[SGW] Wie gaat er volgend jaar naar Ermelo SGW week?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tomcat701

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 11:13

Die_Balken schreef:
Jaha en ik ben dr ook weer!!

Big Brother is watching you! (haha tomcat!!)

HEY JOS!

Jos ging door het bos tijdens de cross met zijn toss ging hij onder uit op het mos en toen....jos total los!

Gozer...heb er zin in!!!
xx

desleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:27

heeey, ik ga ook!! heb het inschrijfformulie klaarligggen, gaat morgen op de post!
i heb hier net een topic over geopend want had dit niet gezien haha, mijn pony en ik hebben beide geen ervaring met sgw, maar wel met dressuur en springen..ben nooit eerder bij een instructieweek geweest, maar heb er veel positievs over gehoordt, dus ik heb er zin in!!

tomcat701

Re: Wie gaat er volgend jaar naar Ermelo SGW week?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 09:26

Gezellig!

Hoop dat er ook weer mensen komen die 2 jaar geleden ook kwamen!
xx

Canter

Re: Wie gaat er volgend jaar naar Ermelo SGW week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:05

Ik ben ook een paar keer geweest, 2x Allround en 1x SGW. Ik vind persoonlijk de prijs nog wel mee vallen eigenlijk. Alles zit er bij in, van stalling inclusief eten en stro voor je paard als 3 maaltijden per dag voor jezelf en daarnaast ook nog 2x les per dag. Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad, niet elke instructeur is even geweldig maar je steekt er altijd wel wat van op.
Daarnaast vond ik het altijd fijn om lekker een week intensief alleen met je paard bezig te zijn.