Gomir heeft alleen alles op een rijtje gezet. Er is nog geen locatie en ook geen instructeur geregeld
Oeh dat wil ik ook Maar ik moet nog even met mijn ouders overleggen, dan kan ik dat rijtje ook goed invullen
ei lekker lielle.maar als je tegen die tijd terug ben en helemaal uitgerust en je hebt hulp nodig bij het regelen van het e a bied ik me bij deze vast aan
Ik heb de nummers van Meredith Michaels-Beerbaum/Markus Beerbaum,Ben Schröder en Albert Zoer volgens mij ergens..Leopold van Asten zou ik viavia kunnen vragen..
Heej leuk Lielle. Ik zit op dit moment in Aruba. Ben daar vanaf de zesde november al en kom pas de 28e weer!! Het is er wel ontzettend warm hoor:D:D
Leuk idee,Ik doe graag mee, ben vrij flexibel vwb de prijs, plaats, dag enz. Verder kan ik van iedereen wat leren dus voorkeur voor instructeur heb ik niet. Alle genoemde namen lijken me we wat.Heb ook een fotograaf ter beschikking
Ik heb wel een suggestie voor een locatie, maar daar moet ik eerst even het een en ander over navragen of het geschikt is. Misschien heeft een van de bokkers uit het midden van het land(simmie zit bijv wel redelijk centraal) ook wel een suggestie.
De locatie waar ik het een en ander over na wil vragen zit ook centraal hoor Als het in Noord-holland was kon ik zelf wel zeggen of het geschikt was
- maximum kosten- ligt aan de opzet- maximum reisafstand-50 km.- niveau-B- aantal paarden-1- suggesties voor instructeur
Is wel een mooie centrale locatie met goede parkeergelegenheid(weet niet hoe dat bij de locatie waar ik aan denk is).Informeren of het mogelijk zou zijn en wat de kosten ongeveer zijn kan altijd lijkt me.
nou dan ga ik dat eind van de week ff doen oke?dan ben ik er in de buurt en dat lijkt me beter als via de phone