Valentijn schreef:AntheaV schreef:hahaha maar bij sgw is dat wel anders volgens mij hoor
Ik hoop het!
Ik hoop het ook. SGW wordt helemaal mijn ding
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Valentijn schreef:AntheaV schreef:hahaha maar bij sgw is dat wel anders volgens mij hoor
Ik hoop het!

Jorrn schreef:jmmr zit ik bij jouw op kamp
GvdT schreef:Jolienn, je vergeet misschien dat je hier met de meer ervaren ruiters van doen hebt. Ik vind dat je je geld beter aan de regio trainingen kan besteden. Als je die rijdt valt het nivo gewoon tegen. Jij hebt het vorig jaar voor het eerst gedaan, dat is iets anders.
Ik heb de sgw-week een jaar of 7 gedaan. Eerste jaren was nog wel leerzaam, daarna vooral gezellig omdat we altijd met een vaste groep gingen. Alleen de les van Alice en Chantal of Jan was op nivo. Hoewel het dan weer jammer was dat de lessen van de laatste 2 genoemde op het terrein zelf was.
Op het terrein zijn de hindernissen zo'n 70 cm hoog, nog geen eens B paarden dus. Alleen de hoge kant van de heg is leuk en het rondje gas geven op de baan
Lielle schreef:JepIk denk dat Altos prima in staat is om onze opmerkingen op waarde te schatten.
Jolienn schreef:het was mijn 1e jaar op kamp ja, maar ik rij wel meer crossen hoor. En die foto in jouw profiel, van je 1e M cross met je paard, die betonnen buis heb ik ook gesprongen met mijn pony van 1.56, die nog geen cross ervaring had toen. Ik vind je opmerking '' je vergeet misschien dat je hier met de meer ervaren ruiters van doen hebt.'' ook een beetje onterecht. Als iemand vraagt of het de moeite waard is, en ik zeg ja is dat mijn mening. En bij ons werd er gewoon op je eigen niveau lesgegeven.
Topic kan denk ik wel op slot, Altos heeft haar antwoord wel.