Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt luxe hé zo'n chauffeur...
Ik heb ook afgelopen weekend naar VP voor het eerst sinds heeeele lange tijd niet zelf hoeven te autorijden
Eventinggek schreef:Hey, kunnen we dan miss niet meteen n vrachtwagen proberen te regelen vanuit t zuidenEcht luxe hé zo'n chauffeur...
Ik heb ook afgelopen weekend naar VP voor het eerst sinds heeeele lange tijd niet zelf hoeven te autorijden
Wordt onze eerste cross, en vind het eerlijk gezegd best spannend gelijk zo tussen de paarden Jelles is een poonie
maar heb er wel superveel zin in!!
Het is tenslotte al over 2 weken en dan weet ik ook of ik nog slaapplaats moet gaan regelen. Ben bang van wel als ik de voorlopige dagindeling zo zie.
. madelene schreef:het is wel vrij rustig hier in dit topic...beginnen we nog geen kriebels te krijgen?
Dan start ik pas met Legato.
hahaha!

GvdT schreef:Altos, leuk dat je er bent.
Weet jij wanneer de starttijden komen?
Heb jij de tijdsindeling gezien???? 8.00 dressuur en 8.45 springen. Ik gok er op dat ze met het Z (als er voldoende animo voor is ivm Ede) beginnen en dan het M.

) 
madelene schreef:sjonge sjonge...ben echt bijna 2 x per dag aan het kijken of de starlijsten er al op staan....en nog steeds niet...wordt er langzaam tureluurs van...pffffffffffffff
, maar ik zit toch ook iedere dag te kijken om te kijken of ie er toch niet opstaat