Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!
, vandaar die afgunst na mij toe
He jis!!!

!! g0otje schreef:Liever een mietje, dan balen dat je een weigering hebt !!!!(ik heb geen Ice, maar onervaren recreatiepaard Tino)

Simmie schreef:g0otje schreef:Liever een mietje, dan balen dat je een weigering hebt !!!!(ik heb geen Ice, maar onervaren recreatiepaard Tino)
Dat ben ik niet met je eens g0otje. Jouw Tino heeft je vandaag op hindernis 4 in het springparcours en op de 2 bijenstallen in de cross heel erg goed geholpen, want je had daar totaal géén afstanden.![]()
Wat een braaf paard heb jij! Geef mij zo'n recreatiepaard!

Lielle schreef:Lexje? Op Orootje een prijsje?
Top gedaan Lex, het is hier dus al verklapt.
Overigens heb ik je een groot deel door de cross zien gaan gootje, als je alles op dat tempo hebt gereden, denk ik dat die tijd echt wel klopt.
En ik was idd dik tevreden over Laquinta, jammer dat ik zelf een fikse fout maak op het water.

.Iedereen doet namelijk zijn best en als je een keer een m cross wint dan ben je heus niet nederlands beste ruiter. Maar tot nu heb ik er al een aantal gewonnen
maar dat komt natuurlijk door mijn brave paard
. Nu jullie nog!!
) , en dan ben ik reuze blij met een paard (recreatie of niet
) die me dan een handje helpt. Dat is toch geen schande? Er is niemand die perfect door een cross komt, toch? 
Haha maar ben blij dat jullie super ruiters zijn, misschien moeten jullie een keer een crossje rijden op tino, maar dan ook met dressuurproef en springparcours
al denkt huub daar misschien anders over.

g0otje schreef:je kan het ook gewoon voor je houden