Deze foto heb ik gekocht, door het scannen is die minder scherp/mooi geworden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik zal ze er wel opzetten..

Het idee van naar beneden zakken is nog niet zo goed begrepen door Sunny.
GvdT schreef:Ben alweer vergeten wie ik allemaal wilde feliciteren![]()
Ik heb wel een hoop tevreden verslagen gelezen.
Eventinggek, dan "moet" je mij ook nog voorbij hebben zien komen, startte nl meteen na patsmu.
Heb je nog wel gezien met crosslopen, maar jullie hadden zo'n enorme discussie dat ik maar niet gestoord heb![]()
Was de hindernis na de groenbemester, voor ons 14 dacht ik.
leuke foto's trouwens
ja dat kan goed zijn want Ibonn en ik waren zeer uitgebreid alles aan t bekijken en onze tactieken aan t bespreken
daarmee krijg je natuurlijk gedreven discussies
dan hebben we jou inderdaad gezien. Wat voor paard heb jij? Nam jij het alternatief bij die boom/afsprong na die brede overbouwde greppel?
wat leuk dat hij die foto gemaakt heeft! Mijn moeder staat er gespannen achter te kijken

echt belachelijk.. die mensen snappen er nix van dat als ze daar middeninstaan dat het dan niet goed is want ze snapten niet dat er ook nog een alternatief was.. elise had die vrouw ergens in de bosjes gezet en toen opeens stak ze over! doodeng! gelukkig is het allemaal goed gegaan
Sjuulie schreef:klopt
en Gootje.. ja klopt die vrouw staat nu net rechts buiten de fotoecht belachelijk.. die mensen snappen er nix van dat als ze daar middeninstaan dat het dan niet goed is want ze snapten niet dat er ook nog een alternatief was.. elise had die vrouw ergens in de bosjes gezet en toen opeens stak ze over! doodeng! gelukkig is het allemaal goed gegaan

maar ik ging rechtdoor:D!!! Eventinggek schreef:hahaja dat kan goed zijn want Ibonn en ik waren zeer uitgebreid alles aan t bekijken en onze tactieken aan t bespreken
daarmee krijg je natuurlijk gedreven discussies
dan hebben we jou inderdaad gezien. Wat voor paard heb jij? Nam jij het alternatief bij die boom/afsprong na die brede overbouwde greppel?