[SGW] SGW IJsselsteijn: verslagen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: SGW IJsselsteijn: verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:54

@Scum&Bitwise: Gefeliciteerd met prijs en punten. En leuke foto's, vooral die na de start, daar staat Online echt gaaf op!

@Eventinggek, gefeliciteerd weer! Dat je gewoon hebt moeten stappen tussendoor Bloos!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:53

Bitwise en Eventinggek: gefeliciteerd!!!!!!! Echt knap gedaan!

Marieke en Eventinggek: Wel grappig dat jullie Ollie leuk vinden (en lief dat jullie het ook zeggen), volgens mij zijn we gewoon een groepje schimmelgekken bij elkaar!

Lielle gefeliciteerd met je winstpunten! Als je naar het NK mag kom ik supporteren hoor!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:55

@Ollie, jij trouwens ook gefeliciteerd, 1ste zelfs! Echt leuk dat het crossen zo goed gaat!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:21

Marieke: Wuppie moet nog even overtuigd worden, maar ik vind het een geweldig paard. En graag gedaan hoor dat helpen (hoopte al dat ie stopte, kon ik hem eindelijk keer aanraken Knipoog) Ik ben helemaal weg van hem en vergeet niet dat ook mijn tino als de dood is geweest voor water!!
Echt springpaarden zijn beetje bang voor water! Ik weet zeker dat het goed komt.

SGWollie: super gereden bij het water!! Jou paardje pakt het echt goed aan, gefeliciteerd!

Bitwise: Gefeliciteerd! Je mag best wel trots op online zijn! Ook al 2 balken met springen toch heel goed gedaan!

Lielle: super hoor, weer foutloos.Op naar het NK!!! Ik vond het L niet moeilijk, maar het water had ik wel veel stops verwacht, gelukkig viel dit ontzettend mee!
Het L stond wel aan de maat, maar dat kan zeker geen kwaad denk ik!

Eventinggek: Netjes hoor, je zit er toch weer bij!Moet ook in het m wel goed komen met pashja

Man0n: Heel goed gedaan, tunie is super!!Nu nog even de rem zien te vinden!

Jitske: Brit is geweldig, echt heel goed gereden jullie zijn een goed team!

Ik zaterdag geholpen, was hindernisjury bij het water. Erg leuk om te doen! Veel gezien, soms was het erg moeilijk om vooral pony’s te overtuigen dat er echt geen monster in het water woont!

Ik heb zelf zondag gereden, in het m. Dressuur was prima, paar foutjes, maar was tevreden. Ik was vierde. Springen was slecht. Tino was niet te houden en vloog op de hindernissen af, dit is niet echt iets voor tino. 2balken en een rot gevoel. Ook echt getwijfeld of ik de cross wel zou starten. Voelde me niet echt veilig om met een idioot de cross in te gaan.
Niemand snapte eigenlijk wat ie had en ze adviseerde mij een ander bit in te doen. Dit wil ik absoluut niet en ik denk persoonlijk dat het komt omdat hij ander voer krijgt.
Ik heb namelijk andere 5 granenmix en daar zit zwarte haver in (die ik eerst had niet) dit krijgt hij nu zo’n 3 weken en sinds 2 weken is hij zo fel.
Hij gaat nu van die mix af en dan gaan we volgende week kijken hoe het dan gaat met springen. Daarna gaat ie weer op zijn eigen mix die hij voorheen kreeg.
Toch maar in de cross gestart maar wel afgesproken als het niet zou gaan dat ik dan zou stoppen.
Tot mijn verbazing ging de cross heerlijk. Alle sloten prima!! Ook het water heel goed, al keek ie wel even vreemd op de eendenkooi. Had bijna een misser op hindernis 11b, lijntje stond beetje scheef gelukkig kon ik tino er nog voorzetten en was hij heel braaf!!
Ik was de tweede en laatste ruiter die binnen de tijd wist te blijven en dat terwijl ik na mijn val in nokere erg behouden ben gaan rijden. Rijd heel veel terug in de bochten en ben zelfs voor hindernis 7ab gaan draven(was erg rot aanraden) en ook voor de bocht waar we langs het afsprongetje reden richting de oxer en de berg. En ik was toch nog 3de geworden!

Dan wilde ik nog een reactie geven op het witte hek, ik snap wel dat de afstanden daar niet echt netjes waren. Was een erg onduidelijke grondlijn en witte hindernissen tikken de paarden toch vaak (hard) aan vanwege het kijkerige.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:23

Ik zag je vlak voordat je de cross in ging Love. Tino wilde wel heel erg graag het starthokje in Haha!

Gefeliciteerd.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:29

Gefeliciteerd alle prijzenrijdens!
Heb leuke foto's voorbij zien komen Ja
Krijg er echt weer zin in als ik jullie zo zie!

Lekker Margo! Toch nog een goede afsluiting van je dag! Ja
Wel vervelend dat hij zo kan zijn, een slecht gevoel is erger dan balken.. En allebei is helemaal niet leuk

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:32

ja en helemaal omdat dit niet tino is!!Tino moet meestal vooruitgereden worden na de sprong toe en juist niet tegen gehouden worden, dat accepteerd hij niet! Maar eerst eens kijken waar het door komt dat hij zo is! Ik hoop echt dat het het voer is, dan is het zo opgelost.
Scum:ja tino is net zo zenuwachtig als ik!!Maakt ook altijd een vreugdesprongetje als hij vertrekt. Het is een echt crosspaard geworden!!Aanvallend en fanatiek

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:15

L0ve: gefeliciteerd!! Dat hete kan heel goed aan het voer liggen. Paarden in die conditie reageren daar meestal erg gevoelig op! Als ik Pico haver geef, kan ik er niet eens op komen Bloos

Jitske: goed man! Duiveltje Britt deed het weer goed Haha!

Lex: gefeliciteerd! Lekker dat je er weer bij bent!

Eventinggek ook super gedaan, zag je nog bij 1 staan toen ik aan het losrijden was voor de cross, maar je keek heel boos, dus ik zei maar niks Bloos

de rest van de verslagen moet ik nog even lezen hoor!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:20

haha ik hoop het, dan hebben we in elk geval een oorzaak!en is het ook snel op te lossen?

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:44

Zaterdag geholpen in de cross zat bij de laatste hindernis.. Dus heb alle Bokkers langs zien komen.

Iedereen die prijs heeft super gedaan en gefeliciteerd.

Toen ik zaterdagavond terug kwam toch wel weer hoofdpijn. Tja een hele week plad gelegen en dan wel zaterdag een hele dag helpen. Niet zo'n strak plan maar ja. Sabine heeft ons ook geholpen in Castenray en ze vroeg maandag of ik nog tijd had want ze hadden er te weinig... Dus ik had besloten om te helpen...

Had maandag al gelijk mijn Z paard afgemeld na die val in Neede.

Zondag gewoon alle paarden geladen en toch gegaan. Dressuur Merato ging goed losrijden ging nog beter. Stond 2e of 3e na dressuur... Maar het was geen succes ik was heel duizelig toen ik klaar was. En weer hoofdpijn. Dus maar besloten om niet meer te rijden. Wat erg balen was. HAd zo graag willen rijden was bijna een thuis wedstrijd. En merato stond er alweer goed voor... En moet nog 2 winspunten hebben voor het NK wil met hem gaan en niet met Swat.
Aan 1 kant was het niet zo erg dat ik niet reed, want we hadden om 15 uur feest van oma is 90 jaar geworden en zouden dan pas om half 6 daar zijn. Dus die waren heel blij dat we er al waren optijd.

Susan heeft goed gereden in de L was 5e.
Mijn andere zus Linda reed zo slecht dressuur dat ze gewoon laatste stond en besloot om niet te springen en crossen.. Haar paard was zo heet en gespannen doet ie anders nooit..

Nu maar hopen dat ik toch weer snel de oude ben en kan rijden... Dit schiet ook niet op zo. Heb arendonk ingeschreven en wil daar toch echt wel weer rijden....

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:44

Love: super hoor dat je na zo'n (vliegend Tong uitsteken )springparcours toch nog een hele fijne cross hebt gereden. Gefeliciteerd met je 3e prijs!

eventinggek: goed man, gefeliciteerd met je 2e prijs! Volgens mij zijn jullie al wel klaar voor de M Ja

bitwise: gefeliciteerd met je 5e prijs. Online heeft het ritme zo te zien weer helemaal te pakken.

Lielle: gefeliciteerd met je 2 wp, op naar de volgende 2 en dan het NK Pling

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:45

marieketencate schreef:
Eventinggek ook super gedaan, zag je nog bij 1 staan toen ik aan het losrijden was voor de cross, maar je keek heel boos, dus ik zei maar niks Bloos

haha als ik er niet op let kijk is idd best snel boos, maar ben t niet hoor Haha! Dus de volgende keer niks van aantrekken en gewoon roepen hoor! Ja Ik ben dan meestal over iets na aan t denken of zo Koe

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:10

Haha, oke dan Knipoog

zou eigenlijk deze week nog wel even naar Ysselsteyn willen om het water te oefenen. Weet iemand of dat zo kort na de wedstrijd alweer kan?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:42

Volgens mij wel Marieke. Het is nu toch niet meer zo dat je er niet mag rijden vanwege de cross.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:05

ja marieke, gewoon even bellen!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:39

dan moet je wel mee gaan margo... jij bent goed in paarden in het water krijgen na je ervaringen van zaterdag!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:44

Ik ga a.s. zondag middag met 2 paarden in Ysselsteyn trainen met een vriendin, kunnen we wel een groter groepje van maken hoor Ja

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:39

Zondag gaan we al naar Maarsbergen! Ik heb woensdag vrij om met Pico en Rex naar de kliniek te gaan, dus ik dacht gelijk daarna Wup maar even op te laden en naar Ysselsteyn te rijden, hoe vaker hoe beter!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:53

haha ja ik ben een ervaren paardenbegeleider bij waterangst, wat zou dit opleveren?
anders schrijf ik me in bij de kvk!!;)

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:56

o zoek het even uit, dan doe ik het bij de slootjes/greppeltjes!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:57

haha kan je mij begeleiden bij de slootjes en greppels, begeleid ik jou bij het springparcours, ren ik voor legigi uit!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:59

Jiska en Margo, voor al uw greppel en watervrees problemen!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:59

ja haha ik zie het al helemaal voor me! ben je niet bang voor hekjes dan margo?

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:01

Onide schreef:
Jiska en Margo, voor al uw greppel en watervrees problemen!

ja we maken er een tweemanszaak van!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:02

haha!!ja id een bv of vennootschap onder firma, haha!!
Hekjes, ben je gek spring ik zo overheen!