Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GvdT schreef:Volgens mij Anne velboer van de WMR
Uitslagen van vrijdag staan al op startlijsten.

, je mag echt trots zijn op jezelf en op Oeste!
maar wel een verstandige beslissing. Past je dressuurzadel niet helemaal goed meer?
maar nu gelukkig niet. springen was foutloos
en hup op naar de cross..... alles ging goed, ook hindernis 4 en 5 (hoorde dat daar een hoop stops waren) en op het bos in. hele lange stukken dus Karrimh plankgas en bijna niet terug te krijgen, toen we bij de kattepult kwamen kreeg ik hem egt niet terug en dacht ie dat ie er rechts onder/naast door moest, maar dat pas niet.......
dus een stop en hij stoote zijn hoofd tege de boom. opnieuw aanrijden en weer weg was ie. ook bij hindernis 11 (geloof ik) the coffin, rechtdoor gereden en ging soepel. uiteindelijk was onze tijd 5.46 (optimale was 5.49) echter wel met een stop, zo hard gingen we dus...... en ik heb me zere armen van het tegenhouden. als we wat meer hindernissen tegenkomen gaat het wel, maar met die lange rechte stukke...... maar ik heb echt heeeeerlijk gereden en ben weer dolgelukkig en super trots op mijn kleine scheurijzer
GvdT schreef:Ik zoiets eens in Gorssel gehad, was er toen best wel ziek vanCanter, ben vandaag wezen lopen en de jury bij het water vond ik niet heel sterk. 1 paard steigerde 3 keer, water was nog niet echt in zicht en het was dus de eerste keer aanrijden en die kreeg ook 3 weigeingen aan zijn broek.
Je hebt iig fijn gereden 

Gefeliciteerd! Super dat ie zo het water in ging. Op naar Vlietlanden! 
)

Karrimh schreef:nee ik (Donna) ben de enige die Karrimh rijd, hij heeft net zijn 1e 160km endurance gelopen en hij loopt nu in het L springen (+ winstpunten) en L sgw (ook met winstpunten). het is zeker een heel veelzeidig paardje, vandaar dat ik ook zo super trots op hem ben![]()
groom Anne rijdt alleen de dressuurwedstrijden met hem en de crosstrainingen
(en ik ben niet in de war met karin en Laura
)
ik heb wel een broer..... alhoewel.........

Als ik alle verhalen zo hoor zou bezwaar aantekenen zeker een goed idee zijn.
Heb ik ook wel eens gehad. Dan gaat het heel lekker en dan zie je later dat je uitgesloten bent. Voor jezelf was het gelukkig wel een fijne cross
Ik ben uiteindelijk op de 10e plaats geëindigd wat na een half jaar van uitsluitingen voor mij een tevreden afsluiting was. Op naar de volgende. Hopelijk gaat het daar nog weer een stukje beter