[SGW] SGW Holten: wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Re: SGW Holten: wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:13

Ik heb trouwens de borg van mijn startnummer niet teruggekregen... ik stond niet op te letten en hij blijkbaar ook niet.

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:14

noekiejj schreef:
Hmm..minder voor jou dus! Aha dan heb je mij met drukke fjord romy onder de kont, die haar vriendinnetje kwijt was dus ook wel gezien. Snap niet dat die jury mij zulke hoge punten heeft gegeven! Kwas het met op 1 na alle commentaar eens Knipoog Maarja daar ben jij niet voor! en op mijn protocol geen geklieder gezien hoor:D

een hele leuke fjord Ja

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:20

chantycom schreef:
noekiejj schreef:
Hmm..minder voor jou dus! Aha dan heb je mij met drukke fjord romy onder de kont, die haar vriendinnetje kwijt was dus ook wel gezien. Snap niet dat die jury mij zulke hoge punten heeft gegeven! Kwas het met op 1 na alle commentaar eens Knipoog Maarja daar ben jij niet voor! en op mijn protocol geen geklieder gezien hoor:D

een hele leuke fjord Ja

haha dankje...mandy zal al die reacties vast leuk vinden Haha!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:30

Ben ook net terug Haha!
Als ik op jullie foto's kijk, heb ik ook redelijk wat mensen gezien van Bokt.
Ik reed dressuur in ring 5. Ging echt mega slecht, ik durfde niet teveel van Kaprice te vragen omdat ik bang was dat ze uitgleed, maar toch nog 212 punten. Die tut sprong in de ring zelfs over een stukje aarde (omdat er geen gras oplag... Rolleyes ). Maarja, ik kwam ook niet voor de dressuur Haha!
Toen moesten we 5!! uur wachten. We hadden een paddockje voor Kaprice gemaakt (misschien mensen die het hebben gezien, helemaal achteraan op het parkeerveld). Dus ze vermaakte zich wel.
Cross ging echt super, hoewel ik toch redelijk door gegallopeerd heb, toch nog gereden in 8,30 minuten. Maar 1 weigering (bij die 2 blokken waar je tussendoor moest) en 1 keer alternatief genomen (bij de 2e afsprong, omdat die balk helemaal scheef lag en als ik zou springen zou ik tegen het witte paaltje aanknallen.... Sigaar )
En springen uiteraard foutloos en in een snelle tijd (ik had 70 cm opgegeven, maar we moesten ineens starten in het 50 cm. Voor Kaprice een eitje dus Lachen )

Maar ben uiteindelijk 7e geworden Haha!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:34

zoo was ik ook weer !
Iedereen goed gereden !
Noekiejj je ging echt hard hoor ! vond het ook leuk dat je romy zo aanmoedigde met je stem Lachen Mandy deed het ook goed zeg !
Heidi heb ik ook nog gezien met de cross en dressuur deed ze best goed , jammer dat jentel niet gelijk door die muur wou ..
@ rietje ik wist niet dat jij ook bokker was ! heb nog een tijdje naar je staan kijken , je pony vond die hoek een beetje eng ofniet.. of hij vond mij gewoon eng Cool Je had een wenkbrauwpiercing toch ? Waarschijnlijk heb je me wel gezien met de staatsloterij regenjas aan Cool

Ik vond de jury in ring 4 wel te streng , Manon had een nette proef alleen Snoopy sprong niet gelijk aan en dan word dat zo afgestraft.. vond ik best jammer , ze had zeker wel hoger verdient , zo geld dat ook bij Esmee..
Als je nagaat dat Sarah 204 punten krijgt zonder galoperen.. ( overgens niet banketstaaf bedoelt voor Sarah ! Lachen )
Hoe heeft dat meisje met die leuke arabier het gedaan dan ? Sorry ben je naam vergeten Bloos
Esmee heb je de foto's van Noon ook nog?

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:36

aah goed hoor! We hebben idd na dat paddockje staan kijken, van kijk wat een goed idee! Haha! Wij hadden de paarden mooi op stal!
Haha ja kmoedig pony's zowieso altijd aan! Dat helpt ook nog hoor Tong uitsteken ! Maar meestal niet zo erg...nu wel want ik dacht ja dan heb ik zometeen een weigering, want madam is slim! In de cross ook hoor bij elke hindernis weer goedzo meisie toe maar!
Haha vond het super gaaf!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:37

Rupsje ik heb jou nog zien springen ! Toen hadden kelly en ik het nog over je HH dutch dekje Nagelbijten / Gniffelen Die vind ik zo leuk Lachen

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:38

Eejj schreef:
Rupsje ik heb jou nog zien springen ! Toen hadden kelly en ik het nog over je HH dutch dekje Nagelbijten / Gniffelen Die vind ik zo leuk Lachen

Heb je ons trouwens nog gezien snoopy in de trailer te krijgen ? ze wou der niet gelijk in .. toen zagen we iemand nog alle spullen van zon "padock " opruimen Lachen

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:48

wij hadden de trailer dicht in de buurt van jullie staan.
zag er geel grappig uit, paard in de padock en in de auto lag een man te 'zonnen' met zn hond naast zich, net een cowboy Clown
wel een leuk paard Tong uitsteken

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:15

@ Eejj: Snoopy was die fjord toch? Of dat schimmeltje? Beide wilden er inderdaad niet graag in Tong uitsteken

@ Chantycom: Hahahahahaha, ja dat was mijn vader.. Clown Hij lag overigens te slapen. Clown Terwijl het zijn beurt was om op Kaprice te passen Tong uitsteken

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:17

hihi, zijn er trouwens nog meer foto's gemaakt?

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:24

Heeej Haha! ,
Zo ik ben blij dat ik mee kon doen! Tong uitsteken . Snoopy liep gelijk de trailer in. (vorig jaar niet mee kunnen doen op haar omdat ze sochtends in staking ging en de trailer niet in ging Clown Dus moest ik op een manegepony de dressuur proef doen )
Dressuur ging bij mij vond ik dit keer redelijk. Want ze was eeeindelijk een keer rustig & Stond stil met groeten. en ik vond ook niet dat ik aan het trekken was omdat ze zo rustig was. Alleen die gallop ging zo slecht en ging ze wel snel & trok ik een beetje om haar in te houden omdat het anders gewoon niet ging. Staat er bij teugelhulpen; niet trekken. En tempo; veel te snel. Nou dat was dus alleen bij die gallop. De rest ging super rustig enzo. De vorige x vond ik het veel slechter gaan [behalve dat ze toen wel gallopeerde maar wel veeeel drukker was] en toen had ik 207 punt en nu maar 190. De cross was zooooo gaaf Tong uitsteken Ik was alleen beetje veeel te snel, want toen ik bij een hindernis kwam riepen ze dat ik rustiger moest doen, die man zo ; Rustig Rustig! je gaat veel te hard. Maar ik had de smaak te pakken haha Tong uitsteken . Springen ging opzich wel goed maar had ik er 1 balk vanaf Verdrietig Maar dan nog, ik vond het leuk EN ik kwam toch het meeste voor de cross Haha! . Leuke foto's kell & Eline Haha! Mn moeder had er ook wat gemaakt van mij en _Roows_ met de cross. Maar dat ging te hard om een normale foto van te krijgen. Vond iedereen het verder leuk? Haha!
Zin in volgend jaar, haha.
Groetjes Manon

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:31

Haha snoopy was erg leuke fjord vond ik!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:33

Jep Snoopy is dat fjordje.. Jammer dat ze de terug weg nei gelijk de trailer opliep.. Ze vond de cross zeker zo leuk Nagelbijten / Gniffelen

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:34

Henrieke schreef:
Mijn dressuur ging niet echt goed, was ook m'n eigen schuld, had maar 1 keer geoefend, en de galop sprong ze niet gelijk aan, middendraf ging niet goed, en dat stukje van hand veranderen en dan bij X in stap en dan weer draven heb ik ook niet gedaan, had ik niet goed gehoord bij het voorlezen Nagelbijten / Gniffelen.
Bij het springen had ik 1 balkje op hindernis 4, was ook m'n eigen schuld, had in de galop moeten blijven zitten.

Cross ging heel goed, had alleen een veel te snelle tijd, had nl. 6.42 (moest min. 7.30 dus)

Ach valt mee hoor Knipoog De minimale tijd is iets van 6 minuten dus je bent niet TE snel Tong uitsteken

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:39

_Catlover_ schreef:
Foto's :
En nog iemand denk van bokt? weet niet zeker Vingers aflikken
Afbeelding

dit ben ik met oliver...hij was zo mega heet..

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:42

nou wij zijn half 8 gegaan vanmorgen en we waren half 8 weer thuis..dus een lange dag.

Dressuur: Oliver was echt heel heet (beetje te) en naar mij gevoel ging het niet goed maar had toch nog 206 punten...dus toch best netjes..
Springen: 1 balkje op hindernis 4 want die stond voor mij iets te krap in de wending maarja verder ging super goed
Cross: Oliver vond het helemaal geweldig en ging foutloos rond..

Ik zat in seniorengroep1 en was daar 11 van de 24 ofzo (dacht ik) Maar dat maakt mij niks uit ik deed voor de lol mee

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:16

IK heb met springen ook van andere foto's gemaakt..ook met de cross maar die foto's komen nog..
De foto's zijn uit een film gemaatk dus kwaliteit is niet super..

ik met oliver
dressuur:
Afbeelding
springen:
Afbeelding
cross mooi oortjes naar voren:
Afbeelding

Michelle met Juriel
dressuur:
Afbeelding
springen:
Afbeelding
cross:
Afbeelding

Van andere..ik zet de foto's er maar op en haal je zelf er maar uit..Anders moet ik eerst de startlijst opzoeken en dan kijken wie wie is..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
verkeerde hindernis maar wel leuke foto...

Afbeelding

Afbeelding
Dat voorbeentje.. (1 gestrekt en 1 opgetrokken)

voor meer foto's kijk maar even op me site..(beetje rare naam maar daar heb ik alleen me showhalsters op staan maar nu alleen beschikbaar voor deze cross foto's
http://showhalsters.mijnalbums.nl/

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:18

eej leuke foto's
Dankje Haha!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:30

Heej Leuk zeg Haha!
Die laatste foto ben ik met Kaprice Haha!
Enja, Kappie kan af en toe nogal raar doen Tong uitsteken We hadden ons eigenlijk voor de 70 cm opgegeven, dus ik denk dat ze het zichzelf iets moeilijker wilde maken met die beentjes zo raar. Tong uitsteken

Gave foto's op je site ook! Haha! Ik sta er best nog wel vaak op Haha!

saltycinq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:05

Heej hallo allemaal,
ik vond het een ontzettende mooie dag vandaag....en ook nog in de prijzen gevallen met Jentel! 6e in de senioren! Was natuurlijk ontzettend trots op Jentel ( en een beetje op mezelf natuurlijk aangezien ik al een poosje niet meer rij!) Vooral de cross was onzettend leuk ( moest wel 10x naar adem happen op het eind ! haha) Nou misschien zien we elkaar gauw op de volgende samengestelde wedstrijden!
Groetjes Elsbeth

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 07:14

ohh op die ene foto waar ik spring (verkeerde hindernis)
zie je ook helemaal geen protest Vork

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 07:23

Ik laat ook even wat horen Knipoog
Echt jammer van jou Chantal maar uiteindelijk ging de rest perfect en hebben we er wer wat van geleerd Haha!
En die 3 snapte ik ook niet.

Ik ben uiteindelijke 9e geworden van de 28 uit ring 3.

Bedankt Catlover en itsmexx voor de foto's!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:55

Ik zie een foto van Dyon voorbij komen! Leuk! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:59

Waar kan ik me registreren als officieel Romyfan? Haha! Wat een gaaf beestje was dat! Tong uitsteken

Leuke maar verrekte lange dag gehad gisteren, voor de eerste keer op het secretariaat. Aantal aandachtspunten voor volgend jaar genoteerd, oa de (terechte!) kritiek van een van de schrijvers die hierboven al gepost heeft.

Deze cross wordt voor het leeuwendeel door vrijwilligers gedraaid. Vanaf het opbouwen tot de patatjes tot de ringmeesters, posten, secretariaat en bar. De coordinatie ligt uiteraard bij de manegehouder (en kan en moet nòg beter), maar verder staat er een grote club mensen elk jaar weer klaar om de deelnemers een leuke dag te bezorgen. Ik hoop namens het hele stel dat gisteravond laat na het opruimen totaal kapot maar zeer voldaan eindelijk een biertje met elkaar kon happen, dat het ons weer gelukt is, en dat we jullie volgend jaar allemaal weer zullen zien!
Roep in dit topic vooral je "tips en tops" voor ons; ze worden gehoord en meegenomen!

Groetjes,

Dick en Sonja
(wij waren die lange die de hesjes uitdeelde en dat kleine dikkertje die de uitslagen in de laptop hakte)