[SGW] Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:49

Jitske, wat jammer van je val maar stoer dat je zo fijn verder hebt gereden!

Marieke, Ach gut voor arme pico en super gereden met Wup!! Echt leuk dat die het zo fijn oppakt!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:49

Dankjewel!

Wauw Lielle, nog 3de? Gefeliciteerd!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:50

Lielle natuurlijk ook gefeliciteerd!
Jullie hebben het crossritme ook alweer helemaal te pakken! Hoelang mag je vosje nog rijden?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:52

ik heb een startkaart voor het hele jaar, we gaan de starts gewoon verdelen. Voorlopig is ons M debuut het volgende doel Ja

MJ_

Gaaf!!

Bento1988

Jitske en Nickeltje, jammer van jullie val.
Marieke, beterschap voor Pico en super gedaan met Wup. Gefeliciteerd!
Crisje, klinkt als een fijne rit! gefeliciteerd met je prijs!

Ben benieuwd naar de rest Cool

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:54

Lielle, dan ben je na de cross behoorlijk opgeklommen met vosje!
Super gedaan! Baasje zal ook wel trots zijn geweest Pling

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:55

Baasje was zeker trots, dat waren we allemaal. Ik ben idd behoorlijk geklommen, net als Peter van Kemenade (4e).

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:57

Helemaal niks geen foto's?
Ben wel erg benieuwd! Vork

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:16

Lielle en Marieke gefeliciteerd!!!!!

En Marieke geef Pico maar een Ach gut van mij!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:22

Lielle en Marieke : Gefeliciteerd Haha!

Nickeltje: jammer dat het niet super ging, maar jullie hebben vast veel geleerd!

Jitske: jammer van je val!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:26

marieke, jitske, pico, marije en alle anderen die gevallen en geblesseerd zijn: beterschap Knipoog

Alle anderen die in de prijzen hebben gereden: proficiat!

Ik heb inmiddels wel weer cross kriebels hoor!! Maar ik moet nog een jaartje wachten Boos! Volgend jaar in Wanroy ben ik er ook Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:01

Wat super Lielle!
Zeker erg moeilijk om binnen de tijd te rijden in zo'n bak.
Maar je bent wel een flink stuk gestegen of niet?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:12

peaches schreef:
Ik schrok wel van 1 iemand die helemaal in het geel was. Die zat zo enorm met haar teugels te zagen en trekken en toen viel ze ook nog bij de waterbak waardoor ik iets te enthousiast riep..goed zo! Bloos ik was er ook..zat lekker in de kantine bij de frietjes..
ik iets te enthousiast riep..goed zo!

Ik heb samen met een vriendin bij dit meisje staan kijken en geholpen.. (die vriendin kende dat meisje)
Dit paard heeft van de zomer zandkoliek gehad, heeft 10 maanden uit de sport gelegen en ze waren nu net weer een maand bezig.. Paard was dus erg heet en verder niet te sturen, dus soms zit er dan niks anders op.. Dit was na 10 maanden ook weer de eerste cross en ze was verder super tevreden.. Die stop was der eigen schuld en dan wist ze ook

Verder heb ik de M afgekeken en Pff sommige paarden die springen echt 'eng' en toch wel super om te zien zon cross

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:21

_Jitske_ schreef:
Ik geloof meteen dat het er best heftig uit heeft gezien ja Nagelbijten / Gniffelen
Was ook te zien dat het kwam doordat de afstand niet klopte?
Nee, heb me niet echt bezeerd, alleen wat schaafwondjes op m'n handen en een blauwe plek op m'n onderrug Knipoog

Je kwam wel ontzettend mooi zittend onder die paddestoel terecht Knipoog

Je kwam er idd net niet bij op 1 galopsprong en toen bleef je pony maar staan, kon van waar ik stond duidelijk zien dat het niet paste. Was ik met ot ook bang voor, omdat ik best iets zou moeten sluiten op zo'n smal ding, dus ik heb maar het alternatief gereden Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:26

Jitske is de Eigenwijze Cross Kabouter Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:28

Lielle en marieke heb ik zien rijden en die reden alletwee een superrondje!
Gefeliciteerd met jullie prijzen Ja

Alle andere bokkers in de prijzen natuurlijk ook gefeliciteerd.

Mijn uitgebreide verslag komt nog, heb nu even andere dingen te doen. Ben iig supertrots op Otje!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 21:29

Haha CD Haha!
gomir: klopt ja, op 1 galopsprong redde Britt het net niet, ik nam haar ook niks kwalijk, kon ze immers ook niks aan doen Ach gut
Britt bleef wel erg mooi recht, ik ging ook aardig recht over de paddestoel heen, zonder pony weliswaar..
Jij had trouwens ook netjes gereden gomir!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:29

Lielle niet erg hoor... Je was vast heel druk en ik ben gewoon op de achtergrond gebleven en heb niemand gestoord...

Gefeliciteerd iedereen verder met alle goede uitslagen!!!

Jitske, jammer dat jij ook gecrashed bent...

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:38

Joyceee86 schreef:
peaches schreef:
Ik schrok wel van 1 iemand die helemaal in het geel was. Die zat zo enorm met haar teugels te zagen en trekken en toen viel ze ook nog bij de waterbak waardoor ik iets te enthousiast riep..goed zo! Bloos ik was er ook..zat lekker in de kantine bij de frietjes..
ik iets te enthousiast riep..goed zo!

Ik heb samen met een vriendin bij dit meisje staan kijken en geholpen.. (die vriendin kende dat meisje)
Dit paard heeft van de zomer zandkoliek gehad, heeft 10 maanden uit de sport gelegen en ze waren nu net weer een maand bezig.. Paard was dus erg heet en verder niet te sturen, dus soms zit er dan niks anders op.. Dit was na 10 maanden ook weer de eerste cross en ze was verder super tevreden.. Die stop was der eigen schuld en dan wist ze ook

Verder heb ik de M afgekeken en Pff sommige paarden die springen echt 'eng' en toch wel super om te zien zon cross

ja het eerste wat ik ook dacht was..misschien beter moeten voorbereiden. Ik ben gewoon voor een goeie voorbereiding en zou zoiets nooit testen in zo'n wedstrijd...dat gevoel kreeg ik wel..en dat daarom het paard ook erg druk overkwam. Ik denk dat je voor de wedstrijd wel had kunne voorspellen of dit zou gebeuren en als hij al zo was voor de wedstrijd had ik hem niet willen rijden, maar ja daarom heb ik nooit wedstrijdgevoelens gehad, want als je daar staat..tja dan krijg je toch het gevoel dat je moet.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:41

Voor mij (ook op echte wedstrijden) blijft het belangrijkste dat Nickje er lol in heeft!
En ik merkte vandaag dat ze er lol in had. Op de waterbak na dan... Maar ze kwam zo opgewekt en blij de cross uit, ze glunderde bijna! En daar doe ik het voor.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:44

Weer thuis en heeeeel tevreden en trots op m'n paardjes Haha! De tijdens stonden idd super krap. Er zijn er maar een paar geweest die binnen de optimale tijd binnen waren. Ik denk dat er dat nog 2 per klasse gelukt is bij de paarden

Ungaro was met losspringen al lekker gretig op de hindernissen maar toch goed te sturen. De cross ging hetzelfde Pling lekker tempo en supersafe op alle hindernissen. Hij keek echt nergens van op. Heb op 11ab (koe punt) en 16ab (water) wel alternatief gepakt. De paddestoelen gingen echt super! Knipoog b wel ietsie schuin, maar voor de eerste cross dus echt super. De op- en afsprongen gingen ook perfect heb ze dus ook allebei genomen. Hij liet zich ook heel goed sturen en kort wenden. Resultaat: foutloos maar wel 20 sec te langzaam. Uiteindelijk leverde deze goede rit ons toch nog de 4e plaats op Haha! Ik ben echt super trots op m'n ukkie! Nu heb tenminste goede hoop voor al die extra ritten/dagen die ik voor de B crossen met Ungaro ga doen Clown

Pasjha was een beetje sloom tijdens t inspringen, maar toen we de 2e hal in mochten kreeg ie in de gaten wat we gingen doen en werd helemaal hyper Haha! De cross ging dus ook super Vingers aflikken was best snel maar was helaas toch 4 of 5 sec te langzaam. Dit heeft me uiteindelijk de 2e prijs opgeleverd Vork met 0,1 pt verschil met nr. 1 (Peter van Kemenade met James Bond). Voor onze 1e M cross dus ook echt super en ben er ook heel trots op.

Verder ook weer heel veel bokkers gezien en de resultaten waren idd wisselend. Lielle en Marieke gefeliciteerd OK dan! en de rest die prijs had natuurlijk ook! De rest die toch ook lekker gereden heeft ook goed gedaan. Voor degenen waar t wat minder mee ging; volgende keer beter!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:54

Gefeliciteerd met je 2 super debuut rondjes Suusje!!! Pling

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:55

Suus: goed hoor Ja
Lielle: gefeliciteerd
Marieke: jij ook Haha!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:56

Het ging vandaag iets minder dan gisteren. Na de dressuur en een foutloos springparcourse stond ik eerste. Vandaag met Online de cross. Bij het binnen komen in de bak begon hij heel verveld te doen. Hij was bang voor een reclame bord dat hij gisteren bij het lossoringen helemaal niet eens heeft gezien. Ik kreeg hem met moeite naar de andere bak waar hij weer overal bostijgers en andere gevaarlijke beesten zag zitten. Whoosh!

Eerst een tik met de stok en snel van start. Online liet zich gelukkig heel kort draaien maar pakte nergens echt lekker aan. Ben op veel plaatsen het alternatief gaan nemen omdat ik geen risico wilde namen. Vlak voor het bruggetje wilde hij niet meer verder. Enkele seconden stil gestaan voordat hij weer verder ging. Eenmaal op de brug ging het weer goed. Op het water maar het alternatief genomen. De trailer van de zijkant ging weer moeilijk zodat ik de tweede keer weer het alternatief het genomen. verder de cross uitgereden. In het totaal dus 1 weigering op de verplichte doorgang aan de voorkant van het bruggetje (iets wat niet eens een hindernis was). Hamer Uiteindelijk toch nog goed voor een 7e plek. Toch mijn beste resultaat in Wanroy tot nu toe.

Alle prijswinnaars proficiat