Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was nog aan t twijfelen omdat we dan nét terug zijn van vakantie.... Eventinggek schreef:Ik zie dat de B + L paaden al vol zitwas nog aan t twijfelen omdat we dan nét terug zijn van vakantie....
Simmie schreef:Ga je toch M Suus...
Gorssel is mooi om een klasse hoger te gaan.
daar was ik eerst over aan t denken, maar; 1. ik heb nog nooit M gecrosst, 2. zou wel graag op t NK willen starten
, 3. de SGW's daarna vond ik vorig jaar best pittig, 4. bovendien moet dressuur ook nog wat geoefend worden
Dus ik ga toch maar dit seizoen in t L uitrijden. Denk dat ik indoor Wanroy dan maar M ga starten. Simmie schreef:Gorssel is een populaire cross Revanches.

patsmu schreef:Eventingek indoor wanroy telkt niet voor winspunten.... Je kunt ook een paar HC starten he, bv wedstrijden die niet mee tellen voor de VLV ranking??
, en zo moeilijk vond ik Wanroy ook weer niet... Ik geloof dat eigenlijk alle wedstrijden die ik nog ga starten wel tellen voor de vievalavie cup, en HC starten zie ik zowieso eigenlijk niet zo zitten... Of bedoel je in t M?
lautje heeft me aangestoke h e lau!!!!
)
. 
IndianSummer schreef:Als het goed is komt er een plaatsje vrij in 't B op zondag.
Ik moet zaterdags NK rijden in Ermelo, dus ik start Gorssel niet.
Ik zal vanmiddag even bellen.
Op de site staat eind augustus....