Sorry.... Maar wel een heel goed idee!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sorry.... Maar wel een heel goed idee!!! Lielle schreef:Ik denk even hardop verder:
Lezingen:
- sportmassage
- gebruik hartslagmeter
renske schreef:En anders is er hopelijk vast wel iemand anders die ons een weekendje wil begleiden!
Simmie schreef:renske schreef:En anders is er hopelijk vast wel iemand anders die ons een weekendje wil begleiden!
Tuurlijk, dan doen Lielle en ik de begeleiding wel.
geen probleem
ook namens Lielle
. Normaal gesproken spring ik ook maar 1 keer per week en soms 2 keer (die 2e keer is dan een wedstrijd of crosstraining). Eventinggek schreef:Maartjuh: Wat was toen de opzet van het weekend? Ingedeeld in verschillende groepen en dan wel allemaal hetzelfde weekend?

Eventinggek schreef:Beginners groep:
Renske
Zamero?
Gevorderden groep:
Lielle
Simmie
Eventinggek
(Scum?)
Lex
Crosskip
Dan hebben we nu al 8 pers. bij elkaar, ik denk dat als we dit echt zouden gaan organiseren we zo meer bij elkaar krijgen (Ibonn, Linos, Jitske, Madelene, Floor, enz....)

Lielle schreef:maar volgens mij hebben we Zamero's topic gekaapt.
Lijkt me erg leuk

! weet alleen niet of ik hier wel geld vooor kan sprokkelen bij mijn oudertjes

Eventinggek schreef:Beginners groep:
Renske
Zamero?
Gevorderden groep:
Lielle
Simmie
Eventinggek
(Scum?)
Lex
Crosskip
Dan hebben we nu al 8 pers. bij elkaar, ik denk dat als we dit echt zouden gaan organiseren we zo meer bij elkaar krijgen (Ibonn, Linos, Jitske, Madelene, Floor, enz....)