Vandaag is de sluitingsdatum voor de inschrijvingen. Hopelijk komen begin volgende week de startlijsten... in België zijn ze geloof ik altijd best laat met de starttijden..
heeft iemand toevallig een deelnemerslijst van arendonck. Welke nederlanders er allemaal mee doen?Pleun stuurt die altijd via de email als je ingeschreven bent
Laatst bijgewerkt door g0otje op 02-10-06 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Org Voornaam NAAM Paard KNHS Ellen KLOOS Blom's Rovano Rex KNHS Frouwkje THEEUWES Roxanne KNHS Pieter THEEUWES Seattle S KNHS Simone WILLEMS Catwood Toy Toy KNHS Marloes de JONG Venga KNHS Carolien MUNSTERS Sundancer Spring KNHS Carolien MUNSTERS Sara KNHS Suzanne BOUTEN Pasjha KNHS Jan BAKKER Porona KNHS Ilse van der OORD Nukaris KNHS Renate HELVOORT Roquefort KNHS Liele van LAREN Pablo Pot dÓry KNHS Liele van LAREN Laqinta KNHS Stéphanie REITSMA Dalida KNHS Stéphanie REITSMA Ivory Count KNHS Ingrid BONNEUX Plato KNHS Simone TUYTELAARS Tip Top KNHS Martijn BAZELMANS Ninja KNHS Rob KNOOPS Ramon KNHS Peter BEERS Rendie KNHS Sabine FRANKEN Tenda
Ik heb net de lijst van Bitwise gekregen en nog een toevoeging: KNHS Lex SMEETS Oneline KNHS Chantal MECHELENBRINK Just in France KNHS Chantal MECHELENBRINK V&M Arkos KNHS Chantal MECHELENBRINK V&M Patience
Klopt wij gaan ook. Heb gister de lijst gehad van inschrijvingen. Denk dat dat wel de laatste lijst zo ongeveer zal zijn geweest.Heb ik hier niet bij de hand.
Nou, dan zijn het er wel best veel. Pleun zei dat er altijd maar een handjevol Nederlanders meededen. Maar nu met dat NK verhaal is het wel even anders Wordt wel gezellig zo!