[SGW] Cross in Gorssel, maart 2006

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:45

Het is heel erg jammer, maar wel beter zo. Hoe graag de ruiters ook willen starten, het moet wel eerlijk blijven tegenover de paarden en pony's en zoals de grond er nu bij ligt kan het echt niet. Hopelijk hebben we volgend jaar meer geluk met het weer!

anne7

Re: Cross in Gorssel, maart 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:16

Wat jammer, ik had er net zo'n zin in!!

Wel erg begrijpelijk, want als de bodem niet goed is is het ook niet erg verantwoord om te gaan rijden.
Helaas.....

Is er niet de mogelijkheid om het in een ander weekend te organiseren?

Irene2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:59

erg jammer ja...wel makkelijker voor me om nu te kiezen, heb namelijk een plotselinge finale

jammer....volgend jaar doe ik mee

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:29

avanti2000 schreef:
Hoi allemaal!
Hier een treurig berichtje van de organisatie:
de Tripalon is afgelast....

De bodem is bij ons nog keihard bevroren en we wilden natuurlijk niet dat er paarden/pony's geblesseerd zouden raken, dus hebben we dit moeten besluiten... Helaas..

Misschien tot volgend jaar allemaal?

Avanti; een tip voor volgend jaar. Doe het niet tegelijk met SGW Chaam. Ik zou ook zo graag eens mee willen rijden

Erg jammer dat het niet door kan gaan. Zo'n wedstrijd is erg veel werk om te organiseren. En natuurlijk ook balen voor de deelnemers. Hier in het zuiden is de bodem gelukkig prima. Ik heb goede hoop voor Chaam!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:28

Neeee !!!
Ik verlang hier al een maand naar !

Irene2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:53

waarom wordt het eigenlijk niet gewoon verplaatst??

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 20:03

Ik denk dat het in overleg met de boeren is gedaan. Kijk die boeren moeten wel hun grond weer ter beschikking stellen. En aangezien dadelijk het groene seizoen begint,zijn de boeren druk op het land.

Dus voor behoud van het terrein etc. stellen ze dus niks uit en slaan ze een jaartje over.

Helliebellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:17

Het kan niet verplaatst worden, omdat we idd met de grondeigenaren te maken hebben, en omdat hier de komende weekeinden allemaal zijn volgepland. Helaas...
Wij vinden het ook erg jammer, want het is zo´n leuke wedstrijd en we hebben nu al zoveel werk verzet... Maar helaas zit er nix anders op dan maar weer tot volgend jaar te wachten...

Irene2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:31

heel jammer, maar toch begrijpelijk, als je de mensen wel zou laten rijden met een slechte bodem zou dat ook neit goed zijn, jullie hebben een goed besluit genomen