[SGW] SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 21:51

Helemaal top Maike! Gefeliciteerd. Je hebt het absoluut verdiend om een keer zo'n goede wedstrijd te hebben. Dat moet je vertrouwen geven voor de volgende keer. Jammer dat de volgende cross pas weer in augustus is nu je net op dreef raakt.

Nee sabine, alle M-starts waren aanwezig.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 22:14

Dank je wel, Simmie. We hebben er idd hard voor gewerkt. We gaan vol goede moed naar Vlietland!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 22:30

GvdT schreef:
Volgens mij Anne velboer van de WMR

Uitslagen van vrijdag staan al op startlijsten.

klopt!! ook een logo rijdster Lachen

gefeliciteerd MM!!! super hoor!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:04

Echt super Mike Haha! , je mag echt trots zijn op jezelf en op Oeste!

Jiska, klinkt ook weer goed, gefeliciteerd.

Jammer van die sprong Simmie, maar wel geweldig dat je hem zo goed hebt gereden! En inderdaad, die winstpunten moeten niet te hard gaan. Knipoog

GvdT, je bent in ieder geval weer een ervaring rijker, en toch nog een winstpuntje denk ik?

Vervelend Leille Clown maar wel een verstandige beslissing. Past je dressuurzadel niet helemaal goed meer?

Ik zag bij de uitslagen dat ik gisteren 2e stond na de dressuur! Heb denk ik in de afgelopen maand welgeteld 1x serieus dressuur gereden met het peerd dus dat was toch wel grappig. Nou nog foutloos springen en crossen... Rolleyes

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:27

wij zijn ook vandaag geweest L paarden met mijn 3/4 arabiertje, waardoor een hoop mensen letterlijk op mij neer kijken hihi. dressuur ging beter dan normaal, hij loopt ook endurance (160km) en vind het maar super stom dat ie maar 1 rondje dan mag galoperen haha. gelukkig 181 punten, normaal is dat in de 160 Boos! maar nu gelukkig niet. springen was foutloos Haha! en hup op naar de cross..... alles ging goed, ook hindernis 4 en 5 (hoorde dat daar een hoop stops waren) en op het bos in. hele lange stukken dus Karrimh plankgas en bijna niet terug te krijgen, toen we bij de kattepult kwamen kreeg ik hem egt niet terug en dacht ie dat ie er rechts onder/naast door moest, maar dat pas niet....... Boos! dus een stop en hij stoote zijn hoofd tege de boom. opnieuw aanrijden en weer weg was ie. ook bij hindernis 11 (geloof ik) the coffin, rechtdoor gereden en ging soepel. uiteindelijk was onze tijd 5.46 (optimale was 5.49) echter wel met een stop, zo hard gingen we dus...... en ik heb me zere armen van het tegenhouden. als we wat meer hindernissen tegenkomen gaat het wel, maar met die lange rechte stukke...... maar ik heb echt heeeeerlijk gereden en ben weer dolgelukkig en super trots op mijn kleine scheurijzer Pling

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:37

Wauw, knap hoor. Je hebt wel een heel veelzijdig paardje!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 00:25

GvdT schreef:
Canter, ben vandaag wezen lopen en de jury bij het water vond ik niet heel sterk. 1 paard steigerde 3 keer, water was nog niet echt in zicht en het was dus de eerste keer aanrijden en die kreeg ook 3 weigeingen aan zijn broek.
Ik zoiets eens in Gorssel gehad, was er toen best wel ziek van Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 00:37

Karrimh, je zus rijdt toch endurance met hem?
Ik vind het wel stoer dat jullie dat kunnen combineren!

Lielle: wat balen zeg. Hopelijk houdt hij er niet te lang last van Ach gut

Simmie: super! Jammer van die vergeten hindernis, maar er zijn ergere dingen Knipoog Je hebt iig fijn gereden Ja

Canter: super dat hij zo fijn aanpakte dit keer! Balen van dat water Scheve mond

Mickyo: wat zul jij balen zeg. Ik zou het iig melden bij de KNHS. Of ze er wat mee kunnen en willen is een tweede, maar ik vind zulke dingen toch wel erg jammer...

GvdT: weer wat geleerd Haha!

Missmuts: gefeliciteerd! Super hoor!
En helemaal top dat hij zo fijn het water inging!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 00:54

Mike Haha! Gefeliciteerd! Super dat ie zo het water in ging. Op naar Vlietlanden!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 09:16

Dank jullie wel Haha!

Karrimh: goed gedaan! Leuk zo'n veelzijdige arabier Ja

Ik was Jiska vergeten te feliciteren, dus bij deze OK dan!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 09:39

Jisja en MissM: Gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:37

Twee fotootjes:

Springen (dat ging zo lekker Lachen )
Afbeelding

En ik vind het heeel stoerrrr dat we hier zo makkelijk overheen kwamen:
Afbeelding

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:26

nee ik (Donna) ben de enige die Karrimh rijd, hij heeft net zijn 1e 160km endurance gelopen en hij loopt nu in het L springen (+ winstpunten) en L sgw (ook met winstpunten). het is zeker een heel veelzeidig paardje, vandaar dat ik ook zo super trots op hem ben Haha!
groom Anne rijdt alleen de dressuurwedstrijden met hem en de crosstrainingen Vork

maar bedankt voor jullie leuke reacties Tong uitsteken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:11

Nou, ik heb mijn weekend niet in maarsbergen maar in het ziekenhuis doorgebracht Boos!
Het word me niet gegund dit jaar!
Proficiat allemaal! Goed gereden weer hoor!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:43

Karrimh schreef:
nee ik (Donna) ben de enige die Karrimh rijd, hij heeft net zijn 1e 160km endurance gelopen en hij loopt nu in het L springen (+ winstpunten) en L sgw (ook met winstpunten). het is zeker een heel veelzeidig paardje, vandaar dat ik ook zo super trots op hem ben Haha!
groom Anne rijdt alleen de dressuurwedstrijden met hem en de crosstrainingen Vork

Ik kende jouw naam ook wel, maar ik had om de een of andere reden in mijn hoofd zitten dat je een zusje had dat sprong en SGW reed en dat jij endurance met hem reed. Heb ik vast zelf verzonnen dan Haha! (en ik ben niet in de war met karin en Laura Knipoog )

Is zeker stoer van hem!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:57

geef niets hoor, was al bang dat jij meer wist dan ik. ik wist namelijk niet dat ik een zusje had hihi Haha! ik heb wel een broer..... alhoewel.........

springen;
Afbeelding

Afbeelding

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 00:02

Stoere foto's vooral die tweede!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 07:53

Gefeliciteerd met de fijne ritten!

Annemiek, netjes gedaan weer!

Maike, echt super!!!! (die picknicktafel is echt gaaf he!)

Lielle, jammer van Pablo, ik hoop dat ie zich snel beter voelt.

MikY0, jij hebt echt een baaldag gehad zo te horen, echt k l o t e zeg!

GvdT en Jitske, goed gereden, en nu staan jullie weer op scherp toch Knipoog

Canter, weer vooruitgang, maar jammer dat je niet verder mocht bij het water.

Simmie: goed gereden, jammer van die hindernis.

Karrimh, ook gefeliciteerd met de fijne rit.

Ik hoop nu dat ik niemand vergeten ben....

Ik kan vast eventinggek feliciteren, want zag in de uitslagen dat ze goed gereden heeft!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 07:55

Ja idd! Eventinggek heeft het goed gedaan! Van mij ook vast gefeliciteerd.
Trouwens de foto's die zijn gemaakt is niet veel. Het M-paarden is niet eens gefotografeerd. Er zijn meer dressuur- en springfoto's dan foto's van de cross.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:05

Zo iedereen fijn gereden zie ik !!!
Alleen wel erg balen zeg lielle dat je niet mee hebt kunnen crossen. Was je eindelijk zover komt er weer wat tussen! Ik hoop dat het niets ernstigs is.
Miky0: ik begrijp niets van zo'n jury. Zoiemand moet niet op een sgw wedstrijd gaan zitten. Welke klasse deed je mee?
Ik heb het namelijk eens gehad bij de b-ponys dat mijn pony niet de hoek in wilde en al aan de overkant begon te steigeren. De jury gaf mij er wel de schuld van, ze vond dat ik de hoek wel af kon snijden, maar mijn pony wilde echt niet verder!!! En ik ben heus niet flauw ofzo!! Maar ik kreeg wel genoeg punten om te mogen crossen!! Wat ik persoonlijk wel waardeerde!! Ik crosste overigens wel foutloos.
Ik begrijp niet dat er jurys zijn die het lef hebben om zo iemand, die komt om te crossen iemand zo te straffen in de dressuur, maargoed ik zal ook nooit jury worden, mij te gecompliceerd!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:05

en heb dan in ieder geval het lef om je naam en nr op de coupon te zetten, dat toont maar weer dat ze toch niet helemaal zeker was over het feit of ze gelijk had ofniet

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:12

Hierbij dan ook nog mijn verslag maar eerst even de felicitaties:

Annemieke: Jammer dat de dressuur wat minder ging, maar wel fijn dat de cross zo goed ging!

Miky0: Echt balen van je dressuur zeg Boos! Als ik alle verhalen zo hoor zou bezwaar aantekenen zeker een goed idee zijn.

Canter: Jammer dat je op het water uitgesloten bent. Wel fijn dat je er toch een lekker gevoel aan hebt overgehouden Knipoog

Jitske: Balen van die weigering op de allerlaatste hindernis. Denk je dat je er bent en dan toch nog een. Wel fijn dat de rest van de cross zo goed ging.

Simmie: Klinkt me heel bekend in de oren. Hindernis vergeten Knipoog Heb ik ook wel eens gehad. Dan gaat het heel lekker en dan zie je later dat je uitgesloten bent. Voor jezelf was het gelukkig wel een fijne cross Haha!

Jiska: Gefeliciteerd met je tweede plaats!

Lielle: Balen dat je niet kon starten maar toch wel verstandig als hij last van zijn ruggetje had.

GvdT: Jammer van de weigering op 4, maar ik stond daar een tijdje te kijken bij de M paarden en daar stopten er ook heel veel op 4 en ze keken er allemaal naar! Hij was dus erg eng Haha!

Missmuts: Super gefeliciteerd!! Goed zeg. Een eerste plaats Haha!

Karrimh: 1 stop. Maar toch lekker dat je fijn hebt gereden. Jij stond volgens mij vlak bij mij. Je had zo'n weitje bij je trailer gemaakt?

Nu dan mijn verslagje:

Dressuur ging weer lekker. Eerste geplaatst met 195 punten. Springen ging ook wel lekker. 1 balkje doordat ik wat te vlak over de sprong ging en toen op naar de cross.
Ik had me voorgenomen om niet voor de tijd te gaan rijden. Ik wou eerst weer eens normaal over de finish komen (is al een half jaar niet meer gelukt). Hij pakte gelukkig lekker aan en ik ben in een rustige galop van start gegaan. De eerste hindernissen gingen allemaal lekker. Het water ging hij in volle galop zonder twijfel doorheen. Op het spoorhekje had ik een stop. Dat was weer eng. Nou ja, goed. Dubbel daarna pakte hij wel goed. Op het gaffeltje stopte hij ook. Even streng toegesproken en toen is hij zonder probleem rustig verder gegaan tot de finish. Oftwel. Eindelijk ben ik weer over de finish gekomen en ik kon hem ook goed rijden Haha! Ik ben uiteindelijk op de 10e plaats geëindigd wat na een half jaar van uitsluitingen voor mij een tevreden afsluiting was. Op naar de volgende. Hopelijk gaat het daar nog weer een stukje beter Knipoog

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:44

Lekker SGWukkie, dat geeft een goed gevoel. Na een paar uitsluitingen is het inderdaad erg fijn als je weer eens door de finish heen komt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:49

Grrr, 5x opnieuw ingelogd Boos!

Super Ukkie! Dat kon jij ook wel gebruiken na al die pech. Vlietlanden de volgende?

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:14

Ja, Vlietlanden wordt de volgende. Ik heb er alweer zin in Haha!