[SGW] SGW vakantie..?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW vakantie..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:11

Koe Sorry.... Maar wel een heel goed idee!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:42

Lielle schreef:
Ik denk even hardop verder:

Lezingen:
- sportmassage
- gebruik hartslagmeter

Conditie-opbouw (binnen bepaalde peroiode naar de piekprestatie van je paard toewerken en het onderhouden daarna voor een optimale prestatie op de wedstrijd).
Inherent daar aan zou een lezing over het gestel (spieren, banden, pezen e.d. hoe deze reageren tijdens de opbouw van je training) van je paard kunnen zijn. Hoorde dat Erik van Breda daar tijdens het trainingsweekend van de junioren een interessante lezing over had.
Ik zelf vind dat heel erg interessant omdat ik me daar te weinig in verdiept heb.

Oja, Liel, als je hulp nodig hebt bij de organisatie hier van weet je me te vinden. Ik kan wel eens polsen bij de blauwbossen of we daar stalling kunnen krijgen en/of tenten voor onszelf kunnen op zetten oid.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 16:46

Klinkt ook goed!

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:35

De lezing waar Simmie het over heeft van Eric van Breda vind ik ook heel goed plan! Heb van hem ook lezing over hartslagmeter gehoord en hij kan ook erg goed en duidelijk vertellen/uitleggen!

Locatie maakt mij niet erg veel uit, ken toch niks. Alleen vind ik België weer heel onhandig om heen te gaan, ik weet niet of dat voor meerdere mensen een probleem is?

En Misschien zou je inderdaad ook kunnen doen een lang weekend en voor sommige mensen alleen de zaterdag mee doen. Of dat je week doet en voor sommige mensen alleen het weekend? Ik weet niet wat iedereen wil?

En Lielle had wat dingen voor gesteld om qua rijden te doen, maar ik heb het liefst wel 2x een cross training. En voor andere beginners denk ik ook, omdat paar van ons ook verder niet veel de gelegenheid tot cross training hebben.
Misschien: Vrijdag middag springles. 's avonds een lezing. Zaterdag een dressuur les en een cross training en 's avonds nog een lezing en bbq'en. En zondag een laatste cross training en weer naar huis.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:39

Renske 2 dagen achterelkaar een crossles vind ik persoonlijk echt te zwaar hoor! Je bent tijdens die dagen al zeer intensief bezig met je paard.
Maar, laten we niet op de zaken vooruitlopen; we weten niet eens of Rob onze kampleider wil/kan worden............ Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:40

precies Sim. En idd, eerst maar eens kijken of Rob wil Haha!

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:48

Zou het anders met een dag ertussen wel kunnen? Al lijkt me ook weer onverstandig om gelijk de eerste dag de cross in te gaan voor ons als beginners..

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:49

Rob heeft vast wel een hele mooie planning in gedachten... Al loop ik nu wel op de zaken vooruit, ik ben gewoon heel optimistisch en zie Rob hier wel wat in zien...

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:51

En anders is er hopelijk vast wel iemand anders die ons een weekendje wil begleiden!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:51

Dit zou mij ook wel erg leuk lijken! Al denk ik dat mijn vader dit minder leuk vind.. Als jullie meer weten over hoe en wat, zal ik het eens overleggen hier..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:54

renske schreef:
En anders is er hopelijk vast wel iemand anders die ons een weekendje wil begleiden!

Tuurlijk, dan doen Lielle en ik de begeleiding wel. Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:55

Simmie schreef:
renske schreef:

Tuurlijk, dan doen Lielle en ik de begeleiding wel. Haha!

Whoosh! geen probleem

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:08

Als ik jullie foto's zo langs zie komen na mooie crossen, weet ik zeker dat ik van jullie ook enorm veel zou kunnen leren met mijn dikzakje...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:09

Dank je Nickeltje.... Bloos ook namens Lielle

Renske, zelfs met een dag ertussen vind ik het nog behoorlijk zwaar, zeker omdat je ook nog een gewone springtraining hebt en tijdens zulke trainingsdagen ben je veel intensiever en fanatieker bezig dan normaal Knipoog . Normaal gesproken spring ik ook maar 1 keer per week en soms 2 keer (die 2e keer is dan een wedstrijd of crosstraining).

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:10

Eventinggek schreef:
Maartjuh: Wat was toen de opzet van het weekend? Ingedeeld in verschillende groepen en dan wel allemaal hetzelfde weekend?

Was klein opgezet, gewoon 5 ponyruitertjes die hij toen les gaf, waaronder ik. Allemaal rond M niveau.

Rob kennede zal die er wel voor in zijn hoor Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 09:08

Ben benieuwd of Rob Lielles mailtje gister nog gelezen heeft en of hij al geantwoord heeft.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:56

1e weet ik niet, 2e iig niet

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:35

Nee, Rob was tot laat in Zwolle..

ik vind dat je prima 2 dagen achter elkaar crosstraining kan doen. Niet 2 keer op M nivo, maar ik geloof dat degene die het vroeg juist nog niet veel had gecrosst? Dan belast je je paard daar niet mee als je gewoon met beleid rijdt. Kun je juist de 2de dag wat uitbouwen!

Als ik naar Etten Leuk ga de 9de ga ik de 7de ook gewoon trainen hoor. Niet zwaar en geen "nieuwe" dingen, maar gewoon lekker in het ritme komen.

edit: wel een leuk idee trouwens, ben daar wel voor in! Misschien kunnen we dat dan combineren met een springles van een bekende ruiter....hoewel ik Rob ook super springles vind geven, vandaag nog heerlijk getraind met Wup!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 21:31

Eventinggek schreef:
Beginners groep:
Renske
Zamero?

Gevorderden groep:
Lielle
Simmie
Eventinggek
(Scum?)
Lex
Crosskip

Dan hebben we nu al 8 pers. bij elkaar, ik denk dat als we dit echt zouden gaan organiseren we zo meer bij elkaar krijgen (Ibonn, Linos, Jitske, Madelene, Floor, enz....)

Ik zit bij de beginnersgroep goed Knipoog

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 21:32

Lielle schreef:
maar volgens mij hebben we Zamero's topic gekaapt.

Vind ik idd niet erg hoor Haha! Lijkt me erg leuk Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 21:33

Ik lees dit topic nu pas. Heb niet alles doorgelezen, maar wat ik las lijkt me erg leuk!

Ik denk alleen dat mijn pa er niet zo blij mee zal zijn, maar goed kan het altijd vragen. Plus dat ik niet weet of ik het allemaal red. Als er meer duidelijkheid is hoor ik het graag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 21:41

dit lijkt me echt supergaaf Haha!! weet alleen niet of ik hier wel geld vooor kan sprokkelen bij mijn oudertjes

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:26

WOW! lees net pas bij. Zie dat er veel interesse is *LOL*

Lielle & Simmie: als jullie nog iemand als begeleiding willen hebben wil ik ook wel helpen hoor!

Hoop dat Rob snel wat laat weten, krijg er nou toch echt zin in Vingers aflikken

Nickeltje: als je maar goed blijft oefenen komt t wel hoor Haha!

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 09:31

ik heb eventueel ook wel intresse als dit door gaat !

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 09:35

Eventinggek schreef:
Beginners groep:
Renske
Zamero?

Gevorderden groep:
Lielle
Simmie
Eventinggek
(Scum?)
Lex
Crosskip

Dan hebben we nu al 8 pers. bij elkaar, ik denk dat als we dit echt zouden gaan organiseren we zo meer bij elkaar krijgen (Ibonn, Linos, Jitske, Madelene, Floor, enz....)

Ik sluit aan bij de gevorderdengroep!