Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Harinaatje schreef:Nou ik doe voor het eerst mee! (b paarden) Weet ook niet hoe het allemaal precies gaat. Heeft iemand ook tips voor de beenbescherming?? Ik heb mijn paard wel eens springschoen om maar daar krijgt hij plekjes van...
reeskees schreef:Harinaatje schreef:Nou ik doe voor het eerst mee! (b paarden) Weet ook niet hoe het allemaal precies gaat. Heeft iemand ook tips voor de beenbescherming?? Ik heb mijn paard wel eens springschoen om maar daar krijgt hij plekjes van...
Heej wat leuk dat je ook meedoet, alweer een spring-sgw-er![]()
Het is wel verstandig dat je je paard goed in de beschermers zet. Aangezien je voorhet eerst meedoet, kan ik me voorstellen dat je niet gelijk dure crossbeschermers gaat kopen (al zijn die wel erg fijn...) iig voor goede peesbeschermers en springschoenen zijn echt geen overbodige luxe. Achter kogelbeschermers of hogere/grotere beschermers en zelf gebruik ik voor de achterbenen ook springschoenen.
Het is verstandig om tape om de beschermers te doen, zodat je ze onderweg (bijv in de waterbak) niet kwijtraakt.
Ik doe mee met Lucky Luke, een C pony
Hilde_ schreef:En heel verrassend.. Ik ook
Citaat:FrGrDr D Hilde Dokter Ukkie Hynstewille
AntheaV schreef:ik zat eraan te denken om mischien met yentil in de B mee te doen maar weet alleen niet of ik dit wel moet doen ivm haar pees. dilemma

Hilde_ schreef:Die is er toch niet dit jaar?