Begin er wel zin in te krijgen
Heb even helemaal geen crossen meer
Alleen Diepenheim nog en dan gaan we voor ons M debuut in 2007! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb even helemaal geen crossen meer
Alleen Diepenheim nog en dan gaan we voor ons M debuut in 2007! hesterv schreef:
Begin er wel zin in te krijgenHeb even helemaal geen crossen meer
Alleen Diepenheim nog en dan gaan we voor ons M debuut in 2007!

AntheaV schreef:hesterv schreef:
Begin er wel zin in te krijgenHeb even helemaal geen crossen meer
Alleen Diepenheim nog en dan gaan we voor ons M debuut in 2007!
waarom ga jij eigenlijk niet naar Nijeberkoop
Of nog erger: die dag ben ik er naartoe onderweg! Echt jammer maar goed! Ben precies op tijd terug voor de M/Z finale op Indoor Friesland
Het is toch zo'n 3uur rijden voor ons denk ik!!!Revanches schreef:Mijn laatste (cross)wedstrijd = diepenheim,met Revanches Igor voor mij...Helaas..

( met dank aan rowo
) 
rowo schreef:Ik werd zondag door diepenheim gebeld; er is zoveel deelname dat er 2 groepen B naar de zaterdag gaan. Ik mag op de zondag blijven... Wie start er zaterdags en wie zondags?
sorry schreef:Ik heb me ook opgegeven, maar als de dag ervoor de dressuur wordt verreden dan doe ik niet mee aan het NK.want Het is voor ons meer als 2 uur rijden.

Wordt gezellig daar zeg! 
rivellalight schreef:Revanches schreef:Mijn laatste (cross)wedstrijd = diepenheim,met Revanches Igor voor mij...Helaas..
Stop je met Igor????

hesterv schreef:sorry schreef:Ik heb me ook opgegeven, maar als de dag ervoor de dressuur wordt verreden dan doe ik niet mee aan het NK.want Het is voor ons meer als 2 uur rijden.
Blijven jullie ook een nachtje extra????
Wij gaan er vrijdag dus al heen

rivellalight schreef:Citaat:
Ja...
En het is zelfs zo dat ik diepenheim al helemaal niet meer start...
Iemand nog een (cross)paard over die ik mag uitbrengen??
Wat jammer zeg.. Is ie verkocht dan????