[training] 15 april Maarsbergen - Rob Janssen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66274
Geregistreerd: 12-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 21:25

hm, dat is minder. Bel je zelf Rob?

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:30

Is goed. Heeft ie nog steeds hetzelfde mobiele nr. als vorig jaar? En denk je dat ik hem nu nog kan bellen?

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: [training] 15 april Maarsbergen - Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:47

Ik heb me net afgemeld bij Rob.

Voor iedereen die wel gaat: heel veel plezier morgen! Hopelijk blijft t weer n beetje goed (hier is t in ieder geval droog)

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:17

Vanaf hoe laat mag de fotograaf komen?
Schijnt morgen redelijk weer te worden namelijk.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: [training] 15 april Maarsbergen - Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:30

Gister met Pico bij Rob gelest, vandaag met jong paardje van mijn instructrice (en die deed het echt heel goed!) en morgen naar Maarsbergen....3 dagen achter elkaar Rob, straks kan hij me niet meer missen

Heb er wel echt al weer zin in!

Scum: komt vast goed op Online!! Volgens mij zit je bij mijn instructrice in de groep, zij rijdt op een vos en ze moet geloof ik ook rond 12.15..

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:31

Sjoert schreef:
Vanaf hoe laat mag de fotograaf komen?
Schijnt morgen redelijk weer te worden namelijk.

De eerste les begint om kwart voor 10 (geloof ik..)

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:38

Lielle schreef:
we gaan toch geen oneliners posten


Ik hou het wel bij Online-ers

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest omdat de pijn niet verminderde. Ik blijk dus twee gekneuzde ribben te hebben. Ik heb deze week twee keer geprobeerd te rijden, maar ben na 10 - 15 minuten moeten stoppen.

Ben ik even blij met mijn body protector en helm. Mag ik ook een keer mijn groom gromen...


@ EventingGek, ik ken het gevoel. Heb ik nu eindelijk twee gezonde paarden, lig ik zelf in de kreukels. Het lijkt erop dat je na het weekeidne weer de training kunt oppakken.

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:23

Bitwise schreef:
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest omdat de pijn niet verminderde. Ik blijk dus twee gekneuzde ribben te hebben. Ik heb deze week twee keer geprobeerd te rijden, maar ben na 10 - 15 minuten moeten stoppen.

Ben ik even blij met mijn body protector en helm. Mag ik ook een keer mijn groom gromen...

@ EventingGek, ik ken het gevoel. Heb ik nu eindelijk twee gezonde paarden, lig ik zelf in de kreukels. Het lijkt erop dat je na het weekeidne weer de training kunt oppakken.

Ja dat is echt balen hé! Hoe lang gaat dat duren met die ribben? Ik had er ook echt superveel zin in. Maarja, het is denk ik beter zo. Pasjha heeft ook sinds nu al bijna 3 weken een kriebelhoestje dat niet echt over wilt gaan, dat komt er ook nog eens bij. Rob heeft me de tip gegeven om hem hem iedere dag 2 theelepeltjes Jozo Zout over het voer te doen. Dat schijnt tegen zulke hoestjes te helpen. Dus maar effe rustig aan en dan hoop ik dat Pasjha snel weer helemaal de ouwe is. Het probleem met crossen is dat hij dat super graag doet, blijkbaar ook al is er niet zo heel lekker aan. Dat is natuurlijk wel leuk, maar ik ben dan bang dat ie zich dan overdoet en t alleen nog maar erger wordt.

Sjoert: maak maar mooie foto's morgen! Kan ik er in ieder geval ook nog een beetje van genieten

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 00:21

BAlen joh dat je paard kreupel is..
Maar goed, met een niet fit paard is het niet verantwoord om te crossen. Lekker uitzieken met zn 2en, en dan komt het helemaal goed. Er komen nog trainingen zat

Ik heb al zin in morgen..
maar da komt ook door me plannetje

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:53

Onze training was zeer geslaagd..
Mede dankzij de hulp van meerdere mensen!!

Ook namens Julia bedankt voor de verassing !

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:32

Ik heb even een vraag. Maken SGW er standaard de gewoonte van om voor de fotograaf te staan als deze een foto wil maken?

Ik heb niet al te veel kunnen zien, maar wel de valpartij (naja, de buikschuiver) van Huub van de Mark (zo heet hij volgens mij)

Daar heb ik geen foto van (helaas, stond te dichtbij).. maar dat liep allemaal goed af.
Hindernis was een soort afsprong en dan een paar meter verderop weer een opsprong.
Huub bleef zelf overigens mooi rustig. Dat vond ik wel weer netjes.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:36

Sjoert:
Vrij normaal.. óf er staat een paard voor je neus, óf een andere fotograaf óf een groom

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: [training] 15 april Maarsbergen - Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:50

Sjoert, wanneer was jij er dan? Ik kan me wel alle mensen herinneren die bij onze groep waren, maar de enige fotograaf die ik zag was CarpeDiem

Mijn training ging wel lekker. Online was net zo heet als ik verwacht had. Hij wilde erg graag weg uit het starthokje. De eerste hindernis en de haag erna gingen ook lekker.

Daarna moesten we ergens een heel onnozel balkje doen en daarna die haag weer en dan nog een coniferensprong.
Nou, dat onnozele balkje, dat vond hij maar niks. Er stonden nog allemaal andere (moeilijkere sprongen) in de buurt en dat vond hij veel interessanter. Daar ging hij helemaal scheef overheen.

Daarna een paar schuine dakjes gesprongen. Met dank aan CD:
Afbeelding

Afbeelding

En toen kwamen we bij de greppel. Daar had hij niet zoveel zin in. Uiteindelijk wilde hij wel aan de zijkant erdoor achter Julia aan

De picknicktafel daarna:
Afbeelding

Toen nog een hindernis met een greppeltje eronder en de waterbak. Daar werd hij ontzettend heet want hij vind het water heel leuk, en hij moest toch echt eerst wachten totdat de anderen aan de beurt waren geweest. Volgens mij heb ik CD daar bijna een keer omver gereden

Achter de waterbak stond een soort huisje waar je doorheen moest springen. Daar heb ik flink voor moeten rijden, want hij vond dat huisje eigenlijk maar niks. Maar gelukkig lukte het. }
Toen nog ergens een houtsprokkelhindernis (geen idee hoe je zo'n ding noemt).

En als laatste een afsprong met een stukje verder op een picknicktafel. Dat was eigenlijk voor het eerst dat ik zoiets had van: No way dat ik dat ga doen. Afsprongen daar heb ik het niet op en die picknicktafel vond ik wat aan de flinke kant voor mij .
Die afsprong toch maar gedaan, en eindelijk (voor het eerst die dag) bleef hij eens rustig doorgalopperen. Hij voelde zo fijn aan dat ik die picknicktafel toch maar gedaan heb. Ik was stiekum wel een beetje trots dat ik hem toch gedaan had

Ik moet nog stills trekken van mijn videocamera, maar die foto's zet ik wel op HAW.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:53

scum: het zag er super netjes uit hoor!!

En ach,, dat ik bijna onder een vos lag vergeef ik je voor deze ene keer wel

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Re: [training] 15 april Maarsbergen - Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:02

gaaf scum!!

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:17

Ziet er leuk uit!! Goed gedaan Scum! het geeft altijd een super gevoel als je iets hebt gesprongen wat je eigenlijk niet zo helemaal zag zitten!

De rest vd foto's zien we nog wel verschijnen hé!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:24

hoe is het met jouw paard susan?

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: [training] 15 april Maarsbergen - Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:30

Ik heb vanmorgen wel n half uurtje gereden, maar t been was nog steeds best wel dik. Morgen rustdag en dan hoop ik dat t maandag weg is hij was gelukkig wel weer wat actiever en ik heb m niet meer horen hoesten. Tsja, t is wat met die beestjes hé

Is er vandaag behalve die roetschpartij niks fout gegaan?! Ben benieuwd naar de foto's! Ik heb de 27e nu de eerstvolgende crosstraining in Ysselsteyn. Had wel echt graag in Maarsbergen getraind...

Zag ik trouwens een paar nieuwe hindernissen? Die picknicktafel van Scum d'r foto komt me in ieder geval niet bekend voor!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:33

Toch stond die er vorig jaar volgens mij ook hoor. Alleen daarnaast staat nu een soort andere picknicktafel met een huisje erboven. Marieke had daar een foto van. Die is volgens mij wel nieuw.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:34

er zijn er redelijk wat afgevallen, wat ik zo links en rechts heb gehoord..
Er waren wel hindernissen die er aardig nieuw uitzagen, maar ik ben er nog nooit eerder geweest, dus ik kan het niet zeggen..

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:35

Ziet er super uit Scum! Ik ben trots op je!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:36

Ohja, Wijnand bij ons in de groep. Die had zijn helm doormidden!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:39

ja maar wij zijn unaniem tot het besluit gekomen dat het slechte caps zijn..

Tivara
Berichten: 6859
Geregistreerd: 08-10-05

Re: [training] 15 april Maarsbergen - Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:49

Ik ben vanmorgen met Jitske mee geweest om foto's te maken..
Dus zal mijn foto;s ook even snel hier komen droppen..
Vond het trouwens echt super leuk om te zien
(ben NOG niet zo;n crossmiep met mijn schijtluis)
Zoals jullie zien zijn de foto's van Jitske niet echt super geworden..
Maar een goede smoes om nog een keer mee te gaan toch

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat waren ze.. Noujaa.. een paar van vandaag.. Maar om hier nou 115 foto's te plaatsen

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:51

WIE>.

Jitske kan vliegen!!
Plat op dr pony... hij gaat toch niet hard genoeg