Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk lukt het me om zondag op tijd op te staan. 

).

Vanochtend al om 7.15 daar om te lopen (veel te donker), dus maar even gewacht en toen verkend. Hindernis 1/7 was echt heel erg licht, B pony's in Ndl staat zwaarder. Daarna werd het wat echter, met een huisje, hek, haag, water (weer erg makkelijk), punt en steil, lichte trakehner, halve coffin, water en een walletje als laatste. Afstand 2350 m, tempo 450 m/m, dus ook langzamer.
, even een galopje en een sprongetje en van start. Ik had nl bedacht dat 1/7 weer mooi losrijden zou zijn
Dat klopte dus ook, hij liep lekker rond en alleen de bochten waren wat zwaar en daardoor lastiger te rijden. Eigenlijk ging alles vanzelf, voor de coffin ben ik even wat langzamer gaan rijden omdat ik bang was te snel te zijn. Hij pakte verder super aan, lekker vrolijk door overal en niet aarzelen. Alleen kwam ik er na het tweede achter dat ik nog maar 10 seconden had dus ik ben plat erop naar de laatste en finish gegaan, maar kwam toch 4 seconden te laat
binnen.
en stonden er in het B maar liefst 8 KNHS-ers bij de 1e 10, waaronder enkele bokkers, die dat zelf mogen melden.

en vooral Pasjha weer lekker gezond en wel op stal staan.
en ik stond ook al direct voor Venlo in de file omdat ze t gras naast de weg aan t maaien waren. Begon me toch wat zorgen te maken omdat ik weer alleen was
). Ik vond 12 de punt, 15ab de coffin (lekker helemaal genomen ipv alleen de greppel en de 2e boom
) en het 16-17 2e water (opsprong - insprong genomen + punt in het water) heel leuk
In de cross had ik geen fouten, was alleen 1 sec. te snel. De tijd was toch niet echt te ruim deze keer, vlak voor ik was gestart had Ibonn mij nog gezegd dat er nog bijna niemand binnen de tijd was binnengekomen. Dat terwijl het tempo voor ons 450m/m zou zijn
Dus ik heb eigenlijk toch geprobeerd door alle bochten en geslinger lekker door te rijden. Maar door al die bochten en slingers was ik helemaal vergeten om op mijn horloge te kijken. Vlak voor de finish zag ik dat ik nog een paar sec. over had maar ik kon alleen nog maar een paar galopsprongen iets verzamelen
Achteraf gezien was t eigenlijk best wel gezellig. Lielle, SabineF, Patsmu, Yolien, Ibonn en nog verschillende bekenden waren er samen met mij aan t koukleumen.
Zag ik later bij de uitslag dat dit in belgie 86% waard is
haha wel grappig een keer zo'n monsterscore, maar gaat natuurlijk eigelijk nergens over (voor een voltje L/R in draf en galop
). Maar ja toen met Sara de cross in, was nog wel beetje benieuwd hoe ze aan zou pakken ivm niet afvallen zondag bij crosstraining...
Maarre ze lette goed op en tilde over netjes haar voetjes op en crosste zo eigleijk heel simpel haar tweede crossje rond (weliswaar wat tijdfouten, maar af en toe naar hindernis toegedraafd voor de zekerheid). Het springparcour daar moet nog flink aan gewerkt worden, ik had al een vermoeden dat dit niet zo makkelijk ging worden na de cross, en had gelijk, 5 balken
Dus dat wordt nog flink oefenen van de winter!
Heeft ie toch iets geleerd vorige week

Natuurlijk neem ik m voor jou mee naar Princenhage! Was trouwens echt super zeg die score. We hebben er echt met ik geloof wel 10 man met bewondering naar gekeken
Jammer dat ze in de cross staakte... Volgende keer beter!
Even rustig om door het struikgewas weer op het goede paadje te komen en toen weer vol gas verder
. 6 seconden tijdsoverschrijding bij de finish ondanks dat ik flink doorgereden had onderweg. Paadjes waren toch erg kronkelig.