Simmie schreef:MissJumpy kan ik hier nog iets aan doen? Nee zeker......
Dat durf ik niet te zeggen.
Ik kan het morgen even navragen, in ieder geval kan ik vragen hoe die 80 punten zijn berekend. En of je daar nog protest tegen in kan dienen. Wil je even je nummer pm-en, dan kan ik je eventueel nog bellen ofzo?
) en tegen kwart voor 2 waren we in Vlietland. Daarna lekker op ons gemakkie cross verkend, zag er leuk uit
alleen waren er achter de haaientanden en bij t water wel erg veel afleidingsmanoeuvres
zoals een lopende generator, wapperende linten, veel mensen enz.
. 6 lekker, 7+8 niet helemaal volgens planning omdat de bocht toch echt wel best krap is, maar wel netjes gereden. 9 haaientand keek Pasjha idd effe maar ik kreeg hem toch bij de les en hij sprong m netjes. De 2 bulten 10ab ging wel netjes, maar n beetje te vlug ingekomen, 11 de triple netjes, 12 krome boom lekker, 13 kaasschaaf netjes, 14 bak goed, 15 haag goed, 16 ereboog lekker, 17 marktkraam goed, 18ab Pasjha effe goed ad hulpen gezet en ging goed, 198 water insprong + 20 uitsprong goed. Daarna had ik nog 1 min. over en ben achter de bosjes maar effe gaan stappen. Daarna weer doorgereden en met n flinke sprong de laatste hindernis genomen. 4 sec. binnen optimal tijd.
ben echt super happy met vandaag. Heb nog geklets met Ibonn, Scum en Bitwise Kiwiko ontmoet (met dank aan Scum
(natuurlijk samen met Sabine Franken en Stephanie Reitsma
Goed hoor

.
. Ik had dat niet verwacht. Benen erbij dus