Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 62 was toch ook bokker? AntheaV schreef:ik ben benieuwd peter
Zet je ze hier ook nog neer?
Apple schreef:Ik zie trouwens dat ik verder nog (veelal wazige) foto's heb van de terreinrit paarden van nummer 52 bij hindernis 3, 54 en 55 bij de waterbak, 57 bij de waterbak (Zamero, ben jij dat?), 58, 59, 61, 62 , 64 (allemaal bij de waterbak) en tenslotte 70 bij hindernis 2.
Mocht hier dus een bokker tussen zitten dan hoor ik het graag, dan plaats ik de foto's. 62 was toch ook bokker?
..... zie juist dat er daar door een fotograaf foto's zijn gemaakt!!! haha!

Kowloon schreef:Ik hoor dat meer mensen last hadden van de mensen op en langs de baan. Ik heb me hier behoorlijk aan ge-ergerd. Bij mij liep er iemand vlak om de bocht, het pad was daar best smal. Toen ik er iets van zei, zei ze nog...."ik had je wel gezien hoor". Punt vind ik dat het er om gaat wanneer ik haar zie. En dat je daar gewoon niet hoort te lopen. Prima als er mensen bij een sprong staan, nog beter als er foto's gemaakt worden, maar moeten er nu eerst ongelukken gaan gebeuren voordat mensen bedenken dat het handiger is om het parcours te verkennen als er geen paarden in de baan zijn?
Ik weet niet wie het was, had ook geen tijd voor een formele voorstelling, maar wat mij betreft mogen ze deze mensen uitschakelen van verdere deelname, jouw rit is niet belangrijker dan die van anderen.
.
] 
Apple schreef:Ik zie trouwens dat ik verder nog (veelal wazige) foto's heb van de terreinrit paarden van nummer 52 bij hindernis 3, 54 en 55 bij de waterbak, 57 bij de waterbak (Zamero, ben jij dat?), 58, 59, 61, 62 , 64 (allemaal bij de waterbak) en tenslotte 70 bij hindernis 2.
Mocht hier dus een bokker tussen zitten dan hoor ik het graag, dan plaats ik de foto's. 62 was toch ook bokker?
miss_jumpy schreef:Ik heb trouwens bento en emmetjes en GvdT gezien vandaag, verder weinig bokkers.
.
.
. miss_jumpy schreef:Dat viel tegen, ik redde de bocht erna niet en stormde zo rechtdoor tegen het dijkje op op de route van de tegenligger (die eraan kwam!).
had geen last van je hoor.
GvdT schreef:MJ, super gereden. Ik zag je nog voorbij komen bij het eerste smalletje, met de V als alternatief.
Ik vond de cross niet echt moeilijk, heb zowel het L als het M gezien.
Ik vond wel dat de hindernisjury's soms erg slecht waren. Bij hindernis 3 werd er niet gefloten, de poster zat alleen maar te kleppen met een stel vriendinnen en de man die er bij zat had hele verhalen over zijn terreinrit, maar opletten ho maar![]()
Dat vind ik het grootste nadeel van Lisse, het is tijdens de feestweek en er loopt zo veel volk die net aan weet hoe een paard er uit ziet dat het soms maar net goed gaat.