[SGW] Global-e 't Zand (Chaam) 18 & 25 maart. - Verslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loes_Joery

Re: [SGW] Global-e 't Zand (Chaam) 18 & 25 maart. - Verslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:38

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:43

Ik ben vooral heel erg trots op Raimaer die zomaar weer foutloos een M-cross rondloopt na zo'n lange tussenstop!

Balen van het vosje Lielle, maar misschien had die gewoon zijn dag niet. Uiteindelijk moet je toch met Raimaer verder dus beter zo dan andersom Knipoog

Ibonn en marloes een fijne cross gereden in de M zo te lezen.
En lisa heeft ook fijn gecrosst Ja

Balen voor Scum en Bitwise en voor Madeleine, altijd naar om voor niets te gaan Ach gut

Ik start in principe ook niet als er twijfel is. Heb toen alleen in Wanroij de merrie toch gestart, die liep daarna ook geen pas slechter dan ervoor.
Merrie gaat ook geen crosspaard worden Knipoog Risico dat ik weer naar huis mag is mij te groot Clown (en met die oude botbreuk in het kootbeen moet ik toch allemaal nog zien hoeveel ik daarmee ga doen Bloos )

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:50

Leuke foto's Loes! Lachen
Wel goed dat de DA streng was..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:00

Leuke foto's Loes!! Die eerste is alleen ook Elaine Pen volgens mij en waar je Chantal Mechgelenbrink hebt staan, moet Patricia Smulders zijn dacht ik...

mriinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:04

heeft iemand een dopingcontrole gehad?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:07

jammer scum Ach gut haha.. had je het in ede ook dan?
Madelene&Lisa fijn Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:11

Dank je Lachen!
Klopt Wuppie!! Had verkeerd gekeken bij Elaine, en bij die van Patricia maar een gokje gedaan Schijnheilig, maar nu ik goed kijk zie ik ook dat het Patricia is!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:13

Scum schreef:
Dus niet gestart en weer onverrichterzake naar huis (goh, we hebben daar een abo op in Chaam).
Ik zal deze wedstrijd maar op het lijstje "Wedstrijden waarop een vloek rust" zetten,

Scum en Bitwise, ik voel met jullie mee Bloos

Geef ik me ook eens op voor een wedstrijd aan de andere kant van Nederland... en dan heb je dit...
Kort verslagje:
Dressuur lekker Vork in de regen. Door de harde wind was de voorlezer moeilijk te verstaan... dus 2x verdwaald Bloos desondanks nog 182 pnt. Springen losrijden ging OK, in de ring 2 balken en een giga aantal strafpunten in de laatste dubbelsprong Boos! reken maar eens uit hoeveel strafpunten je maximaal kunt halen in een dubbelsprong, nou daar zat ik niet echt ver vandaan Bloos Dus einde oefening Stoom uit je oren ben er ff flink ziek van geweest. rij je 250 km voor een wedstrijd en dan dit ... No Cheer Gestoord Frusty Koe Ziek Nagelbijten / Gniffelen
btw kon zonder hulp het terrein weer afrijden Haha!

Lielle, super van je rit met Raimaer!!
MJ, we misten je al Ach gut
Leuke foto's Loes, enne verder heel veel succes met je stage! Knipoog
en verder iedereen gefeliciteerd die met een tevreden gevoel Chaam hebben gereden

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:15

mooie foto's loes Ja zijn goed gelukt Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:19

Balen RK! Ach gut Hoe kwam het zo? Scheve mond

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:31

Aah wat balen Reeskees!! Zag het al bij de uitslagen op de site..
Pff.. rijd je zo ver en dan mag je niet eens de cross in Ach gut
Bedankt en zal wel lukken met mijn stage, heb je nog goed geslapen in de kantine Tong uitsteken?!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:32

_Jitske_ schreef:
Balen RK! Ach gut Hoe kwam het zo? Scheve mond

Kees was met andere dingen bezig, vergat 9a te springen, kreeg de balken tussen zn poten, struikelde,en weigerde dus voor 9b, ik met een koprol eraf. Kees bleef wel heel braaf staan en keek me aan alsof ie wilde zeggen: "wat doe jij daar op de grond? Heb ik iets fout gedaan ofzo?"
Weer opnieuw aangereden en loopt ie nogmaals 9a eraf Koe Al met al een berg hindernisfouten en nogeens een vracht tijdfouten. Bloos

Verschillende doemscenario's om niet in de cross te mogen starten had ik al in mn hoofd (oa mislukken dressuur, afkeuring door dierenarts) maar dit had ik nog niet over nagedacht dat zoiets ook mogelijk kon zijn. Heb hiermee wel weer een nieuw persoonlijk record gevestigd op het gebied van meeste strafpunten in een springparcours nl.87 Rolleyes

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:35

GvdT schreef:
Dat is niet zo leuk voor Madelene. Ik vind het wel goed dat ze zo streng zijn. Sommige DA's kijken maar half. Ik hoorde er vorig jaar ook 1 aan een ruiter vragen of ze graag wilde starten, hij kon alleen niet garanderen dat hij dat paard na de cross ook zou goedkeuren. Imo is er dan sprake van behoorlijke twijfel en dan had ik mijn paard niet gestart.

Ik vind dat je als DA die beslissing ook niet bij een ruiter hoort te leggen. Hij is rad of hij is het niet en niet rad is niet starten. Hoe verschrikkelijk zuur het op zo'n moment misschien ook is

Zo ging het bij ons ook ongeveer. U mag best starten maar dan keur ik hem na de cross wel af Clown Duh, wat heeft een keuring vooraf dan nog voor zin?! Als je dan toch iemand zijn paard de vernieling in laat rijden Bloos

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:40

RK Bloos!
Wat zal jij gebaald hebben!
Heb je je niet bezeerd met vallen?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:42

Reeskees, hoewel het erg jammer is van je cross vertel je het wel heel leuk Haha! Haha!.

En het aantal strafpunten is ook bijna een eervolle vermelding waard Haha!.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:53

Ibonn schreef:
Scum & Bitwise: balen, slecht begin van het seizoen zo Boos! . Toch goed dat jullie niet gestart zijn want is er niet veel nodig om een lichte blessure ernstiger te maken maar daar weten jullie alles van Tong uitsteken . De DA waren wel streng vandaag, Eventinggek en Madeleine moesten ook beiden terug voor een herkeuring. Pashja van EG werd goedgekeurd maar Nanea van Madeleine niet.

Eventinggek en Madeleine staan gewoon met een uitslag op de lijst.
En ik zie dat EG ook een leuk M debuut had vandaag!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:01

MJ: klopt zag net ook de uitslagen maar ik stond er toch echt bij toen de DA het paard afkeurde. Een geluk bij een ongeluk, krijgt ze toch haar wp in het M Bloos

RK: balen dat je niet meer mocht crossen, zeker als je er zover voor moet komen.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:06

miss_jumpy schreef:
RK Bloos!

gelukkig niet. we hebben immers valtraining gehad Clown en dit moet je goed onderhouden Clown

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:08

He wat???? Wat een dozen daar! Hebben ze misschien ipv uitsluiting> veterinair gewoon helemaal niets ingevuld... Naja..

Ik weet niet of Madelene zelf ook nog wat gaat vertellen hier maar het was voor ons vandaag nationale rampen dag. Alles wat mis kon gaan ging mis (ze is alleen niet eraf gevallen Clown ).

Hagel bui tijdens de dressuurproef, 3 balken en een weigering in t springen, en onregelmatig na de cross Boos! . Maar.... ze heeft een mooie cross gereden Haha!

Alle andere mensen die pech hebben gehad vandaag: Ach gut

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:10

Citaat:
gelukkig niet. we hebben immers valtraining gehad en dit moet je goed onderhouden

Is misschien wat voor mij Bloos, ik loop momenteel erg kreupel en voel tussen mijn schouderbladen precies waar ik geland ben na mijn salto Haha! . Ben bang dat ik morgen op mijn eerste dag op mijn nieuwe baan rondstrompel als een oud vrouwtje Haha! .

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 07:08

reeskees schreef:
miss_jumpy schreef:
RK Bloos!

gelukkig niet. we hebben immers valtraining gehad Clown en dit moet je goed onderhouden Clown

haha!!
Ik ben trots op je!
Misschien doen we deze zomer wel een opfriscursus maar die heb jij niet nodig!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 07:09

Ibonn schreef:
Citaat:
gelukkig niet. we hebben immers valtraining gehad en dit moet je goed onderhouden

Is misschien wat voor mij Bloos, ik loop momenteel erg kreupel en voel tussen mijn schouderbladen precies waar ik geland ben na mijn salto Haha! . Ben bang dat ik morgen op mijn eerste dag op mijn nieuwe baan rondstrompel als een oud vrouwtje Haha! .

Oh, dat is een lekkere binnenkomer op je werk... Ik hoop dat het wel meevalt met je voet!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:41

Madelene zei zelf tegen mij dat ie was afgekeurd. Maar wellicht hebben de DA's het niet ingevuld ofzo?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 08:44

balen RK, heb je je niet pijn gedaan? Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:45

het is op onze wedstrijd wel eens gebeurd dat de lijsten van de veearts niet opgehaald werden met de lijsten van de hindernissen. Dus de lijsten van de veearts kwamen allemaal tegelijk aan het einde van de dag, toen bijna alle uitslagen al bekend waren... oeps, foutje!