:http://www.mijnalbum.nl/Album=LPRVTFZY
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Risico dat ik weer naar huis mag is mij te groot
(en met die oude botbreuk in het kootbeen moet ik toch allemaal nog zien hoeveel ik daarmee ga doen
) 
haha.. had je het in ede ook dan?
!
, maar nu ik goed kijk zie ik ook dat het Patricia is! Scum schreef:Dus niet gestart en weer onverrichterzake naar huis (goh, we hebben daar een abo op in Chaam).
Ik zal deze wedstrijd maar op het lijstje "Wedstrijden waarop een vloek rust" zetten,
in de regen. Door de harde wind was de voorlezer moeilijk te verstaan... dus 2x verdwaald
desondanks nog 182 pnt. Springen losrijden ging OK, in de ring 2 balken en een giga aantal strafpunten in de laatste dubbelsprong
reken maar eens uit hoeveel strafpunten je maximaal kunt halen in een dubbelsprong, nou daar zat ik niet echt ver vandaan
Dus einde oefening
ben er ff flink ziek van geweest. rij je 250 km voor een wedstrijd en dan dit ...

zijn goed gelukt
Hoe kwam het zo?

?! _Jitske_ schreef:Balen RK!Hoe kwam het zo?
Al met al een berg hindernisfouten en nogeens een vracht tijdfouten.
GvdT schreef:Dat is niet zo leuk voor Madelene. Ik vind het wel goed dat ze zo streng zijn. Sommige DA's kijken maar half. Ik hoorde er vorig jaar ook 1 aan een ruiter vragen of ze graag wilde starten, hij kon alleen niet garanderen dat hij dat paard na de cross ook zou goedkeuren. Imo is er dan sprake van behoorlijke twijfel en dan had ik mijn paard niet gestart.
Ik vind dat je als DA die beslissing ook niet bij een ruiter hoort te leggen. Hij is rad of hij is het niet en niet rad is niet starten. Hoe verschrikkelijk zuur het op zo'n moment misschien ook is
Duh, wat heeft een keuring vooraf dan nog voor zin?! Als je dan toch iemand zijn paard de vernieling in laat rijden
.
. Ibonn schreef:Scum & Bitwise: balen, slecht begin van het seizoen zo. Toch goed dat jullie niet gestart zijn want is er niet veel nodig om een lichte blessure ernstiger te maken maar daar weten jullie alles van
. De DA waren wel streng vandaag, Eventinggek en Madeleine moesten ook beiden terug voor een herkeuring. Pashja van EG werd goedgekeurd maar Nanea van Madeleine niet.
miss_jumpy schreef:RK![]()
Heb je je niet bezeerd met vallen?
en dit moet je goed onderhouden
).
. Maar.... ze heeft een mooie cross gereden
Citaat:gelukkig niet. we hebben immers valtraining gehad en dit moet je goed onderhouden
, ik loop momenteel erg kreupel en voel tussen mijn schouderbladen precies waar ik geland ben na mijn salto
. Ben bang dat ik morgen op mijn eerste dag op mijn nieuwe baan rondstrompel als een oud vrouwtje
. reeskees schreef:miss_jumpy schreef:RK![]()
Heb je je niet bezeerd met vallen?
gelukkig niet. we hebben immers valtraining gehaden dit moet je goed onderhouden
Ibonn schreef:Citaat:gelukkig niet. we hebben immers valtraining gehad en dit moet je goed onderhouden
Is misschien wat voor mij, ik loop momenteel erg kreupel en voel tussen mijn schouderbladen precies waar ik geland ben na mijn salto
. Ben bang dat ik morgen op mijn eerste dag op mijn nieuwe baan rondstrompel als een oud vrouwtje
.