Elke jury moet 3 punten geven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Onide schreef:Maar er zijn in ieder geval genoeg stijljury's geweest als ik dat zo lees.. 6 cijfers. Dat zijn dan toch ook 6 stijljury's?
) was al hindernis 4, 5 en 6 in de cross. Ik moest en zou rechtdoor, want met de bank bovenop de berg had ik nog iets goed te maken. De 2 paddenstoelen (die vorig jaar als smalletje voor en na de berg stonden, stonden nu als dubbel op het grote weiland waar dat bomenkruis voorheen altijd stond. Leuke hindernis! Aangezien smalletjes de specialiteit van Djin is voorzag ik hier geen problemen. De 2 punten waren ook een technisch opgezette hindernis en dan met name de aanrijdlijn. Maar ook dat moest kunnen.

marieketencate schreef:Toch mooi dat je tevreden bent Sim! Misschien moet je in Hattem dan maar wat alternatieven rijden, zodat je zeker dat puntje haalt! Ik zit ruimschoots aan de punten, maar ik weet niet of Pico het NK gaat redden...
Karin schreef:Ulmi schreef:Hebben jullie nog 's ochtends rond 9 uur die ontsnapte pony gezien?
Ja, en iedereen die hem probeerde te vangen. Ik heb op het laatst ook nog een poging gedaan. Heeft alles bij elkaar een aardig tijdje geduurd, die pony vond het wel best in dat hoge gras.
Hij rende elke keer weg als er mensen dichterbij kwamen en werd uiteindelijk gevangen toen hij richting trailers rende. Ken jij die pony?.

Jody schreef:hey hoi...
ik ben dus dat stalgenootje waar karin het over had....
ik had een onvoldoende voor mijn stijl... ik kreeg van de ene jury 3x een 6 en van de andere 2x een 3 en 1x een 4... heb gevraagd waarom ze mij nou zulke lage cijfers hebben gegeven. het kwam er op neer dat ik mijn beugels te lang had en te veel in het zadel zatt... mijn beugels had ik inderdaad langer dan normaal maar dat had een reden. ik heb 2 weken geleden een ongeluk gehad. er was een paard op mij gevallen en heb een week met mijn knie in een breece gezeten. ze waren bang dat ik iets met mijn kniebanden zou hebben en weten nog steeds niet hoe en wat. ik moest weer zo veel mogelijk dingen doen die ik kon doen om er voor te zorgen dat mijn knie weer strerker wordt... misschien van mijn kant niet slim om te gaan crossen maar daar gaat het niet om... de jury had zeker gelijk maar 2x een 3 vond ik wel erg laag... en zeker omdat ik niet de enige was vond ik dat hij lage cijfers gaf... het maakt me nu niet meer zo veel uit maar op dat moment baal je er van! ik ben uiteindelijk nog wel als 5e geeindigd en was erg tevreden.. bathmen ga ik L! x