[SGW] SGW Gorssel: Starttijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: SGW Gorssel: Starttijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 13:01

Ik ga vrijdag al de cross verkennen. Nog meer die dat gaan doen? Misschien kunnen we wat afspreken.

MissJ, ik zal je tijd aanpassen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:03

ik niet sim, heb alle tijd zaterdag.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:06

Fiets meenemen en niet meer apart omkleden voor de cross. Er staat er eentje op de lijst die maar 8 minuten heeft tussen de dressuur en het springen in. Die heeft pas echt een probleem.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 13:11

Echt scum? Dat is toch belachelijk? Snap niet dat het secretariaat daar geen rekening mee houdt.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:16

ik denk dat mijn vriend heel veel spullen mee mag sjouwen richting dressuur, helm, crossbeschermers, martingaal, BP, springzweep......
Ik ga denk niet helemaal terug naar de trailer want na mijn proef heb ik nog ongeveer 35 minuten tot het springen, en nog even losspringen, dus anders blijf je heen en weer lopen.

Maar 8 minuten kan niet eens, dat red je toch niet?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:25

Rij je dan dressuur met je springzadel? Of heb jij een vzh waar je alles mee doet?

Ik weet wel zeker dat je het niet red in 8 minuten. Die tijd heb je al nodig om bij de springring te komen en nog 2 sprongetjes te maken.

Heb ik het trouwens goed dat er in de reglementen niks staat beschreven over de tijd die er redelijkerwijs moet zitten tussen het einde van een dressuurproef en het begin van een springproef?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:27

Scum schreef:
Rij je dan dressuur met je springzadel? Of heb jij een vzh waar je alles mee doet?

Jep op mijn springzadel. Mijn zus heeft een dressuurzadel maar daar zit ik helemaal niet fijn in. En om zelf nou een dressuurzadel bij te kopen gaat me te ver. Dus ik doe nu alles op mijn springzadel. Niet echt ideaal, maar ja....

Vorig jaar lagen dressuur en springen ook nog een stukje uit elkaar, dus danmoet je na je dressuur gelijk in galop naar de springring... Dat kan niet de bedoeling zijn!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:29

Lijkt mij ook niet. Ipv bij A in stap de rijbaan verlaten meteen vanaf X halthouden+groeten in galop naar de springring en daar meteen naar binnen...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:33

Scum schreef:
Lijkt mij ook niet. Ipv bij A in stap de rijbaan verlaten meteen vanaf X halthouden+groeten in galop naar de springring en daar meteen naar binnen...

ja, en supergrooms die in 10 sec. je paard crossvaardig kunnen maken! Ze kunnen tenslotte ook in 10 sec. banden verwisselen van een formule 1 auto Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:55

MJ super dat je nog kan starten.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:57

8 minuten tussen dressuur en cross ... das wel erg krapjes.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:00

GvdT schreef:

ja, ben er erg blij mee!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:02

Toch kloppen de crosstijden van ring 9 op zondag nog niet. Dus die 8 minuten is volgens mij ook het gevolg van knippen en plakken in de volgorde van de deelnemers. Ik had ook gemaild dat mijn tijd niet klopte en ik denk dat de hele ring nog gecorrigeerd moet worden. Uiteindelijk denk ik dat er nooit minder dan 30 minuten tussen dressuur en springen zit. Is ook wel krap, maar aan de andere kant probeert de organisatie zo natuurlijk wel zoveel mogelijk mensen te laten starten en dat is wel weer positief!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:08

MJ je moet vlak na mijn instructeur crossen, hhij heeft ook knip en plaktijden aangezien hij er 2 rijdt in het L
De eerste al om 7.54 dressuur Extreme duivel Betekent op zijn laatst om 4.00 van stal weg.

Hij heeft als de dressuur niet uitloopt iets meer dan een 1/2 uur om op zijn andere paard te komen en te gaan springen. Paard waar jij na moet ben ik nog voor wezen kijken.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:10

ha, ik zal eens kijken of jouw instructeur een beetje koel blijft onder al deze stress! En ik ben natuurlijk benieuwd naar het paard wat jij niet wilde kopen... Was toch voornamelijk onzekerheid hoe het paard het water zou gaan doen?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:15

Scum schreef:

Heb ik het trouwens goed dat er in de reglementen niks staat beschreven over de tijd die er redelijkerwijs moet zitten tussen het einde van een dressuurproef en het begin van een springproef?

Klopt, daar heb ik ook nooit iets over gelezen! Alleen over de tijd tussen het springen en de cross...

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:35

Missjumpy; ik moet iets na jou in de ring ernaast rijden, dus dan zal ik vast nog (een deel van) je proef kunnen zien Ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 07:07

_Jitske_ schreef:
Missjumpy; ik moet iets na jou in de ring ernaast rijden, dus dan zal ik vast nog (een deel van) je proef kunnen zien Ja

Over het algemeen word je daar niet echt blij van Knipoog
Maar dan kunnen we wel even gedag zeggen, de vorige keer dat ik gedag zei had jij niet zoveel tijd om iets terug te zeggen Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 08:08

We kunnen ook gewoon allemaal weer met de trailers bij mekaar gaan staan. Ik hoop dat het goed weer wordt, dan nemen we ook tuinstoelen mee. Is daar wel altijd fijn op zo'n grasveldje.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:04

miss_jumpy schreef:
GvdT schreef:

ja, ben er erg blij mee!!

Oh dat is idd wel super voor je zeg!!
Enne wanneer mag je?zaterdag of zondag? Lachen

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:52

Scum schreef:
We kunnen ook gewoon allemaal weer met de trailers bij mekaar gaan staan. Ik hoop dat het goed weer wordt, dan nemen we ook tuinstoelen mee. Is daar wel altijd fijn op zo'n grasveldje.

Ik mag 6 min. na Bitwise springen, dus dat wordt zeker weer meeten Haha!

Ik heb trouwens tot nu toe niemand die met me meekan Nagelbijten / Gniffelen hopelijk gaat dat nog lukken. Ik heb ook maar 30 min. tussen dr. tijd en springen Stoom uit je oren weet nog niet precies hoe ik dat ga aanpakken (laat staan zonder groom Gestoord )

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 08:45

Revanches schreef:
Oh dat is idd wel super voor je zeg!!
Enne wanneer mag je?zaterdag of zondag? Lachen

Zondag *LOL*

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:04

De kans op mooi weer wordt steeds groter.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:11

Ik heb in Gorssel alleen nog maar mooi weer gehad in 3 jaar volgens mij! Zelfs in korte broek gelopen!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:12

Ik ben er in de afgelopen 10 jaar 2x geweest en dat was idd allebei warm of heel warm weer.