Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik had 177 punten, dus was ook niet bijster hoog.
Had wel een beetje hoog tempo voor zo'n parcoursje, maar was mooi foutloos.
) Daardoor waren we samen te gespannen en dat kwam duidelijk naar voren in de dressuurproef( toch al niet ons sterkste punt.. )
boefje....

In Castenray was mijn eerste, maar met hoeveel punten mag je eigenlijk over? Ik ga zoiezo dit najaar ook nog helemaal L rijden. Mooi ervaring op doen, zowel voor mij als voor het paard. 

Toen maar iets rustiger gereden en uiteindelijk zo'n anderhalve minuut te snel binnen
Maar heel erg dik tevreden, en op naar Maarsbergen in het M. 

! Klinkt allemaal als een geslaagde dag he!!
!

Mén wat ben ik boos!
en ik reed nogmaals aan op 10. En nu sprong ze dan wel. Maar helaas, geen cross voor mij. Had ook niet zoveel zin meer vond ik met die gemene weigeringen.
en kijken of ik zondag nog ergens terecht kan voor een springwedstrijd. Dat heeft ze wel verdiend het monstertje. Ik haat haar echt vandaag (morgen zal dat wel over zijn, maar nu nog effe niet). CarpeDiem schreef:jeeh simmie, das wel heel "kwalitatief uitermate teleurstellend"
) uit.
Ging helemaal goed. Water op de terugweg ging ook goed. Het was weer helemaal kicken. Oeste was met dit bit goed te controleren, dus ik durfde hem ook harder te laten gaan. Ik heb de oefencross voor zaterdag maar afgemeld; ik ben tevreden met dit resultaat, maar als bij de eerste keer water die voor mij er niet was geweest, dan was ik bij het water gestrand...