Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had naast mijn eigen paard ook een onervaren beestje mee en die liep ook best simpel rond na een paar keer kijken op de eerste drie hindernissen
Anne_ schreef:tuurlijk is het ook leuk voor mensen van verderaf, maar voor de meeste échte SGW-ers die verder weg wonen is zo'n crossje echt niet de moeite waard hoor
Als je dichtbij woont is het nog wel leuk!

reeskees schreef:Anne_ schreef:tuurlijk is het ook leuk voor mensen van verderaf, maar voor de meeste échte SGW-ers die verder weg wonen is zo'n crossje echt niet de moeite waard hoor
Als je dichtbij woont is het nog wel leuk!
Op zich lijkt het me wel leuk om mee te doen, maar zitten er ook op/afsprongen in en waterbak? Hoe gaat het verder in z'n werk?
Wat voor klasseindeling hanteren ze? Is het ook leuk als je normaal L/M bij de paarden SGW rijdt?
Moet natuurlijk wel een beetje uitdaging in zitten. (... of is Wanroy leuker/uitdagender?) Ik zit nog wat te dubben wat te doen. Wanroy is erg ver weg en Beukers een beetje minder ver.
meer aan de maat te zetten. Moet er wel animo voor zijn. Op en afsprongen zijn er niet net als de waterbak. GvdT schreef:Denk niet dat dat wat uitmaakt, ik heb ook altijd met mijn pony (1.52) tussen de paarden gecrosst. Ik heb met hem zelfs nooit bij de pony's gereden.

)
...
)
.
Deed hij ook een beetje maf zo af en toe