinatie voorbij gereden maar deze ging wel goed. Picknickplaats, strobalen, tankval, bosuitsprong, water en de punt sprongen erg gaaf! Helaas heb ik me ook laten verleiden door de bordjes van de laatste verplichte doorgang voor t M… Met m’n stomme kop dus de katapult gesprongen en ben dus gediskwalificeerd!
Baal echt als n stekker en nog heel wat afgediscussieerd gisteren met andere “lotgenoten”. Verder heb ik ook weer met m’n horloge geprutst: deze stond vanaf ergens bij de waterbak stil op 2.03!! (zal wel ergens tegenaan gestoten zijn). Toen heb ik maar gewoon tzelfde doorgereden. Resultaat: op 6.08 binnen!
We zijn dus in ieder geval wel weer fit genoeg
had geloof ik zelfs nog prijs gehad als ik die katapult niet gesprongen had