rivellalight schreef:Hoe is het trouwens met dat meisje wat bij de finish is geraakt/getrapt door een bont paard??? Hoorde dat haar been was gebroken?? Hoop het niet voor haar... Was rond half 2, tien over half 2 gebeurd..
Dit had ik net geplaatst in het HK-endurancetopic:
Endurance - voor als je niets anders kunt
Karin schreef:We waren er overigens getuige van hoe een van de veterinair studenten werd getrapt toen ze na de finish een paard wilde tellen. Paard haalde waarschijnlijk uit naar een vlieg onder zijn buik en bij het neerzetten van zijn been raakte hij dat meisje. We hoorden echt *pats* en vervolgens viel ze op de grond, waar ze bleef liggen. Gelukkig kreeg ze meteen hulp en ik ben naar haar collega bij de voorkeuring gerend en heb gevraagd of zij met de portofoon de EHBO wilde oproepen.
Heb later nog ff aan die collega gevraagd hoe het ging: dat meisje bleek een gebroken enkel te hebben en was op dat moment nog in het ziekenhuis... Volgens mij was het geen vet die ook wel eens bij de endurance is (althans ik herkende haar niet) maar ze kennen haar ongetwijfeld bij de Solleysel. Zal in Groesbeek nog wel even vragen of ze weten hoe het met haar gaat, ik vond het echt zo enorm sneu voor haar... Risico van het vak zou je het kunnen noemen, maar toch...
Lielle, het was niet EWF, maar een vosbont paard.
Anyway, ik was dus ook in Gorssel, met mijn zusje mee. Tara's debuut in de B is goed verlopen, maar dat zal ze ongetwijfeld zelf komen vertellen met foto's op HAW. 
Ik heb Jitske nog voorbij zien komen in de cross, die kwam langs ons galopperen toen we net aan het verkennen waren. En het was dus wél Canter met haar winkeltje, had ik het toch goed gezien. 
En ik vond het iig een mooie cross! Leuk om ook eens rechtsom te gaan. Bij de prijsuitreiking werd gezegd dat deze cross het examenstuk was van de betreffende crossbouwer (en hij is geslaagd). Ik vond de sauna erg origineel en het water lag er ook weer mooi bij.