[SGW] NK Princenhage: wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: NK Princenhage: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:10

Heb je ook gespot Jorn, leuk stukje en idd een leuke pony!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:11

Kan goed GvdT, alleen lag het daar bij mij dus niet aan. Ik reed gewoon te hard aan, beete erg blonT.

Goed gedaan hoor, er stond toch een hele cross!

Jammer margo, van die tijd, scheelt toch heel wat plekken dan.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:12

Ja is erg leuk stukje in de P&S!!
En wat je zegt Margo! Maar daar hadden we het al over gehad he Lachen!!
Heb trouwens nog foto's! Ben nu bezig met laden!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:14

jiska is overigens ontzettend jaloers omdat ze toe heeft moeten kijken hoe wij bokkers aan het crossen waren Tong uitsteken, vandaar die afgunst na mij toe Knipoog He jis!!!

ja lielle heeft me wel mijn eerste plaats gekost haha. Boos!

Maar jij hebt het ook super gedaan hoor, vond de L cross niet simpel.

En dan ben ik Lexje nog vergeten die had ook een prijsje in de wacht gesleept heel goed Haha!

GVDT: je hebt het ook super gedaan, met zo'n onervaren paardje!!! En tino en rabette vonden het erg gezellig samen. Tino was steeds aan het hinneken op wedstrijd, denk dat ie zn vriendinntje zocht!!
Laatst bijgewerkt door g0otje op 04-11-06 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:16

Lex gefeliciteerd Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:17

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:17

g0otje schreef:
Liever een mietje, dan balen dat je een weigering hebt !!!!(ik heb geen Ice, maar onervaren recreatiepaard Tino Huilen )

Dat ben ik niet met je eens g0otje. Jouw Tino heeft je vandaag op hindernis 4 in het springparcours en op de 2 bijenstallen in de cross heel erg goed geholpen, want je had daar totaal géén afstanden. Bloos
Wat een braaf paard heb jij! Geef mij zo'n recreatiepaard! Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:19

Lexje? Op Orootje een prijsje?

Top gedaan Lex, het is hier dus al verklapt.

Overigens heb ik je een groot deel door de cross zien gaan gootje, als je alles op dat tempo hebt gereden, denk ik dat die tijd echt wel klopt.

En ik was idd dik tevreden over Laquinta, jammer dat ik zelf een fikse fout maak op het water.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:19

Leuke foto's Loes Ja

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:21

Simmie schreef:
g0otje schreef:
Liever een mietje, dan balen dat je een weigering hebt !!!!(ik heb geen Ice, maar onervaren recreatiepaard Tino Huilen )

Dat ben ik niet met je eens g0otje. Jouw Tino heeft je vandaag op hindernis 4 in het springparcours en op de 2 bijenstallen in de cross heel erg goed geholpen, want je had daar totaal géén afstanden. Bloos
Wat een braaf paard heb jij! Geef mij zo'n recreatiepaard! Knipoog

Hindernis 4 puntje? ging harstikke goed!!
Bijkorven niet, kreeg hem niet op tijd terug, maar dat is meer een kwestie van een fanatiek paard dan helpen denk ik

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:22

op hindernis 4 in het springparcours Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:23

En ik heb die bijenkorven ook gezien, kan me wel vinden in de opmerking van simmie.

Geeft toch ook niet? Ik ben juist blij en trots als mijn paard me wil helpen, daar zijn we een combinatie voor. Ik moet Laquinta alleen nog uitleggen dat het witte vlaggetje links moet blijven en dat we de blauwe bordjes springen dit jaar Haha!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:23

Lielle schreef:
Lexje? Op Orootje een prijsje?

Top gedaan Lex, het is hier dus al verklapt.

Overigens heb ik je een groot deel door de cross zien gaan gootje, als je alles op dat tempo hebt gereden, denk ik dat die tijd echt wel klopt.

En ik was idd dik tevreden over Laquinta, jammer dat ik zelf een fikse fout maak op het water.

Dan moet ik toch nodig een nieuwe horloge!!!En Huub ook Knipoog
Maargoed blijkbaar heb ik niet goed gereden volgens jullie;). Haha tuurlijk is tino een braaf paard, maar jullie vergeten dat afstanden ook weleens niet kloppen omdat mijn paard verschrikkelijk kijkerig is!!! Gelukkig ben ik tevrede dat is het belangrijkste!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:25

Dat zijn jouw woorden margo, niet de mijne. Maar als je tevreden bent is dat toch het belangrijkste? Dat ben ik ook, zelfs met een weigering en een 38e plek Haha!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:27

Nou simmie, niet alleen hindernis 4!!Alleen hindernis 1 tm 3 gingen fijn daarna liet ie me niet meer zitten, ik spring ook veel liever een dik m springparcours dan op een cross, want als het laag staat wordt hij veel te fanatiek!!
Maar ik heb geen zin om mij hier te gaan verdedigen, want ik ben ook maar een amateur ruiter die gewoon haar best doen, maar jullie ook en ik ga ook niet in op afstanden of sprongen die ik van jullie zie! Want zo ben ik niet!! Bloos .Iedereen doet namelijk zijn best en als je een keer een m cross wint dan ben je heus niet nederlands beste ruiter. Maar tot nu heb ik er al een aantal gewonnen Knipoog maar dat komt natuurlijk door mijn brave paard Haha! . Nu jullie nog!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:29

G0o, nou niet de martelaar uit gaan hangen. Ik zeg niet dat je niet goed gereden hebt, je had alleen een paar rottige afstanden, kan zelfs de beste overkomen. Waar het om ging is dat Tino (noem het fanatiek ipv de ruiter helpen, mij best) toch sprong ondanks dat het totaal niet paste! Menig recreatiepaard geeft er dan de brui aan. Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:32

Je voelt je wel erg aangevallen. Ik heb een groot deel van de cross gezien, en dat zag er fijn uit op de meeste sprongen, maar het tempo leek mij wat te laag. Jammer dat het dit keer niet zo liep als je hoopte, maar zo is de sport. Ik zou heel erg trots zijn op mijn paard en op mezelf,

En ik heb absoluut ook afstanden en sprongen die nergens op lijken (en springparcoursen, en dressuurproeven Bloos! ) , en dan ben ik reuze blij met een paard (recreatie of niet Knipoog ) die me dan een handje helpt. Dat is toch geen schande? Er is niemand die perfect door een cross komt, toch?

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:37

is een kwestie van vertrouwen hebben in elkaar en dat zit wel goed tussen ons ±D
Maar ik voel me hier wel aangevallen ja vind je het gek Verward Haha maar ben blij dat jullie super ruiters zijn, misschien moeten jullie een keer een crossje rijden op tino, maar dan ook met dressuurproef en springparcours Bloos

Lielle je valt in herhaling want ik BEN super trots op mijn paard en mijn uitslag valt totaal niet tegen, ik had namelijk niet de illusie dat ik kampioen zou worden en ben heel blij dat ik zelfs nog een prijsje had.
En ik heb aardig doorgereden netals altijd!!heb alleen een alternatief gereden en een kleine hapering bij het water en daardoor had ik ook ruim 34 tijdfouten op mijn klok, maar ik heb er 44 aangerekend gekregen daar doelde ik op!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:40

Gootje, ik vroeg me al af hoe het vanavond met Tino zou gaan. Zal hem wel weer tegenvallen Knipoog
Je jonkie is ook erg leuk Ja al denkt huub daar misschien anders over.

Ik ben ook in het bezit van een zeer braaf helpend paard en ik ben er super blij mee. Vandaar dat ik ook nog niet heel hard durf te rijden met haar. Ik heb geen zin om der af te bluffen. Word ik voor gewaarschuwd met trainingen. En ik mag nog zeker 7 wedstrijden rijden om dit te oefenen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:41

Ik viel idd - en met opzet - in herhaling, omdat ik het eerste stuk er pas later had bij gezet en niet wist of dat nog gelezen was. Kennelijk wel dus, mooi toch?

Ik heb nergens beweerd een superruiter te zijn, ik ben me heel goed bewust van mijn eigen fouten en zal daar ook rond voor uit komen. En ik geloof ook niet ergens te hebben beweerd dat jouw paard het vanzelf doet, maar hij helpt je wel. Net als de mijne, en ook die doen het niet vanzelf.

/add

waar blijven de andere PH-gangers? Om maar weer on topic te gaan Knipoog

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:45

Haha GVDT jij komt er wel met je paardje hoor!!Super beestje!! Ja dat valt hem zeker tegen!!!Hij wilde zijn stal eerst niet in haha!! Haha!
Lielle ik ben me ook absoluut bewust van mijn fouten en ook die van andere, maar ik vind het niet nodig om op bokt commentaar te geven op iemand. En zeker niet als je het zelf niet beter doet.
Maargoed ik ben al blij dat ik de moeite ben om naar te kijken, ben in ieder geval al goed bekent!! Heb vandaag al van alles en iedereen commentaar gehad dus ze praten in ieder geval over me Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:49

Ach, ik heb liever dat mensen het me rechtstreeks zeggen dan achter mijn rug, of ze nu beter rijden dan ik of niet. Ik ga er nog altijd vanuit dat iedereen wel iets zinnigs kan bijdragen.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:51

je kan het ook gewoon voor je houden Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:52

Dat kan, maar ik vind net als simmie dat je je paard onrecht aandoet door hem een onervaren recreatiepaard te noemen. Als je paard de VlV cup weet te winnen met 5 overwinningen in het M zou ik dat niet een onervaren recreatiepaard willen noemen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:53

g0otje schreef:
je kan het ook gewoon voor je houden Knipoog

Zit hier met een verbaasd hoofd de discussie mee te lezen Nors opkijken
Snap het probleem alleen niet echt Bloos
Alles is toch gewoon vriendelijk bedoeld?