Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
breunis schreef:Was de cross voor de M ponys zo zwaar las bij de uitslagen dat er niet 1 is rondgekomen??
AntheaV schreef:breunis schreef:Was de cross voor de M ponys zo zwaar las bij de uitslagen dat er niet 1 is rondgekomen??
De M cross in nijeberkoop is altijd best pittig inderdaad
andrea16 schreef:Het alternatief van hindernis 11 (de 2e dikke tafel op het veld) leek mij juist wel moeilijk. Je rijdt eerst het open veld op en moet dan na 1 sprong weer omkeren en de andere hindernis pakken. Die van mij trok juist op de 2e sprong aan.

andrea16 schreef:Ik sta er niet bij, die kerel heeft vast pauze gehouden toen ik langskwam
Anske schreef:andrea16 schreef:Ik sta er niet bij, die kerel heeft vast pauze gehouden toen ik langskwam
Nee, die kerel had zijn geheugenkaart vol en moest wisselen, reserve kaart lag helaas nog in de auto (die bij de tent stond geparkeerd)
Ik heb je nog wel bij het water zien zitten toen ik aan het verkennen was, volgens mij waren toen de B pony's. Lappie_Lap schreef:jah, dat zou ik ook wel graag willen weten.
Als ik rechtermuisknop en dan 'afbeelding opslaan' wil doen, dan reageert die niet op de rechtermuisknop (zowel als de foto in het lijstje staat als dat ie is uitvergroot). En als ik het webadres intyped dat je in je onderbalk ziet staan als je je muis op de foto houd, dan springt ie gewoon naar de beginsite.