Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
noekiejj schreef:Hmm..minder voor jou dus! Aha dan heb je mij met drukke fjord romy onder de kont, die haar vriendinnetje kwijt was dus ook wel gezien. Snap niet dat die jury mij zulke hoge punten heeft gegeven! Kwas het met op 1 na alle commentaar eensMaarja daar ben jij niet voor! en op mijn protocol geen geklieder gezien hoor:D
chantycom schreef:noekiejj schreef:Hmm..minder voor jou dus! Aha dan heb je mij met drukke fjord romy onder de kont, die haar vriendinnetje kwijt was dus ook wel gezien. Snap niet dat die jury mij zulke hoge punten heeft gegeven! Kwas het met op 1 na alle commentaar eensMaarja daar ben jij niet voor! en op mijn protocol geen geklieder gezien hoor:D
een hele leuke fjord

). Maarja, ik kwam ook niet voor de dressuur 
)
)
Mandy deed het ook goed zeg !
Je had een wenkbrauwpiercing toch ? Waarschijnlijk heb je me wel gezien met de staatsloterij regenjas aan
)
! Maar meestal niet zo erg...nu wel want ik dacht ja dan heb ik zometeen een weigering, want madam is slim! In de cross ook hoor bij elke hindernis weer goedzo meisie toe maar!
Die vind ik zo leuk
Eejj schreef:Rupsje ik heb jou nog zien springen ! Toen hadden kelly en ik het nog over je HH dutch dekjeDie vind ik zo leuk

Hij lag overigens te slapen.
Terwijl het zijn beurt was om op Kaprice te passen
,
. Snoopy liep gelijk de trailer in. (vorig jaar niet mee kunnen doen op haar omdat ze sochtends in staking ging en de trailer niet in ging
Dus moest ik op een manegepony de dressuur proef doen )
Ik was alleen beetje veeel te snel, want toen ik bij een hindernis kwam riepen ze dat ik rustiger moest doen, die man zo ; Rustig Rustig! je gaat veel te hard. Maar ik had de smaak te pakken haha
. Springen ging opzich wel goed maar had ik er 1 balk vanaf
Maar dan nog, ik vond het leuk EN ik kwam toch het meeste voor de cross
. Leuke foto's kell & Eline
Mn moeder had er ook wat gemaakt van mij en _Roows_ met de cross. Maar dat ging te hard om een normale foto van te krijgen. Vond iedereen het verder leuk?
Henrieke schreef:Mijn dressuur ging niet echt goed, was ook m'n eigen schuld, had maar 1 keer geoefend, en de galop sprong ze niet gelijk aan, middendraf ging niet goed, en dat stukje van hand veranderen en dan bij X in stap en dan weer draven heb ik ook niet gedaan, had ik niet goed gehoord bij het voorlezen.
Bij het springen had ik 1 balkje op hindernis 4, was ook m'n eigen schuld, had in de galop moeten blijven zitten.
Cross ging heel goed, had alleen een veel te snelle tijd, had nl. 6.42 (moest min. 7.30 dus)
De minimale tijd is iets van 6 minuten dus je bent niet TE snel
_Catlover_ schreef:Foto's :
En nog iemand denk van bokt? weet niet zeker

We hadden ons eigenlijk voor de 70 cm opgegeven, dus ik denk dat ze het zichzelf iets moeilijker wilde maken met die beentjes zo raar. 
Ik sta er best nog wel vaak op
Wat een gaaf beestje was dat!